TeamSpeak3 Hataları ve Çözümleri
Blacklist HatasıBu hatayı vererek TeamSpeak3 sunucusuna girişinizi engelliyorsa o sunucu kara listeye alınmış demektir. Bu sorunu çözmeniz için üç seçenek bulunuyor.
1. Seçenek (Sunucu size ait ise) Yat.QA üzerinden sunucunuzun yedeğini alıp yeni IP adresine geçiş yapabilirsiniz.
2. Seçenek Belli bir miktar ödeyerek TeamSpeak3 Activation Lisans satın alabilirsiniz.
3. Seçenek (Sunucu size ait ise) Sunucuda günlük olarak en az +25 kişi bulunuyorsa, ücretsiz lisans talebinde bulunabilirsiniz.
idle time exceeded HatasıSunucuda sizde bulunan yetki veya odaya özel yapılmış bir ayardır. Bu ayar kullanıcının maksimum hareketsiz kalma süresini ayarlar, o süre dolduğunda ise sunucudan atılırsınız. Yetkiler > Sunucu Grupları > Kullanıcı > Maks. İşlemsiz Kalma, bu ayarı kapattığınızda sorun çözülecektir. Eğer burda yoksa odadaki özel yetkiler bölümüne girerek aynı işlemi orada yapın.
Giriş HatasıBilgisayarınıza TeamSpeak3 Server kurup arkadaşlarınızı çağırdığınızda aldığınız bir hata. Sebebi ise teamspeak3 için internetinizde açılması gereken portların kapalı olması. Google’dan modeminizin markasını yazarak port açma diye aratırsanız birçok videolu anlatım görebilirsiniz.
Failed to connect to server HatasıBunun birden fazla sebebi olabilir. Karşıdaki teamspeak3 sunucusu kapanmış olabilir. Sizin internet bağlantınızda bir sorun olmuş olabilir. Ya da nadiren rastlanan bir olay sunucuda veya kullanıcının internetinde bir problem olmadığı halde bir bug oluşur ve kişi bazen bağlanır bazen bağlanamaz. Bu tür durumlarda modem resetleme, teamspeak3 programını kaldırıp tekrar kurma gibi yöntemler uygulayıp çözebilirsiniz.
serversnapshotdeploy HatasıYatqa kullanırken aldığınız teamspeak yedek atma sorunudur. Bu sorunun çözümü sadece eski sürüm teamspeak server kurmaktır[3.0.10.3 veya daha öncesi]. Teamspeak 2015 yılının başından itibaren çıkardığı yeni server modellerinde tahminen sahte lisans kullananları önlemek amaçlı birden fazla sunucuya yedek atmayı yasakladı. Yani yeni sürüm teamspeak serverlarda birden fazla ts ye aynı yedeği atamazsınız. Ancak yetki yedeği ve oda yedeği diye ayrı ayrı atabilirsiniz.
Paket Kaybı / Ping-Lag-Loss SorunuLag sorunu dediğimiz paket kaybıdır. Bunun sebebi de ya internetiniz ya da teamspeak sunucunun bağlı olduğu yer ile ilgili. Sorun internetinizde değil ise teamspeak sunucunuzun olduğu makinede hat sorunu yaşanıyor olabilir ya da ddos saldırısı alıyor olabilirsiniz.
Connection Time Out HatasıBu da yatqa girişinde aldığımız hatalardan birisi. Sebebi sunucunuzun bağlantı sorunundan dolayı yanıt vermemesi ya da internetinizde bir sorun olması.
api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll HatasıBu hata bilgisayarınızın gerekli güncellemesinin eksik olduğunu gösteriyor. Aşağıdaki linkten paketi indirip güncellemenizi tamamlayınız.
Failed loading default license file! HatasıHatanın sebebi net değil ancak çözümü en son server sürümüne güncellemelisiniz.
Desteğe ihtiyacınız olursa çekinmeden Forum PM atabilirsiniz, yazıların çoğu alıntıdır.