Öncelikle selamlar,
İlk olarak şöyle başlayalım, Avdo karakteri tek başına silahıyla Barney'in (Hotline kilit karateri) evine tek kelime etmeden girdi, etrafa ateş açmaya başladı. Karakterim ani refleksi ile silahına davranıp Barney'i ve kendini korumak adına Avdo karakterini düşürdü. Ardından üç silahlı kişi daha girip Avdo'nun hareketini tekrarladı. Fakat bu kişilerin refleksleri Avdo karakterinden daha iyi olmalı ki, girdikleri gibi ışık hızında Y tuşuna basıp kaçtılar. (Canları baya azaldı, videoda görünüyor.) Barney sıcak çatışmadan sonra kapıyı kilitledi. Böyle bir şey yaşayan karakterin, tanımadığı (Barney karakteri kim bunlar diye soruyor) ve silahlı adamlara tekrardan kapıyı açacağını düşünmediğim ve canımın bir missclickten bile yaralıya düşecek kadar az olduğu için çilek tükettim, sistemsel canımı doldurdum. Burada şahsım adına bir sorun görmüyorum. Çünkü rolün devamında şikayet edildiği gibi bir çatışmaya girmedim, bir kurşun bile atmadım.
Birinci VideoGelelim ikinci kısma, Hotline karakteri kendi canını hiçe sayarak kapısından bağırılan bir iki isim duyunca birden kapıyı açtı.(?)(bu sizin konunuz değil, değerlendirme kapsamında mantıksız bir roldü.) Canımı rolün bölünmemesi için doldurdum çünkü içeri girdiğinizde (yanlışlıkla) bir mermiyle beni düşürüp hepimizin rol keyfi kaçabilirdi ki, role mantıklı yaklaşmayıp anında sıktınız ve düşündüğüm oldu. İçerideki karakterinizi esir almışım kafasına silah dayamışım, /ado'dan belirtmişim. Avdo karakteri ölümden hiç korkmadan küfür ederek ikimizi de vurmalarını söyledi.(Fear RP) Avdo'nun üstün nişancı arkadaşları ona tek kurşun değdirmeden pompalılarla(?) sadece beni başarıyla vurdular. Şikayetin açılma sebebi olan canımı doldurup çatışma kısmının nerede olduğunu bende merak ediyorum. Çünkü çatışma denilen eylem iki taraflı olur. Olmayan bir şeyi olmuş gibi göstermeye gerek yok, sadece oyun oynuyoruz.
İkinci Video İyi forumlar.
