Konu: adosa BPL (recoil-rapid)-Slient Memory  (Okunma sayısı 370 defa)

#10 - 10.02.2025 23:30
silahının mermileri çok düz gidiyor.



Bu mermi mi düz gidiyor? Adamla aramda neredeyse yumruk atacak kadar kısa bir mesafe var ve ona rağmen ıskalanan mermiler mevcut. Şu an şikayete bunu bile atmamış olsam yine yetersiz kanıttan reddedilecek öyle bir şikayet yani

Kanıtlar sizi tatmin etmemişse bu videoyu da inceleyebilirsiniz. Oyun oturumu bu çatışmadan şikayeti oluşturduğun çatışmaya kadar hiç kapanmadı. Oyunu kapatıp açmadan mantıken hile kurmuş olamam. Yetkili talep ederse 3 saatlik videonun tamamını da atabilirim. Benim için hava hoş https://streamable.com/by4m9h
Kendi kendini yakmışsın mermiler başka yere gidiyor ama karşıdaki hasar alıyor bu da Slient Şimdi olduğunu kanıtlar ada savunman bu kadarda şikayeti kilitliyorum yetkili bakana kadar açılmayacak.
Hitmarker delaydan dolayı vurmuş gibi görünüyor.


#11 - 11.02.2025 00:58
atılan videoda 2. kısımda delay mı var kanka siz zuladan falan mı geldiniz tam olarak çözemedim ben mevzuyu amma... arif gayırnal


#12 - 11.02.2025 01:35
Kendi kendini yakmışsın mermiler başka yere gidiyor ama karşıdaki hasar alıyor bu da Slient Şimdi olduğunu kanıtlar
Recoil için şikayet açtın ve savunmamı ona göre yaptım ve yaptığım savunma üzerine şikayete slient ekledin. Beni banlatmaya çalışman komik duruyor  :-\

https://streamable.com/by4m9h Savunmamı tekrardan ve son kez bu video üzerinden yapacağım. Slient olduğumu iddia ediyorsun ve bu videoda Muzan'ları uzaktan tarıyorum. Eğer dediğin gibi slient ve norecoil kullansaydım burada bir şarjörden isabet eden mermi 2-3 değil daha fazla olurdu. Videoda da görülebileceği üzere taradığımda mermi gitmediği için burst atışa geçiyorum ve yavaş yavaş bir kaç mermi atmaya başlıyorum. Norecoil veya slient kullanıyor olsaydım şu an burada burst atma zahmetine girmeden hala sol tıka basılı tutup mermileri tutturuyordum. Bu çatışmanın devamında ise karakterime ABP açılıyor ve şikayete konu olan çatışmaya kadar oyundan çıkış yapmıyorum. Yönetimle pm üzerinden bir konuyu konuştuğum için klibi doğrudan atmıyorum ama eğer şikayeti inceleyen admin şüphe duyarsa özelden Muzan çatışması ile PD ile olan çatışmaya kadar olan kayıtları kesintisiz şekilde atabilirim. Oyundan çıkış yapmadan hile kuramam sanırım.  :garip:

Hitmarker ve hit konusuna gelirsek size bugün modları öğreteceğim. Hepimizin kullandığı hitmarker.ini'nin içeriğine bakarsak göreceğimiz üzere burada random=0.3(https://prnt.sc/pOyhW9tLGxr4) değeriyle karşılaşıyoruz. Bu değer ateş ettikten sonra ekranımıza çıkan hitmarker'ın kaybolma değerinin 0.3 olduğu anlamına geliyor. Adama silahla değil yumrukla saldırsam yine hasar vurabileceğim derecede yakın bir mesafede olmama rağmen silahın dışarıya seken mermileri var. Elimdeki silah devamlı mermi atan bir SMG olduğu için ve adamın dibinde olduğum için hitmarker çatışma esnasında neredeyse hiç bir an silinmiyor. Dışarı giden mermiler hasar vurmuyor, adama ulaşan mermiler ise hasar vuruyor. Yavaşlattığın videoda ve kendi attığım boşa giden mermilerin olduğu kısımlara bakarsak zaten hasar vurmadığı gözüküyor slient iddiası tamamen ortadan kalkıyor. Recoil konusunda dediğim gibi zaten dışarı giden mermiler var eğer norecoil kullansaydım hiç bir mermi dışarı gitmeden direkt adama ulaşırdı.

"Gördünüz mü? Tekrar izleyin" diye yavaşlatıp büyük bir buluş fark ettiğini düşündüğün kısımda SAMP mekaniklerinde yapılması gerçekten basit olan bir şey elimde silah olmadığı için farklı bir sunucuda gösterdim videoyu inceleyebilirsin. Slient çevreye sıksan bile merminin adama ulaşmasını sağlıyor bu mükemmel klipte ise zaten attığım mermi adama ulaşıyor slient şüphesini tam olarak anlamadım. https://streamable.com/bkkj8t

Bu savunmayı da senin için değil sadece insanların aklında soru işareti kalmaması için attım yoksa yukarıda attığım her şey zaten yeterliydi. Daha fazla cevap gelmeyecek sonuçlanabilir.  :sampanya:


#13 - 11.02.2025 10:47
Savunma yeterli görüldü.