Konu: Görünülebilir Oyuncu AFK Sistemi  (Okunma sayısı 328 defa)

0 Üye0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#0 - 04.12.2019 21:56
Sistem detayını paylaşmadan önce ilgili yetkililerden konuya bağlı olan bir ricam olacak: Sistem önümüzdeki günlerde de düşünülebilir, dolayısıyla beklemeye alıp yürürlüğe geçmesi için ilgili konu için tartışabilirsiniz.

Aslında Vice oyuncularının paylaştığı bir çok sisteme de direk olarak bağlanıyor diyebiliriz. Dolayısıyla sistemin tabi ki artıları bulunuyor, gereksiz bir sistem olarak düşünüleceğini sanmıyorum.


Görünülebilir Oyuncu AFk Sistemi
Sunucuya bağlandığımızı ve oyun içerisinde olduğumuzu düşünelim. "/roldısıoyuncular" (veya benzeri herhangi başka bir komut) İlgili komut kullanıldığında sunucu içerisinde "15" (veya daha uzun bir süre) boyunca rol dışı kalan oyuncuları görebileceğimiz bir pencere çıkacak. (oyuncuların ne kadar süreyle oyun dışı kaldıkları isimlerinin yanında da belirebilir, bu kısmı oyuncular ve yönetim dahilinde fikir alışverişine bırakıyorum)
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#1 - 04.12.2019 22:46
Gerek duyulmayacak sistem. (Benim açımdan)
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#2 - 04.12.2019 23:34
Komuta gerek yok, isminin üstünde süre yazsa yeterli olur.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#3 - 05.12.2019 00:17
Komuta gerek yok, isminin üstünde süre yazsa yeterli olur.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#4 - 05.12.2019 13:20
@Peganeo, @#Prânk, @JêgapMasiven Neden gerek duyulmadığını öğrenebilir miyim, isminin üstünde süre yazılması gibi bir olay gerçekten mantıklı geliyor mu? Zaten konuda anlatılmak ve amaçlanan şeyin oyuncunun rol dışı kalıp kalmadığını öğrenmek olduğunu beyanlarım ile ifade ettiğimi sanıyorum? Yani, sistemin entegre edildiği taktirde gerek duyulmayan eksilerini öğrenmek istiyorum. Söylemlerinize karşıt artı yönlerin bir kaçından bahsetmeliyim.

  • Sistemin entegre edildiği taktirde sunucunun rol dışı kalan belli bir bölümü görülebilecek, Roleplay uygulayan kesim hesaplanacak. Dolayısıyla bir nevi oynanabilirlik açısından bu bile bazı durumlarda yeterli olabilecek.
  • Oyun içinde gönderilen iletilere bir karşılık alınmadığı zamanlarda belirtilen komut ile kolayca sebebi anlaşılacak, özel durumlarda bu anlaşılır karşılanacak.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#5 - 05.12.2019 16:25
@Peganeo, @#Prânk, @JêgapMasiven Neden gerek duyulmadığını öğrenebilir miyim, isminin üstünde süre yazılması gibi bir olay gerçekten mantıklı geliyor mu? Zaten konuda anlatılmak ve amaçlanan şeyin oyuncunun rol dışı kalıp kalmadığını öğrenmek olduğunu beyanlarım ile ifade ettiğimi sanıyorum? Yani, sistemin entegre edildiği taktirde gerek duyulmayan eksilerini öğrenmek istiyorum. Söylemlerinize karşıt artı yönlerin bir kaçından bahsetmeliyim.

  • Sistemin entegre edildiği taktirde sunucunun rol dışı kalan belli bir bölümü görülebilecek, Roleplay uygulayan kesim hesaplanacak. Dolayısıyla bir nevi oynanabilirlik açısından bu bile bazı durumlarda yeterli olabilecek.
  • Oyun içinde gönderilen iletilere bir karşılık alınmadığı zamanlarda belirtilen komut ile kolayca sebebi anlaşılacak, özel durumlarda bu anlaşılır karşılanacak.
@Uzman Bak dostum diyelim biz senin birliğin ile aramızda çatışma falan oldu veya bizden birisini dövdünüz sizlere baskına geleceğiz ve /afkoyuncular diye bir komut olsun ve bunu yazdık " aaa, zaten afk boşver onlara gitmeyelim" diyebilecekler ve rol alt üst olacak ben yapmam ama bunu yapacak kişiler elbet olacaktır bunu göz önüne alarak söylüyorum + yönlere gelecek olursak PM için pm attığımız zaman Kişi şu anda afk! gibi birşey gelse daha iyi olabilir. demek istedğim gereksiz bir sistem bunun üzerinden çok fazla bu sistemi suistimal edecekler her neyse iyi forumlar..
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#6 - 05.12.2019 16:32
Böyle bir şey yapılacaksa komut ile yapılsın(/afk ID), büyük rol ortamlarında uzun uzun verilen /ame kodları zaten bütün ekranı kaplıyor buna nasıl tahammül edelim?
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#7 - 05.12.2019 16:33
@Peganeo, @#Prânk, @JêgapMasiven Neden gerek duyulmadığını öğrenebilir miyim, isminin üstünde süre yazılması gibi bir olay gerçekten mantıklı geliyor mu? Zaten konuda anlatılmak ve amaçlanan şeyin oyuncunun rol dışı kalıp kalmadığını öğrenmek olduğunu beyanlarım ile ifade ettiğimi sanıyorum? Yani, sistemin entegre edildiği taktirde gerek duyulmayan eksilerini öğrenmek istiyorum. Söylemlerinize karşıt artı yönlerin bir kaçından bahsetmeliyim.

  • Sistemin entegre edildiği taktirde sunucunun rol dışı kalan belli bir bölümü görülebilecek, Roleplay uygulayan kesim hesaplanacak. Dolayısıyla bir nevi oynanabilirlik açısından bu bile bazı durumlarda yeterli olabilecek.
  • Oyun içinde gönderilen iletilere bir karşılık alınmadığı zamanlarda belirtilen komut ile kolayca sebebi anlaşılacak, özel durumlarda bu anlaşılır karşılanacak.

Özel bir yer yapsınlar yada evlerimizde afk kalalım
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#8 - 05.12.2019 17:12
@Peganeo Söylediklerini dikkatlice okudum, kısa ve net konuşacağım. Paylaştığım konuyu dikkatlice okuduğunda zaten fark edebildiğin üzere rol dışı kalınabilen süreyi paylaşmışım ve bu sürenin belirtilenden daha uzun süre de olabildiğine değinmişim. Öncelikle oyuncunun rol dışı görünebilmesi için 15 (veya daha uzun süre) olarak AFK kalması gerekiyor. Ayrıca bir kişiye hasar vermek için baskına gitmiyorsunuz, dolayısıyla oluşumun diğer üyeleri hâlihazırda bekliyor olacaktır. Elbette oyuncular her zaman AFK kalacak diye bir şey yok; onlarda rol yapacaklardır. Söylediğin üzere "zaten afk boşver onlara gitmeyelim" diye bir şey olacaksa; bu Mixing kural ihlalidir. Rol yapmak isteyen birinin gerçek bir oyuncuya hasar vermesine gerek yok; Vandalizm uygulayarak da yaptığınız rolden oldukça keyif alabilirsiniz.

@Opysium Bir çok kişinin bulunduğu ve Roleplay uyguladığı bölgede bu komutu yazmanızda ki amaç nedir? Ayrıca sistem sol üstte bulunan blokta belirecek diye bir şey yok; önümüze açılacak bir pencereden de bu listeye erişim sağlayabiliriz.

@#Prânk Söylediğin şeyi anlamadım.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#9 - 05.12.2019 18:50
@Peganeo Söylediklerini dikkatlice okudum, kısa ve net konuşacağım. Paylaştığım konuyu dikkatlice okuduğunda zaten fark edebildiğin üzere rol dışı kalınabilen süreyi paylaşmışım ve bu sürenin belirtilenden daha uzun süre de olabildiğine değinmişim. Öncelikle oyuncunun rol dışı görünebilmesi için 15 (veya daha uzun süre) olarak AFK kalması gerekiyor. Ayrıca bir kişiye hasar vermek için baskına gitmiyorsunuz, dolayısıyla oluşumun diğer üyeleri hâlihazırda bekliyor olacaktır. Elbette oyuncular her zaman AFK kalacak diye bir şey yok; onlarda rol yapacaklardır. Söylediğin üzere "zaten afk boşver onlara gitmeyelim" diye bir şey olacaksa; bu Mixing kural ihlalidir. Rol yapmak isteyen birinin gerçek bir oyuncuya hasar vermesine gerek yok; Vandalizm uygulayarak da yaptığınız rolden oldukça keyif alabilirsiniz.

@Opysium Bir çok kişinin bulunduğu ve Roleplay uyguladığı bölgede bu komutu yazmanızda ki amaç nedir? Ayrıca sistem sol üstte bulunan blokta belirecek diye bir şey yok; önümüze açılacak bir pencereden de bu listeye erişim sağlayabiliriz.

@#Prânk Söylediğin şeyi anlamadım.

Bu sistemin her oyuncuyu göstermesi gereksiz, mesela ben role girmek istediğim kişiyi telefonla arıyorum ancak telefonu açmıyorsa /afk ID ile ne kadar süredir AFK olduğuna bakabilirim uzun bir süredir AFK ise role girmek için beklemem.

Örnek: /afk ID
[AFK DURUMU] Arthur Holmes AFK değil.
[AFK DURUMU] Arthur Holmes 12 dakika 48 saniyedir AFK.
[AFK DURUMU] Arthur Holmes 1 saattir AFK.

/afk komutunu girdikten sonra bu bildirimin chatlogda çıkması gerekli çünkü rolün aktığı bir yerde(Mesela araç sürüyorken) hızlıca /afk yazıp chatlogdan durumunu öğrenebilirsiniz ancak bu yazı bir pencere şeklinde çıkarsa pencereyi kapatana kadar araç yavaşlıyor hatta duruyor bile yani akıcılığı bozuyor.
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok