Konu: GLM Race Gang - from the highest  (Okunma sayısı 115541 defa)

#0 - 13.09.2021 05:22

GLM Vice'dan Ayrılıyor

GLM Garage, 2021 yılının eylül ayında Vice şehrinde faaliyete geçmişti. Eylül-Kasım ayları arasında Alas'ın ekibi yaklaşık kırk üyeye dayanmıştı. Ekibin, şehirdeki bağlantıları Ermeniler ile sınırlıydı, diğer yarışçı grupları ile araları bozuktu ve bu durum onları olumsuz etkileyen bir faktördü. Diğer gruplar ile  yarışamıyorlar ve dolayısıyla kendi aralarında parayı döndürebiliyorlardı. Alas, Jin ve yanlarındaki gençler, ilk olarak tamirhaneyi aktif edip, kendilerine büyük bir gelir kapısı araladılar. Tamirhanenin aktif edilmesinin ardından yine legal bir gelir kaynağı olan GLM PUB'ı aktif ettiler. Alas ve Jin bir şeyleri yanlış yapıyorlardı ve ekip bunun farkına çoktan varmıştı. Ekibin başka gruplar ile bağlantısı yoktu. Yarışlar, sohbetler, kavgalar, atışmalar... Bunların hepsi kendi aralarında dönüyordu. Kısa sürede bu olaylar patlak verdi ve garajdaki üye sayısı azalmaya başlamıştı. Alas ve Jin beklenen bir kararla GLM garajın faaliyetlerini durdurup, kısa süreli olarak Japonya'ya dönmüşlerdi.



10.03.2022 - GLM Yeniden Vice'da

10.03.2022, GLM Florida'dan ayrılalı bir ay olmuştu. Geçmiş insanın yakasını bırakmaz derlermiş. Geçen sürede Japonya'a dönen ekip orada işleri yürütemeyeceklerini bir kez daha anladı. Florida her zaman akıllarının bir köşesindeydi ve geçen süre içerisinde elde ettikleri tek şey zarar ve tecrübeydi. Alas ve Jin yaptıkları hatayı anladığında çok geç olmuştu ve her şey bitmişti. Geçmiş yakalarını bırakmadı ve Alas, Maxi'a ulaşma kararı aldı. İletişime geçtiklerinde herkes ortak bir karar verdi ve Florida'a yeniden dönme kararı aldılar. RX7 makineler ile sokağa giriş yapan GLM ekibi gelecek zamanda olacakların farkında değildi. Bir efsanenin başlangıcıydı ve Alas'ın sözü hâlâ akıllarda; "ゲームを始めよう (Oyunlar başlasın)"



Günümüz

Vice şehrine döndüklerinde beş kişiden ibaret bir ekip olan GLM, yüzü aşkın sürücüye yer sahipliği ediyor. Doğu yakasında hayat çok farklı ve acımasız. Değişen ve gelişen GLM sokağı serüvenini sürdürüyor. İşletmeler, uyuşturucu ticareti, illegal sokak yarışları ve birçok iş dönüyor.

« Son Düzenleme: 05.07.2022 14:34 Alas »
100
6
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
cikolataligofret, OKN, going under, hako klopf klopf, BenJin, Whit3,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#1 - 13.09.2021 05:23
Birçok kişi "sokak yarışçıları" kelimesini duymuş. Kim oldukları herkes tarafından bilinmiyor. Ortaklar yanlışlıkla sokak yarışçılarının ve yarışçıların tamamen aynı terimler olduğuna inanıyor. Aslında, her şey çok basit değil. Sokak yarışçılarının kim olduğunu bulmaya çalışalım. Bu insanlar nasıl yaşıyor, onları gece sokaklarına çeken ne, ne kullanıyorlar?

Yarışçılar ve sokak yarışçıları

Öyleyse temel fark nedir? İlk olarak, hem yarışçıların hem de sokak yarışçılarının ilgili kavramlar olmadığını güvenle söyleyebiliriz. Bu insanlar tamamen farklı. Onları birleştiren tek şey, yüksek hızlara olan tutkudur. Gerisi için, dünyaya tamamen farklı şekillerde bakıyorlar. Peki sokak yarışçıları kimler ve yarışçılar kimler?

Sürücü, her şeyden önce bir profesyonel. Eğitimli, sorumlu, disiplinli. Kurallara uygun hareket eder, viraj alırken hızı düşürür, bir kemeri bağlar, tüm güvenlik standartlarını gözetir. Arkadaşları kendisi ile aynı. Becerilerini ve araçlarının teknik yeteneklerini göstermek için bir düelloda çarpışmak için özel yarış pistlerinde toplanırlar.

Bu durumda, sokak yarışçıları - onlar kim? Aslında, bu profesyonel yarışçıların tam tersidir. Streetcart kuralları umursamıyor, "çok hızlı" ve "çok tehlikeli" diye bir şey yok. Üstelik yasak ve onu çeken şey. Bu, onu gece şehir sokaklarına sürükleyen, direksiyonuna oturmasını sağlayan ve aynı çılgın arkadaşların onu beklediği yere koşan bu maceraperestlik arzusudur.

Sokak yarışlarının kökenleri

Hikaye ABD'de ortaya çıkıyor. Şaşırtıcı bir şekilde, gece yarışlarının ilk sözleri geçen yüzyılın 20'li yıllarına aittir. İlk yarışmalar Kaliforniya'da, inanılmaz güzel bir yerde - kurutulmuş bir gölün dibinde yapıldı. Yarışmanın amacı, aracı maksimum seviyeye dağıtabilmek için 402 metreyi aşmak. Katılımcılar için gereksinim tek bir şeydi: Yarışmaya, dört tekerlekli bir araçla, motorlu olarak ulaşmak gerekiyordu.

O zamandan beri savaşı kesintiye uğratan bir gelenek haline geldi. Efsanevi gölün dibinde askeri hava üssü bulunuyordu. Her zamanki sıçrama tahtasından yoksun bırakılan sokak yarışçıları, yeni bir tane arayışı ile şaşırmıştı. Daha iyi bir şey icat etmeyen Los Angeles gecesi sokaklarında araba kullanmaya başladılar. İşte bu muhteşem sporun kaynağı budur.


JDM Nedir?
Japan Domestic Market anlamına gelen JDM, Japon iç pazarı demektir. JDM kavramının çıkış noktası ise Japon araç üreticilerinin ülkelerindeki emisyon kurallarının daha gevşek olması nedeniyle sadece Japon iç pazarına ürettikleri araçlardan gelmektedir. R34 GT-R'ın ilk yıllarında sadece Japon iç pazarında satılmasının ve şu an bile ABD'ye gidememesinin sebepleri buna bağlıdır.


JDM Kültürü Nedir?
JDM kültürü, temel olarak bir Japon aracını JDM esaslarına göre yükseltmeye tabi tutmak ve aracı daha Japonlaştırmak anlamına gelir. Bu kültür yoğun olarak Japonya'da yaşatılsa da 90'lı yıllardan sonra dünyaya da yayılmıştır. 1998 Yılından sonra Japonya Otomobil Üreticileri Birliği'nin koymuş olduğu 276 beygir ve 180 KM/H üst sınırı, JDM kültürüne bir darbe indirmiş gibi görünse de bu hamle temel olarak JDM kültürünü geliştirmiştir. Çünkü bu hamleden sonra Japon araç üreticileri motoru fabrikada güçlendirmeyip, kullanıcılara güçlendirmeye açık motorları sunmuşlardır. Bu şekilde piyasaya sürülen R34 GT-R'ın RB26DETT motoru bu duruma örnek verilebilir. Bu motor fabrikadan 276 HP ve 180 KM/H sınırı ile çıkmasına rağmen Ecu tuning ile performans artışı yapılabilirken, hız sınırı da kaldırılabiliyordu. Açık hava filtresi, kam mili, Nismo manifoldu gibi ucuz parçalar kullanılarak motor 400+ beygir seviyesine ulaştırılabiliyordu. Bu yükseltmelerin dışında maliyet gerektiren Stroker kit, Nismo N1 Block, Turbo yükseltmeleri ve Nismo Intercooler gibi yükseltmeler ile 1000 beygire yaklaşılabiliyordu.

Bosozoku Nedir?
1940'lı yılların sonunda oluşan bir motorsiklet çetesidir. O yıllarda Japonya Hiroşima çevresinde türlü illegal işlere bulaşan bu çete, 70li yıllarda Japon araç endüstrisinin gelişmesi ile dağılmıştır. Onlardan geriye modifiye kültürleri kalmıştır. Japon arabalarının çoğalmasıyla birlikte arabalara da Bosozoku tarzında modifiyeler uygulanmaya başlanmış. Modifiyeler, dikkat çekme amaçlı ve kültüre (diğer bosozokulara) uygun yapılır. Yüksek sesli veya soba borusu tarzında egzozlar, kar küreme plakasına benzeyen tamponlar, aracın enini arttıran yan etekler bu kültürde başı çekiyor. Bu kültürde en sık rastlanan arabalar; Toyota Crown ve Datsun 520 modelleridir.



Kaido Racers
Motorcu arkadaşların ayıklanmasından sonra “kaido racers” isimli araba sever grup, mirası devralıyor. Bosozoku tarzı modifiyeyi arabalara uyguluyorlar fakat bunu illegalden uzak, zevk için yapıyorlar.




« Son Düzenleme: 05.04.2022 01:35 Alas »
100
7
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
cikolataligofret, OKN, going under, hako klopf klopf, BenJin, byeren, Whit3,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#2 - 13.09.2021 05:27
LV Factory


Las Venturas'ın kuzey-doğu'sunda olan bu yarış, fabrikaların arasında bulunan bir otoparktan başlıyor. Bu rota, hem maksimum hıza, hem de dikkate bağlı. Başlangıcını iyi yapan yarışçılar, ara sokaklarda da temkinli olduğu sürece yarışı kazanmama olasılığı çok az.

SF Airport


GLM ekibinin ilk rotası, kutsal rota da diyebiliriz. Bu yüzden onlar için bu rotanın anlamı oldukça yüklü. Bu rotada ara sıra Lap Knock-Out yarışları da yapılmakta. Bu rotada, çıkışı doğru yapmak rotanın kilit taşı.


LV OTOPARK


Bu rotada, yarışçılar otoparkın beşinci katına çıkıp burada toplanıyor. Zemin kata iniş yapıyorlar. Dışarıda, otoparkın çevresinde bir tur attıktan sonra otoparka geri giriş yapıp beşinci kata çıkıyorlar. Böylece yarış son bulmuş oluyor. Fakat, bu kadar basit değil. Bu rotada rakibe saygı duymak, aracın kontrolüne tamamiyle sahip olmak en önemli unsurların başında geliyor.


SF Market Center


Bu rota, San Fierro'nun bol dönüşlü sokaklarında geçiyor. Top speed'in çok önemli olduğu bu rotada, aracının motorunu güçlendirmiş olanın galip olması olası, temkinli sürüş de bir hayli önemli.

LV Drag Street


Bu rota, GLM'in drag rotasıdır. Belirlenmiş iki yarışçı, sokağın başına geçer. Sokağın sonuna ilk ulaşan yarışçı yarışı kazanmış olur.

Alıntı
Circuit: Yarış öncesinde tur sayısı belirlenir. Bu tur sayısına göre bir yerden başlanıp tekrar aynı noktaya geri dönülen yarış türüdür. Lap Knock-out gibi eleme sistemi yoktur. Yarışçılar durmaksızın rotaya devam eder.

Sprint: Tek tur yarışlardan oluşur. Başlangıç noktası ve bitiş noktası birbirinden uzak yerlerdedir. Bu tür yarışların rotaları uzun olur. Sürücülerin diğer rotalardan daha dikkatli bir şekilde kullanması gerekir. Çünkü Sprint yarışlarında hiçbir şey erken belli olmaz. Yapılan en ufak bir hatada kişi geri düşebilir.

Lap Knock-out: Başlangıç çizgisi ve bitiş çizgisi aynı noktadadır. Önceden belirlenen rotada üç tur atılır. Her turda sona kalan elenir, son turda başlangıç çizgisinden geçen ilk kişinin kazandığı yarış türüdür.

Pursuit: Kişi sayısına göre kişilerin dörder dörder gruplara ayrılıp, bu gruplardan bir kişinin kaçıp diğerlerinin onu kovaladığı yarış türüdür. Genelde kovalama süresi üç-dört dakikadır. Kaçan kişi bu süre içerisinde kendini kovalayan kişilere kaybettirirse yarışı kazanmış olur.

Drag: Tamamen düz bir yol üzerinde gerçekleştirilen ve maksimum iki araçla birlikte yapılan yarış türüdür. Yapıldığı yola göre bir mil, yarım mil veya çeyrek mil mesafeleri üzerinden yapılmaktadır.

« Son Düzenleme: 05.04.2022 01:20 Alas »
100
7
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
cikolataligofret, OKN, going under, hako klopf klopf, BenJin, byeren, haydR,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#3 - 13.09.2021 05:30
     

ALAS                               


Yukio, 24y/o. Japonya doğumlu. Alas olarak tanınıyor&biliniyor. Genellikle sakin, bu özelliğinden dolayı sağlıklı düşünen biridir. Jin ile beraber garajın, sokağın, kısacası GLM markasının ortağıdır. Sokağın diplomatik ilişkileri, başka ekiplerle ortaklığı Alas'tan sorulur. Alas'ın sakin, Jin'in savaşçı olması birbirlerini tamamlamalarını sağlar.
     





     

JIN CHIBA                               


Jin, 24y/o. Japonya doğumlu. Alas kadar sakin değildir, savaşçı bir ruhu vardır. Böyle olmasından dolayı başı birçok kez ağırsa da Jin'i Jin yapan özelliği budur. Alas'la beraber garajın, sokağın, kısacası GLM markasının ortağıdır. Jin, sokakla ilgili legal-illegal her şeyi kontrol eder. Alas'ın sakin, Jin'in savaşçı olması birbirlerini tamamlamalarını sağlar.







     

VALENTINO MAXIMILANO                               


Valentino, 25y/o. İtalya doğumlu. Maxi olarak tanınıyor&biliniyor. Alas ve Jin'den sonra garajın en yetkili kişisi. Altındaki kişilerin işlerini, yaptıklarını doğrulayan-kontrol eden isim. Garajın illegal anlamda ticari kısmı onun elinde.
     






     

RIN "SENPAI" CHIBA                               


Rin, 23y/o. Japonya doğumlu. Jin'in kuzenidir. Garajın diplomatik ilişkilerinde Alas'a yardım eder. Maxi'yle beraber altındaki kişilerin işlerini doğrulayan-kontrol eden isimdir.







     

SHANE ESTEVEZ                               


Shane, 21y/o. Amerika doğumlu. Kendisi sakin ve bir o kadar anlık sinirlenmesiyle bilinir. Garaj bünyesinde bulunan işletmelerden sorumlu olduğu bilinmekte.
     






     

OWEN BROWN                               


Owen, 22y/o. Alman doğumlu. Garajın yarış kısmıyla ilgilenmekte. Çoğu yarış programı, rota, turnuva işleri onun elinden geçiyor. Ekibin illegal  yönde para kazanmasını destekleyen aktiviteleri bulunmaktadır. Garajın ticarı ayağına yardım etmekte.







     

DREW CLIFF                               


Drew, 22y/o. GLM ekibinin drift takımını yönetiyor. Sakin bir karakteri olan Drew, Alas için önemli olan Tuning işininde başında.
     











« Son Düzenleme: 04.07.2022 00:28 Alas »
100
9
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
cikolataligofret, OKN, going under, BenJin, haydR, byeren, DemoN1c, hako klopf klopf,
Whit3,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#4 - 14.09.2021 00:13
: )
Haha
10
Tepki yok
Tepki yok
Haha tepkisini veren kullanıcı(lar):
Mordeviesta, Alas, BenJin, DeBear, Ömercan, PRİNCorESS, Sm4n, Marlboro,
hako klopf klopf, cikolataligofret,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#5 - 14.09.2021 00:13
Başarılar  :o
« Son Düzenleme: 14.09.2021 00:15 Gustavo »
Like
5
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Like tepkisini veren kullanıcı(lar):
Ömercan, BenJin, Alas, Marlboro, hako klopf klopf,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#6 - 14.09.2021 00:13
Başarılar  :o :o
Like
6
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Like tepkisini veren kullanıcı(lar):
Ömercan, BenJin, Alas, Marlboro, BiA, hako klopf klopf,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#7 - 14.09.2021 00:15
Her şey tıkırında, yavaş yavaş  :vice:
100
7
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
Ömercan, BenJin, Alas, Marlboro, DeBear, BiA, hako klopf klopf,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#8 - 14.09.2021 00:16
Başarılar diliyorum yarışmacı arkadaşlara 💯💯
Like
5
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Like tepkisini veren kullanıcı(lar):
Ömercan, Alas, BenJin, Marlboro, hako klopf klopf,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#9 - 14.09.2021 00:17
Aynen kanka taklit falan-filan :garip: :garip:
Başarılar :sampanya:
100
3
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar):
BenJin, DeBear, hako klopf klopf,
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok