Şikayetler çok önemli konulardır lakin şikayetlere bakan yetkili sayısı çok az. Hileden açılan şikayetlere haftalarca bakılmıyor, adam hileyi kullanarak oynamaya devam ediyor ve birçok kişinin oyununu baltalamaya devam ediyor o şikayet sonuçlanana kadar. Aynı şekilde diğer oyuncu şikayetleri, şikayet o kadar geç sonuçlanıyor ki şikayetin varlığını bile unutuyoruz.
Bu şikayet sisteminin hızlandırılması gerekiyor, daha fazla yetkili bakabilir. Şikayetlerden sorumlu 4 yetkili olsa ve bunların her biri günde en az 5 şikayete baksa hiçbir problem kalmaz diye düşünüyorum.
Hem şikayet açan, hem şikayet açılan oyuncular "Şu şikayet sonuçlansa da artık rahatça role devam edebilsek" diye düşünüyor çünkü adam ceza yiyebilir, rol yapmaya başlasa bir anda ceza yiyip jaile gidebilir bu yüzden bir paranoyaklık ile geziyor sürekli şikayet sonuçlandı mı sonuçlanacak mı gibisinden. Şikayeti açan taraf ise şikayetin sonuçlanmasını bekliyor günlerce, ona göre rol planı çizecek belki kendine.
Yetkililer robot değil, bunun bilincinde açtım bu konuyu. Sadece Şikayetlerden sorumlu kişilerin sayısı arttırılabilir. Forumun en aktif yeri Şikayetler neredeyse, bu kadar delay olmaması gerekiyor.