Konu: [21.07.2023] MONGOLS - Pope Street  (Okunma sayısı 289 defa)

0 Üye0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#0 - 21.07.2023 17:02
                 

Şikayet edilen karakter adı ve forum hesabı: Eustaquio Banuelos @Jacker | David Glock @Loreks | Markus Schulz @Chieftain | Tilman Schaaf @Justies


Olaya dahil olan şahit karakter adı: N/A

Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: SS


İhlal edilen kuralı buraya yapıştırın:

Alıntı
3.7. Yaralı rolleri: Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir.

Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir. Tekrar bir çatışmaya girmek için 8 saat beklemelisiniz. (Polisler için bu süre 4 saattir)
- Tüm ateşli silahlar: 1 saat
- Yumruk, sopa, bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika
- Araç çarpması veya patlaması, yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika

Yukarıdaki belirtilen süreler bitmeden yaralı rolüne aykırı eylemlere örnekler:
- Ağır iş yapmak (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi)
- Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak)
- Süratli araç kullanmak
- Fiziksel agresif rollere girişmek

Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır.

Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.)

Alıntı
3.3. Fear RP: Normalde korku gerektiren durumlarda gerçekçi bir şekilde korku rolü (Fear RP) yapılmalıdır.
Örnekler:
- Kalabalık bir yerde veya sokağın ortasında silah çekmek
- Kendisine silah doğrulturken birden koşmaya başlamak veya silah çekmeye çalışmak
- Esir alınma, yaralı durumuna düşme, azınlıkta kalma gibi durumlarda korkusuzca davranmak
- Polis otoritesini tamamen yok saymak, silah doğrultulmasına rağmen polisin direktiflerine uymamak

Genel olarak ölümden korkmayan bir karakter yönetilmesi bu karakterin ölümüne (CK) yol açabilir.

Alıntı
3.9. Retarted RP: Gerçek dışı yapılan abartı ve saçma rollere denir. Non RP ve Trolling arasında olan bir ihlal gibi değerlendirilir.
Örnekler
- Aktif bir rol esnasında rolü içeren tüm karakterleri saçma bir şekilde dürtmek, provoke edecek söylemlerde bulunmak.
- Karşınızdaki oyuncuyu bariz bir şekilde hataya sürükleyecek kadar baskı kurmak.
-Sürtüşme yaşadığınız karakterlere IC kanallar üzerinden; "ez, yat" gibi roleplay kavramına sığmayacak kelimeler kullanmak.

Yapılan ihlali tüm detaylarıyla açıklayın:


Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin:

Eustaquio Banuelos:
Spoiler: GösterGizle

Alıntı
3.7. Yaralı rolleri: Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir.

Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir. Tekrar bir çatışmaya girmek için 8 saat beklemelisiniz. (Polisler için bu süre 4 saattir)
- Tüm ateşli silahlar: 1 saat
- Yumruk, sopa, bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika
- Araç çarpması veya patlaması, yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika

Yukarıdaki belirtilen süreler bitmeden yaralı rolüne aykırı eylemlere örnekler:
- Ağır iş yapmak (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi)
- Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak)
- Süratli araç kullanmak
- Fiziksel agresif rollere girişmek

Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır.

Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.)
Vurulma anı:

Vurulduktan sonra yaralıdan kalkıp, kaçırmaya çalıştığı:

Tilman Schaaf:
Spoiler: GösterGizle
Alıntı
3.3. Fear RP: Normalde korku gerektiren durumlarda gerçekçi bir şekilde korku rolü (Fear RP) yapılmalıdır.
Örnekler:
- Kalabalık bir yerde veya sokağın ortasında silah çekmek
- Kendisine silah doğrulturken birden koşmaya başlamak veya silah çekmeye çalışmak
- Esir alınma, yaralı durumuna düşme, azınlıkta kalma gibi durumlarda korkusuzca davranmak
- Polis otoritesini tamamen yok saymak, silah doğrultulmasına rağmen polisin direktiflerine uymamak

Genel olarak ölümden korkmayan bir karakter yönetilmesi bu karakterin ölümüne (CK) yol açabilir.
Alıntı
3.7. Yaralı rolleri: Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir.

Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir. Tekrar bir çatışmaya girmek için 8 saat beklemelisiniz. (Polisler için bu süre 4 saattir)
- Tüm ateşli silahlar: 1 saat
- Yumruk, sopa, bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika
- Araç çarpması veya patlaması, yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika

Yukarıdaki belirtilen süreler bitmeden yaralı rolüne aykırı eylemlere örnekler:
- Ağır iş yapmak (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi)
- Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak)
- Süratli araç kullanmak
- Fiziksel agresif rollere girişmek

Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır.

Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.)
Alıntı
3.9. Retarted RP: Gerçek dışı yapılan abartı ve saçma rollere denir. Non RP ve Trolling arasında olan bir ihlal gibi değerlendirilir.
Örnekler
- Aktif bir rol esnasında rolü içeren tüm karakterleri saçma bir şekilde dürtmek, provoke edecek söylemlerde bulunmak.
- Karşınızdaki oyuncuyu bariz bir şekilde hataya sürükleyecek kadar baskı kurmak.
-Sürtüşme yaşadığınız karakterlere IC kanallar üzerinden; "ez, yat" gibi roleplay kavramına sığmayacak kelimeler kullanmak.

İlk vurulduğu sahne:


Arkadaşın silaha karşı korkusuz rolü yaptığı, arabaya bindirmeye çalışsam da arabaya binmediğine dair kanıt.
https://streamable.com/xbulh4

Yaralıya düşmüş, kalkmış ve motor sürüyor.
https://streamable.com/bp9lb4

Siyahi ırkındayken arkadaşımızın giydiği skin:


Beyaz karaktere dönüştüğüne dair:



Markus Schutz:
Spoiler: GösterGizle

Alıntı
3.7. Yaralı rolleri: Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir.

Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir. Tekrar bir çatışmaya girmek için 8 saat beklemelisiniz. (Polisler için bu süre 4 saattir)
- Tüm ateşli silahlar: 1 saat
- Yumruk, sopa, bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika
- Araç çarpması veya patlaması, yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika

Yukarıdaki belirtilen süreler bitmeden yaralı rolüne aykırı eylemlere örnekler:
- Ağır iş yapmak (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi)
- Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak)
- Süratli araç kullanmak
- Fiziksel agresif rollere girişmek

Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır.

Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.)
Vurulduğu sahne:

Vurulduktan sonra bisiklet sürdüğü sahne:


David Glock:
Spoiler: GösterGizle

3.7. Yaralı rolleri: Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir.

Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir. Tekrar bir çatışmaya girmek için 8 saat beklemelisiniz. (Polisler için bu süre 4 saattir)
- Tüm ateşli silahlar: 1 saat
- Yumruk, sopa, bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika
- Araç çarpması veya patlaması, yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika

Yukarıdaki belirtilen süreler bitmeden yaralı rolüne aykırı eylemlere örnekler:
- Ağır iş yapmak (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi)
- Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak)
- Süratli araç kullanmak
- Fiziksel agresif rollere girişmek

Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır.

Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.)

Arkadaşı yaralı konuma düşürdüğümüz sahne:

Yaralıdan kalkıp bana saldırdığı:

Bisiklete binim kaçtığı:

Yaralı olmasına rağmen, Piazza üyelerine ateş ettiği:





Ek açıklamalar(varsa): Selam, sürekli olarak yaşadığımız yaralı kural ihlalinden bıkkınlık geçirmiş durumdayız, vuruyoruz, kalkıyor sıkıyor, vuruyoruz. Böyle şekilde ilerliyor.

« Son Düzenleme: 21.07.2023 17:48 Etoiwds »


#1 - 21.07.2023 17:05
Neye vuruyonuz sıkılıyonuz karakterin sivil hahahah


#2 - 21.07.2023 17:06
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


#3 - 21.07.2023 17:07
Arada yarım saat var, yarım saat içinde tedavi rolümü yaptım. Baktığımda HOOD bölgemde sen vurulmuştun. Bende seni içeriye sürükledim, ne yaptığımı anlayamadım.


#4 - 21.07.2023 17:08
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kural ihlali jail yediğinde görürsün eeeee yi   ::)


#5 - 21.07.2023 17:08
Çatışmanın ortasında çilek yiyerek mi şikayet açıyorsun. İlginç.
« Son Düzenleme: 21.07.2023 17:21 Jacker »


#6 - 21.07.2023 17:12
burada savunma yapması gereken sizsiniz arkidisler yapin savunmanızı


#7 - 21.07.2023 17:18
toxic iletiler temizlenince savunma gelicek konu baska yerlere gıdıyor


#8 - 21.07.2023 17:36
ss'ler arasında saatler var. bu zaman diliminde tedavi rolü de cerrahi işlem rolü de yapılabilir.

savunmam bu kadar. sonuçlanabilir.
« Son Düzenleme: 24.07.2023 01:41 Chieftain »


#9 - 21.07.2023 17:44
kural belli, hadi tedavi rolü yaptın bunu bana sun