Öncelikle selamlar,Son zamanlarda gözüme çarpan bir şey var, bir shootout sırasında bir kişiye tec-9'un bir sarjörünü boşalttım ve adam 35. mermide sistemsel düştü.
Bu realistikliği hatırı sayılır derecede bozuyor bunu kendim için istediğimi söylemem yanlış olucaktır. LSRP'deki hasar sistemini herkes bilir, en fazla 10 mermide bir kişiyi düşürebilirsiniz ve bu sistemin biraz daha toparlanmış halinin sunucuya gelmesini çok isterim. Kası yüksek olan bir kişinin uzi veya tec-9'dan daha fazla vurması benim açımdan saçma.
Diyelim ki şöyle olsun;
Bir shootout sırasında sokağınız basılıyor ve o sırada siz sokakta değilsiniz, aracınız ile bir noktadan geri dönüyorsunuz ve shootout'un olduğunu görüyorsunuz. Shootout'u gerçekleştiren karşı çetenin arkası dönük ve sizi hiç görmüyor, tüm odakları karşısındaki düşmanlar ve etrafına bakmayı düşünmüyorlar bile. Tam o sırada emotu verdiniz ve araçtan indiniz, karşı çetenin üyelerine mermi yağdırıyorsunuz ta ki 5. mermiyi attıktan sonra. Kişilerin canı ya yarım düşüyor ya da %30-45'lik bir derecede düşüş sağlıyor. O sıradan arkadan gelen bir kişi, arkası dönük kişileri iki bilemedin üç mermide yok edebilirdi.
Ayrıca ben silahlar tek atsın gibi bir şey demek istiyorum,
Vice Roleplay sunucusunda silah almak, standart bir sunucuya göre silah almaktan daha zor. Böyle düşük silahlanmanın olduğu bir sunucuda, hardRP sunucusunda böyle bir hasar sistemi her şeyi bir anda yok edebiliyor. Siz rolsel olarak birisiyle sorun yaşadınız ve bu kişi büyük birisi, AK-47 gibi bir silaha sahip. Onun sizi oracıkta, saniyeler içinde öldürmesi çok doğal. Silahı olan bir kişiye karşı fear yapmazsa o kişinin saniyeler içinde öldürüleceğini bilmesi gerekli.
Tekrarlamak istiyorum, İki mermide birinin sistemsel düşmesini istemiyorum fakat birisini düşürmek içinde bir şarjör harcamak istemiyorum.Teşekkürler, iyi forumlar.
