O maskeli arkadaş tabii ki
@veensey 
Kaç kere banlanmasına rağmen hala silent aim kullanan bu arkadaş için geçmiş şikayet referans alınabilir.
https://samp.vice-rp.com/forum/index.php?topic=163469.msg1240979#msg1240979Şikayete gelecek olursak şöyle bir destek sunayım:
0.5x(hız)'e ayarlayın.
4-5 saniye boyunca DURAN ARABAYA ateş açıyor ama hepsi arabaya(YAKLAŞIK 4-6 HİT ATIYOR). Bir tanesinde bile düz önündeki sürücü
@owsrich 'i vuramıyor.
Taa ki silahı bırakıp, anlık duraksamayla gelen HİT ATMA GÜCÜ

Duraksama yaklaşık 0-1sn. sürüyor ve duraksamadan sonra attığı hitler kaçmıyor üstelik duran arabadaki adama vuramazken anlık harekette bulunan bir sürücüye hit kaçırmamasını kim doğal karşılar? Duraksama ile ima ettiğim şey bellidir. Anlık olarak Silent Aim açmaktan bahsediyorum. Zaten tek tuşla açılan/kapanan bir şey. Gayet makul bir duraksama.
Bu duraksamadan sonra attığı ilk hiti es geçerek devam ediyorum. İkinci hitten sonrası bariz belli ne olduğu. İkinci hite bakacak olursak arkadaşın attığı mermi yolcuya doğru gidiyor ama kan ve can şoförden yani video sahibi
@owsrich'den gidiyor. Silent Aim'i yakalatmada en önemli unsur nedir? Hileden anlayan arkadaşlar bilir ki güzel bir efekt modudur. Kanı bol gösteren bir efekt modu, Silent Aim kullanan kişileri yakalamada baş unsurdur. Video sahibinin de kan efektli bir efekt moduna sahip olması isabet olmuş. Tebrikler.
3. hite gelelim. 3. hitte attığı hit arabaya bir kere. Arabaya attığı hitte sürücü hasar alıyor ve canı azalıyor. Diyelim ki arabaya takılmıyor attığı hit, yine de hit sağa kaymış, ya sürücüye işler ya da ıska geçer ama bu mermi doğrudan sürücüye işlemiş.
Hareket halindeki gelen hitlerden sonra buradaki son anlardaki hitlerden birine bakalım. Yolcuyu düşüren hit. Bu açıdan sürücüyü indirmenin yolcuyu indirmekten daha kolay olduğunu düşünüyorum. Şu an bir test et-gör yapamayacağım ancak yetkililer de aralarında aynı açıları alırsa sonucu görecektir.
Yolcu düştükten hemen sonra hiç durmadan sürücüye hiti atıyor. Daha demin duran arabadaki adamları vuramayan adam, hareket halindeki arabada bulunan oyunculara hiç hit kaçırmıyor. Üstelik silahında sekme diye bir şey yok.
Neredeyse aynı saniye içinde(1 saniyeden fazlası yok videoda da belli) attığı diğer hit yine işliyor ve sürücü düşüyor.
Yani demek istediğim son 2-3 saniyede attığı tüm hitler o mesafeden tutuyor. Hadi diyelim ki yolcuyu vurdun duruyordu araba, hareket eden arabadaki sürücüyü nasıl vuruyorsun? Hiç mi silahın sekip de hit kaçırmadın? O mesafeden bir vuruş yapacak oyuncu değilsin. Üstelik hiç beklemeden artarda atıyorsun bu hitleri. YouTube kanalına da video atan birisisin, eminim ki bu çatışmadan video almışsındır. Onu atarsan sorun çözülür, tabi atabilirsen. (savunman için yardım ettim)
Özetle: 0.5x'e ve fotoğraflamaya göre bu kadar. Arkadaşın geçmiş banları da incelenirse referans alınabilir. Oyuncular her seferinde birlik oluşturup hileyle WİN aldıklarını zannediyorlar. Umarım gereği yapılır. #temizvice
Ayrıca Veensey adlı oyuncunun YouTube kanalında da Silent Aim ile video attığı bariz bir şekilde belli oluyor. 0.40. saniyeyi açarsanız attığı hitler ağaca ama ikisi de adama işliyor.

-Video Yedeklendi-
EK: Yanıtı atarken gelen
birlik üyem ile aynı skini giymişiz.
Çocuk kandırmacası.
SA:MP mekaniklerinde bu var zaten, ilk üç hit normal gider.
Böyle bir mekanizma yok.
maske45850 benim ilk üç hitim gayet normal gidiyor.
Normal gitmiyor.