Merhabalar, bana kalırsa silah hasar durumunun düzeltilmesi gerekmekte çünkü real hayatta hiç kimse yumruklarıyla size mermiden çok zarar veremez.
Mesela pistol uzi gibi silahların hasarı 18-23 arası olabilir aynı zamanda merminin isabet ettiği yere göre hasar vermesi gibi bir sistem yapılabilir. Şuna ek olarak shotgun gibi bir silahın beş metreden kafaya yapılacak bir atışı sizi direk olarak öldürmese bile on canla falan bırakmalı.
Neden böyle bir sistem yapılmalı?
Bu sistemin katkısı şu olur. Hiç kimse olası bir çatışma rolünde derisi çeliktenmiş gibi sağ, sola veya doğrudan üstünüze koşamaz.
Sunucuda mermi kısıtlaması bulunmakta ve bu sistemden ötürü çatışma rolleri etkisini yitirmekte. En azından hasarlar yükseltilirse çatışmalar daha gerçekçi ve daha heyecanlı olacaktır.
Ek olarak; Bir karakter üstünde en azından 2 yedek şarjör taşıyabilmeli. Hatta bu şarjör miktarı silaha göre farklılıkta gösterebilir. Mesela pistol 4 şarjör uzi 2 şarjör, pompalı 20 fişek gibi.