Serverde aktif olarak bir yaralı sistemi mevcut ancak detaylandırılmamış ve 1-2 tane hataya sahip. Bu hatalar ve detaylandırma hakkımda birkaç önerim mevcut.
1-Yaralı kişilerin üstünde label
Birisinin cidden sistemsel yaralı durumuna mı düştüğünü, yoksa sadece düşük canlı olup ölü taklidi yapıp yapmadığını anlayamıyoruz. Bunların haricindede orta ve uzak mesafeli çatışmalarda adamın çoktan vurulduğunu anlayamıyoruz.Bunun için yaralı karakterlerin kafasının üstüne şu tip bir label gelebilir:
Normal ölümlerde:
((Bu oyuncu yaralandı, detaylar için /hasarlar XXX))
Silah ölümlerinde:
((Bu oyuncu X kez vuruldu, detayları için /hasarlar XXX))
Ayrıca yaralı durumuna düşen kişiler chate yazamamalı, sadece emote vermeliler.
Yaralı kişiler ise belirli bir sürenin ardından /olum yazarak ölüm statüsüne geçmeliler
2-Yaralı sisteminin Yaralı ve Ölü şeklinde detaylandırılması
Sistemsel yaralı olmuş kişiler CK olmak istemiyor evet, bir yandanda onu vuran kişiler onu öldürmekte kararlı. Bu yüzden sistemsel ölüm getirilebilir. Sistemsel yaralanmadan sonra hp 15'e düşebilir, vuran kişide son kalan hp'sini alarak onu ölü durumuna sokabilir.
a-Öldürülen kişinin üstünde ((BU OYUNCU ÖLDÜRÜLDÜ)) yazmalı.
b-Öldürülen kişi vurulma anını hatırlamamalı, sadece ölmeden öncesini hatırlamalı.
c-Öldürülen kişi belli bir zamandan sonra OOC olarak /ölümkabul yazarak serverin spawn noktasında veya resmi factionların HQ'larında spawnlanmalılar.
d-Öldürülen kişinden belirli bir oranda tedavi masrafı sistemsel alınmalı. (1000-2000 dolar arası)
3-Araçta yaralanan / öldürülen kişiler araçta kalmalılar
Araçtayken birisini vurduğumuzda o kişi araçta kalmalı, dışarıya spawnlanınca hem uğraş oluyor, hemde gerçekçi olmuyor. Bu yüzden direksiyona yaslanma animasyonuyla araçta kalmalılar.
4-Animasyon modu kullanan kişilerin animasyonu sürekli baştan başlıyor, tekrar ediyor. Animasyon bitince durmuyor.
5-Yaralı durumundayken etrafa bakamıyoruz.
6-PD'ler yaralı kişilere sistemsel kelepçe takamıyor