Clark’ın Hikayesi:
Clark, 33 yaşında, New York sokaklarında yaşayan bir evsiz. Bir zamanlar finans sektöründe çalışan başarılı bir adamdı, ancak bir dizi talihsiz olay yüzünden her şeyini kaybetti. Artık tek bir hedefi var: tekrar zengin olmak, ne pahasına olursa olsun. Bu hedef, bir televizyon reklamında gördüğü trilyon dolarlık bir elmasla daha da güçlenir. Clark, bu elmasın peşine düşerek, tekrar hayata tutunmayı planlıyor.
Oyun içi komutlar:
/do - Bilgi almak için kullanılır. Örnek: "/do tezgahın üstünde ne vardır?"
/me - Hareket yapmak için kullanılır. Örnek: "/me depar atarak koşmaya başlar."
/dene - Zor bir şeyi denemek için kullanılır. Örnek: "Adamı bayıltmak için /dene atıyorum."
OOC Bilgilendirme:
- Oyunun 3 + 1 farklı sonu bulunuyor: Good Ending, Bad Ending, Worst Ending, Bonus Ending.
- Oyunun modu veya admini yoktur, sadece @Falacer yönlendirir.
- Bir yorum yazdıktan sonra @Falacer eylemin ne olduğunu anlatır.
- Bir yorum varken üstüne ek yorum yapılamaz, ancak destekleyici unsurlar eklenebilir. Örnek: "/me koşmaya başladı" - 1. kişi 2. kişi ise "/do koşarken arkasına bakmayı ihmal etmedi."
- İlk Good Ending ve Bonus Endingi yakalayan kişilere sunucuda küçük bir ödül verilebilir, eğer yönetim bunu OOC ticaret olarak algılamazsa.

Başlayalım!
Clark’ın Başlangıcı:
New York'un soğuk ve gri bir sabahına uyanan Clark, kendini Broome Street üzerindeki dar bir ara caddede, birkaç eski kartonun arasında bulur. Geceden kalma serin hava, yüzüne sert bir şekilde çarparken, uyanmanın verdiği o kaçınılmaz gerçeklikle bir kez daha yüzleşir.
Clark, ağır hareketlerle doğrulur ve sırtına yapışan kartonları bir kenara iterek, cebinde kalan son birkaç kuruşla aldığı kahvaltısını çıkarır. Elinde sadece bayat bir simit ve bir şişe su kalmıştır. Sessizce, simidi kemirirken gözleri karşıdaki televizyon ekranına takılır; ekran, zenginlik ve gösterişle dolu bir dünyayı gösterirken, onun yaşamıyla zıtlık oluşturan parlak sahnelerle doludur.