İhlal edilen kuralı buraya yapıştırın:3. Powergaming
3.3. Fear RP: Normalde korku gerektiren durumlarda gerçekçi bir şekilde korku rolü (Fear RP) yapılmalıdır.
Örnekler:
- Kalabalık bir yerde veya sokağın ortasında silah çekmek
- Kendisine silah doğrulturken birden koşmaya başlamak veya silah çekmeye çalışmak
- Esir alınma, yaralı durumuna düşme, azınlıkta kalma gibi durumlarda korkusuzca davranmak
- Polis otoritesini tamamen yok saymak, silah doğrultulmasına rağmen polisin direktiflerine uymamak
Genel olarak ölümden korkmayan bir karakter yönetilmesi bu karakterin ölümüne (CK) yol açabilir.
3. Powergaming
Gerçek hayatta mümkün olmayacak hareketlerin yapılmasına izin verilmemektedir. Bu sadece /me /do gibi belirtme kanallarıyla kısıtlı değildir. Karşıdaki oyuncuya fırsat vermemek da aynı şekilde ihlale girmektedir. Oyunda yer almayan karakterler oyuna dahil edilemez veya rolü gerçekleştirilemez.
Örnekler
- Bir otobüsü tutup fırlatmak
- Yüksek bir yerden atlamak ve atlama sonucu yaralanma gibi sonuçlarını yok saymak
- /me ile verilen hareketten alakasız veya aşırı bir hareket gerçekeştirmek: (Örneğin /me silahla bacağına ateş eder. belirtildikten sonra oyuncuya art arda ateş edip sistemsel bayıltmak)
- Normalde beyaz bir karakter kullanıp siyahi skin seçmek, çatışma için hitbox küçük skinler kullanmak
6) BASKIN KURALLARI
˧ 6.1) Onaysız Birlikler İçin Baskın Kuralları:
Onaysız bir birliğin ele geçirmek istediği bölgeyi 24 saatte iki kez basabilir. Baskın süreleri arasında minimum 1 saat geçmek zorundadır. İki baskın hakkı birleştirilip tek seferde kullanılamaz. Baskın rolü maksimum 20 dakika sürebilir.
Hood Onaylı bir birliğin bölgesini 48 saatte iki kez basabilir. Baskın rolü maksimum 15 dakika sürebilir. Hood Onaylı birlikler masa üyesi olduğundan dolayı baskın yapan birliğe bu yaptığı baskından dolayı IC yaptırımlar uygulanabilir.
Onaylı bir birliğin bölgesi basılamaz. Savaşı Onaylı birlik başlatsa bile yalnızca onaylı bölge dışında karşılık verilebilir, bölge basılamaz.
15) Hood Onaylı Birliklere Karşı Kurallar
Hood Onaysız bir birlikseniz, Hood Onaylı birliğe, hood bölgesinin içinde olup olmaması farketmeksizin Fear RP(Birliğin IC statüsünü gözardı edemezsiniz) yapmak zorunludur. Fear RP rolünün dozajını abartı olmayacak şekilde sergilemeli ve karakterleri hafife almayacak biçimde ayarlamalısınız.
Hood Onaysız birlik üyesinin, Hood Onaylı bir birlik üyesine veya liderine yapacağı aşırıya kaçan Fear RP rollerinde, Faction Management Üst Yönetimi'nin onayı doğrultusunda, onaylı birlik yönetimi tarafından talep edilmesi halinde. Hood Onaysız birliğe mensup karakterin CK'sı, onaylı birliğe verilebilir.
Hood onayı statüsüne sahip olmayan birlik liderleri, Hood onayına sahip birlik liderlerine karşı rol yaparken karakterlere karşı üst perdeden rol yapamaz ve onay sahibi olan ekibin üstünlüğünü hafife alacak roller sergileyemez. Rolün boyutuna göre hood onayına sahip birlik lideri, rolü yapan diğer birliğin liderinin CK hakkını talep etmekte özgürdür. Bu kurala R20 karakterler dahildir.
The Valachi Crime Family (DoC birliği)'ne ulaşamamanız durumlarında, her hafta bir kere, Hood Onaylı birlik statüsüne sahip olan birliklere ulaşıp, Valachi birliğine doğrudan ulaşım sağlama hakkı elde edebilirsiniz.
Meeting, sitdown rollerinde, hood onaylı birlik statüsüne sahip karakterlere yapacağınız Fear RP kural ihlallerinde, rolün gidişatına göre FM Üst Yönetimi kararına bağlı olarak karakteriniz CK edilebilir, boyutuna göre birlik kapatılabilir.
5) SAVAŞ VE ÇATIŞMA KURALLARI
İllegal birlikler, kendilerini alakadar etmeyen durumlar için savaş başlatamazlar. Bir grupla arası iyi olduğu için savaşa dahil olamaz, yanındaki grupları da savaşa dahil edemezler.
İllegal birlikler iyilik melekleri değildir. Büyük bir çıkarları olmadığı sürece bölgesindeki sivil grupların refahı, sistemsel birliğinde olmayan kişileri sevmesinden ötürü ve buna benzer başka sebeplerden ötürü kollama rolüne gidemezler. Ucunda büyük bir çıkar sebebi olması FM tarafına sunulmalı ve izin doğrultusunda yapılmalıdır. FM onay vermeden böyle bir role girişim yasaktır.
5) SAVAŞ VE ÇATIŞMA KURALLARI
Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır. (revenge kill * RK)
Yapılan ihlali tüm detaylarıyla açıklayın: Arkadaşların hood'unu basıyoruz olacak ki kinlenen arkadaşlar hood basıyorlar, üstelik 2 defa. İhlal üzerine ihlal yapan bir oluşum sunucu kurallarını tekrar okumalarını tavsiye ediyorum. ihlal yaparsanız şikayet açmaktan vazgeçmem.
Bir başka olay ise hood'a geldiklerinde silahlı bir adama yumruk ile saldırıyorlar, nerden baksan saçma ve ucu tutulamaz bir hareket. Fear rp yok bir şey yok.
Sürekli olarak ihlal yapan, bunları ardı kesilmeyen bir boyuta evriliyor. Burası dm sunucusu değil kimsenin rol zevkini baltalamaya hakkınız yok.
Savaş esnasında
Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin: Video da zaten her şey gözüküyor. Hood'a geliyorlar, karşı tarafa silah çekiliyor. "Silaha yumrukla saldırıyorlar"
Fear rp ve powergaming kapsamında değerlendirilmesini talep ediyorum.
6.1) Onaysız Birlikler İçin Baskın Kuralları:
Onaysız bir birliğin ele geçirmek istediği bölgeyi 24 saatte iki kez basabilir. Baskın süreleri arasında minimum 1 saat geçmek zorundadır. İki baskın hakkı birleştirilip tek seferde kullanılamaz. Baskın rolü maksimum 20 dakika sürebilir.
Hood Onaylı bir birliğin bölgesini 48 saatte iki kez basabilir. Baskın rolü maksimum 15 dakika sürebilir. Hood Onaylı birlikler masa üyesi olduğundan dolayı baskın yapan birliğe bu yaptığı baskından dolayı IC yaptırımlar uygulanabilir.
SS'de gözüken karakterler hood baskın ihlali yapıyor
5) SAVAŞ VE ÇATIŞMA KURALLARI
İllegal birlikler, kendilerini alakadar etmeyen durumlar için savaş başlatamazlar.
Bir grupla arası iyi olduğu için savaşa dahil olamaz, yanındaki grupları da savaşa dahil edemezler.Ayrıca farklı bir birlikteki arkadaş bile gelip bize sıkıyor, ne güzel rol yapıyorsunuz öyle siz.
Eduardo_Grassi adlı karakter RK'ya düşüyor 00.14'de üstünden bir saat geçmeden tekrar sıkıp RK ihlali yapmış oluyorlar.
Ayrıca sivil adamın çatışmada ne işi var?
Ek açıklamalar(varsa): Gereği yapılsın.