Konu: ic faction hooper'lık ve ölümsüz karakterler hakkında  (Okunma sayısı 456 defa)

0 Üye0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#10 - 24.08.2020 11:38
Samp Roleplay tek oynadığım oyun diyebilirim. Zekice unsurları çok içerdiği için tercihim oynamaktan yana oldu hep.

Eğlenmeyi "hırs"ları kenarda bırakarak veya minimum doza indirerek yaptığımızda inanılmaz keyifli bir oyun bu. Ne demek istiyorum bununla? Örneğin karakterinizi ölümsüz kılmak veya "hiçbir zaman polise yakalanmasın" demek değil de; bir illegal olay yaşadığınızda dahi kendi isteğinizle polislere guest olarak haber verip, o anki adrenalini yaşamak daha keyifli, daha realistik, daha eğlenceli ve roleplay kurallarına & mantığına uygun geliyor. Öbür türlü; San Andreas'ta singleplayer'a girip sokaktaki insanları vurmaktan farkı yok zaten.

Şu ana kadar oynadığım her karakterde CK iznim veriliydi, ben bu konuya hiçbir zaman "karşı tarafın mantıklı sebebi olsun" gözüyle bakmadım. Çünkü; karşı taraf göze aldıysa eğer; (göze aldığında başına gelebilecek aksiyon/önlemlerin de olması gerek tabii.) her karakter ölebilir. İlla mantıklı sebebe gerek yok, bir mesaj verilmek için bile öldürülebilirsiniz. Gerçek hayatta da keza böyledir. Pis işler yapan pis bir kişi yanlış anlaşılmaya dahi kurban gidebilir gibi gibi.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#11 - 29.08.2020 12:12
Samp Roleplay tek oynadığım oyun diyebilirim. Zekice unsurları çok içerdiği için tercihim oynamaktan yana oldu hep.

Eğlenmeyi "hırs"ları kenarda bırakarak veya minimum doza indirerek yaptığımızda inanılmaz keyifli bir oyun bu. Ne demek istiyorum bununla? Örneğin karakterinizi ölümsüz kılmak veya "hiçbir zaman polise yakalanmasın" demek değil de; bir illegal olay yaşadığınızda dahi kendi isteğinizle polislere guest olarak haber verip, o anki adrenalini yaşamak daha keyifli, daha realistik, daha eğlenceli ve roleplay kurallarına & mantığına uygun geliyor. Öbür türlü; San Andreas'ta singleplayer'a girip sokaktaki insanları vurmaktan farkı yok zaten.

Şu ana kadar oynadığım her karakterde CK iznim veriliydi, ben bu konuya hiçbir zaman "karşı tarafın mantıklı sebebi olsun" gözüyle bakmadım. Çünkü; karşı taraf göze aldıysa eğer; (göze aldığında başına gelebilecek aksiyon/önlemlerin de olması gerek tabii.) her karakter ölebilir. İlla mantıklı sebebe gerek yok, bir mesaj verilmek için bile öldürülebilirsiniz. Gerçek hayatta da keza böyledir. Pis işler yapan pis bir kişi yanlış anlaşılmaya dahi kurban gidebilir gibi gibi.
Yıllardır kimseye anlatamadığım RP mantığımı, iki paragrafta özetlemiş kral.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#12 - 29.08.2020 20:41
İllegal rollere dahil kişilerin en ufak sebepten bile ölebileceğini unutmaması gerek. Gereksiz yere hırslanmalar, karakteri olabildiğince yaşatmaya çalışmak bazı durumlarda can sıkıcı olabiliyor. Karakterin ck olması gereken rollerde yapılan hırs yüzünden işler bunaltıcı oluyor. Bir oluşumdan diğer oluşuma geçmek ise kesinlikle saçma bir durum. İta-ame rollerine pek alışkın biri değilim fakat yanlış bilmiyorsam ita-ame rollerinde bir aileden diğer aileye geçme durumları olabiliyor, bunun dışında bir konseptten diğer konsepte geçiş yapmak kesinlikle absürt, alakasız bir hale bürünüyor.

Nc atabilir, nc atacak paranız mevcut değilse yeni karakter oluşturabilirsiniz. Bu kadar zor olmamalı.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#13 - 31.08.2020 18:53
Yıllardır bu konularda dil döken biriyim ama olmuyor bilader, zihin yapısıyla alakalı hatta aksine gittikçe daha çok geriliyor.
Oynadıklarının öncelikle bir oyun olduğu anlamadıkları müddetçe bu tarz saçmalıklar hep sürecek çok üzgünüm fakat gerçek bu.
İlk öncelik şu yarattığınız karakterin ayrı bir varlık olduğunu anlayarak oynamak, bunu başarmak içinde oyun içinde OOC egonuzu tamamen başka bir yere atmanız gerekiyor. Maalesef küçük Süleyman Çakırlarımız ve ufak Polat Alemdar kardeşlerimiz bunu aşmakta oldukça zorlanıyorlar, umarım şu zihin yapısı değişir ve kaliteli roleplayerlar bulmakta güçlük çekmeyiz.

çok gerilmemek lazım her şeye

Doru diyor.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok