Sunucuda ne zaman savaş ya da benzeri bir durum olsa herkes tonla ihlal yapıyor, büyüyen kin ve nefretin sonu oyuncu şikayetlerinde bitiyor ve insanlar haklarının yendiğini düşündükleri için bunun bir oyun olduğunu unutuyorlar. Spawnkill sorunu bunlardan biri, bir birlik başka bir birliğe baskın atarken ya Spawnkill yemekten korkuyor ya da Spawnkill yedikten sonra kavga çıkıyor ve sonu forum şikayetlerinde bitiyor.
Spawnkill meselesine çözüm olması açısından bir karakter interiora girdikten ve çıktıktan sonraki 4 saniye boyunca hasar işlemese nasıl olur? Böylelikle Spawnkill'in önüne biraz olsun geçilebilir.
Bu yalnızca bir fikir, üzerine fazla düşünülmedi. Yöneticiler bunun üstüne ekleme ve düzenleme yaparak uygun bir sonuç çıkarabilir diye düşünüyorum.
AR-GE gayet basit, interiora giren ve çıkan karakterler etrafındaki texture'un yüklenme süresi boyunca hasar almaz olacak ve mağduriyet yaşamayacak.