Konu: Şikayetleri Azaltıyor - Gereksiz Şikayetleri Bitiriyoruz Kampanyası  (Okunma sayısı 3475 defa)

#80 - 07.10.2021 21:50
Valla gereksiz şikayet yok, cidden  :garip:
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#81 - 08.10.2021 02:11
ne çektiğimi bir ben bir allah biliyor.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#82 - 08.10.2021 16:08
Sessizce nöbetteyiz @Turancan @warg @yutoalpha
Vice
1
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Vice tepkisini veren kullanıcı(lar):
Turancan,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#83 - 20.10.2021 22:51
Bence de azaltılmalı, gerçekten topluluğun bilinçlenmesi gerekiyor. Bu şekilde daha iyi ve daha adil bir Vice Roleplay mümkün.  :)
« Son Düzenleme: 21.10.2021 18:13 oldreligion »
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#84 - 03.02.2022 09:48
Arkalarda kalmış, kaliteli adamdan kaliteli konu. Kesinlikle okunması gerek.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#85 - 03.02.2022 12:40
Kin bitmeden şikayetler bitmez.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#86 - 07.02.2022 09:41
Neredeyse 2020'in başından bu yana bu sunucudayım, sağ elim f8'de oynamaya hâlâ alışamadım ve alışacağımı da sanmıyorum. Yetkililerin gereksiz ve ufak şikayetlerle uğraşmasını istemeyiz, özel mesaj yöntemiyle yanlış anlaşılmaları bitirme opsiyonumuz varken oyun içerisindeki savaşları forum savaşlarına çevirmeyelim. Üste çıksın, tam destek.  :o :vays: :nays:
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#87 - 08.02.2022 10:06
Bilen için öyle de bilmeyen bilmediğini nasıl öğrenecek? Bu döngü bir şeyleri kavramış insanlar için geçerli yeni başlayanlar için değil. O yüzden gereksiz diye nitelendirdiğimiz şikayetler yeni başlayan oyuncular için hayat memat meselesi bile olabilir. Azaltılması rolün gelişmesine değil durgunlaşmasına neden olur. Beş on kişi rol yapmıyoruz sonuçta değil mi? Yılların rolcüsü olsanız bile sürekli bir sirkülasyon var ve yeni oyuncular katılıyor. Önüne geçmenin en iyi yolu rol düzeyi artışını sağlayıcı sistemler, rol perspektifleri yaklaşımı üretmek olduğu gibi; şikayetleri hızlı sonuçlandırmak ve oyunculara karşı anlayışlı muameleyi sürdürmekle olur. Şikayet sonuçlandırırken de aynı üslubu ve tavrı; öğretici ve yol gösterici bir biçimde olarak korumak oldukça önemlidir. Tabii bunu yaparken yol göstereceğim diye adaletsiz muameleyi de ezber ettirmemek lazım.

Şikayetlerin nasıl sonuçlandırıldığı bile şikayetlerin azaltılması konusundaki en büyük etkenlerden biridir. İnsanlar her saniye bir şey öğrenirken gereksiz diye nitelendirdiğimiz çoğu şey eğitimsiz ve öğretici bir boyuttan geçmeden yok olup gidiyor. Şikayet sistemi sıradan rolcünün kuralları daha iyi öğrenmesini sağladığı gibi, kaliteli rolcünün de pas tutmamasını sağlar. Ne kadar olduğundan çok nasıl yanıt verildiği bence daha önemli. Çok fazla şikayet olması tam aksine herkesin bir fikri olduğu bir şeyleri bildiği anlamına da gelir. Genelleyerek pek çok şeyi OOC kin ya da yönetici yükü olarak görerek bakmamak lazım.
« Son Düzenleme: 08.02.2022 10:58 Elif »
100
1
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
littlebitofthis,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#88 - 29.09.2023 22:30
Arşiv.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok