Konu: adosa BPL (recoil-rapid)-Slient Memory  (Okunma sayısı 361 defa)

#0 - 10.02.2025 18:58
Şikayet edilen karakter adı ve forum hesabı: Ada_Suomi @kyegun
Olaya dahil olan şahit karakter adı: @Vice Mahkemesi
Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: Video'da mevcut.



İhlal edilen kuralı buraya yapıştırın:   
Spoiler: GösterGizle
Sunucu içerisinde bir oyuncuya, diğer oyuncular karşı üstünlük sağlayan her türlü ek program, yükleme, modlama veya program kullanımı kesin olarak yasaktır.

Yapılan ihlali tüm detaylarıyla açıklayın: Videoda silahının mermileri çok düz gidiyor.
Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin:

Spoiler: GösterGizle


Ek açıklamalar(varsa): banlansın
« Son Düzenleme: 10.02.2025 20:51 Relaxsal »


#1 - 10.02.2025 19:14
Videoda silent mevcut, gülmekten patladım bu arada. Kanıtlarını iletiyorum.


#2 - 10.02.2025 19:41
o şarkı ne?


#3 - 10.02.2025 19:45
Video'u tekrar inceledik arkadaşın Memory'si mevcut. Ne kadar legit oynamaya çalışsanda belli ediyorsun. Kişinin Recoil-Rapid-Memory'den işlem uygulanmasını istiyorum.


#4 - 10.02.2025 21:08
silahının mermileri çok düz gidiyor.



Bu mermi mi düz gidiyor? Adamla aramda neredeyse yumruk atacak kadar kısa bir mesafe var ve ona rağmen ıskalanan mermiler mevcut. Şu an şikayete bunu bile atmamış olsam yine yetersiz kanıttan reddedilecek öyle bir şikayet yani

Kanıtlar sizi tatmin etmemişse bu videoyu da inceleyebilirsiniz. Oyun oturumu bu çatışmadan şikayeti oluşturduğun çatışmaya kadar hiç kapanmadı. Oyunu kapatıp açmadan mantıken hile kurmuş olamam. Yetkili talep ederse 3 saatlik videonun tamamını da atabilirim. Benim için hava hoş https://streamable.com/by4m9h


#5 - 10.02.2025 21:14
Video'u tekrar inceledik arkadaşın Memory'si mevcut. Ne kadar legit oynamaya çalışsanda belli ediyorsun. Kişinin Recoil-Rapid-Memory'den işlem uygulanmasını istiyorum.
İncelemeleriniz çok değerli, bu değerli kararınız için teşekkür ederiz. Sanık, Ada_Suomi'in video içerisinde Q-E yaparak recoili mermi yenilemek maksadı ile istemeden sıfırladığı göz önünde bulundurulursa, sanık ateş ettiği kişiye neredeyse 2 metre uzaklıkta. Bu da tüm mermilerin mağdur kişiye gelmesi için muhtemel bir sebep. Süpersonik cheat incelemeniz için teşekkürler, lütfen tekrar olmasın. Ek olarak, sanık Ada_Suomi. Counter Strike cross kullanmaktadır, UZI'in kendine has bir crosshair büyüklüğü mevcuttur. Bu büyüklük, Ada'ın kullandığı crosshairin sınırlarına yaklaştığından, crosshairi fazla büyümüyor gibi görünmektedir. Oyundaki tüm silahlar, crosshairin etrafında daire çizer, bu da oyunun recoili olarak varsayılır.
« Son Düzenleme: 10.02.2025 21:16 uwater »


#6 - 10.02.2025 22:25
silahının mermileri çok düz gidiyor.



Bu mermi mi düz gidiyor? Adamla aramda neredeyse yumruk atacak kadar kısa bir mesafe var ve ona rağmen ıskalanan mermiler mevcut. Şu an şikayete bunu bile atmamış olsam yine yetersiz kanıttan reddedilecek öyle bir şikayet yani

Kanıtlar sizi tatmin etmemişse bu videoyu da inceleyebilirsiniz. Oyun oturumu bu çatışmadan şikayeti oluşturduğun çatışmaya kadar hiç kapanmadı. Oyunu kapatıp açmadan mantıken hile kurmuş olamam. Yetkili talep ederse 3 saatlik videonun tamamını da atabilirim. Benim için hava hoş https://streamable.com/by4m9h
Kendi kendini yakmışsın mermiler başka yere gidiyor ama karşıdaki hasar alıyor bu da Slient Şimdi olduğunu kanıtlar ada savunman bu kadarda şikayeti kilitliyorum yetkili bakana kadar açılmayacak.


#7 - 10.02.2025 22:53
Memory olduğun bariz videoyu durdurup izlerseniz anlayacaksınız
Memory kanıt.
https://streamable.com/msa8ml


#8 - 10.02.2025 22:53
Zula mı oynuyorsun? Crosshair ile, merminin düz gitmesi hakkında nasıl bir savunma işleyişine girdin? Düşündürücü.


#9 - 10.02.2025 22:59
Şikayete @Sylas 'ın bakmasını talep ediyoruz.