Sizinle iletişime geçildi, şikayet açmamı belirttiniz. Burada da mağdurum diyorsunuz. Başta neden sağlıklı iletişim kurmayı geri çevirdiniz?
Geçmişte bir ücret karşılığında aldığım headı bedavadan kullanıyorsunuz. Çalmadım, oradan buradan bulmadım diyorsanız iki bakım öncesi dosyalara nasıl eriştiğinize dair görüntü bırakınız. Headı kullanmam-kullanmamam önemli değil, bana ait bir head. Ki zaten siz satın almış olsaydınız bu kadar diyaloğa girmeden gerekli ekran görüntülerini sunar, kenara çekilirsiniz.
Bu şekilde kullanım serbest ise geçmişten bugüne sunucu içerisinde birçok kişinin headı-bodysi o yapımcıya ait. Herkes istediği gibi parayla satın alınmış dosyalara kolaylıkla erişim sağlayabildiğinden rahatlıkla yükletebilirlerdi.
Şikayeti daha da uzatmak yerine yetkililer ile görüşme sağlayabilirsiniz, her iki tarafın mağduriyetinden bahsederek model değişim hakkı talebinde bulunabilirsiniz. Yönetim insiyatif kullanmak isterse her iki tarafa bu şekilde yardımcı olur.