BİYOGRAFİ
RAHUL RAHI HİNDİSTAN’IN KIRSAL BİR BÖLGESİNDE, ZORLUKLARLA BÜYÜYEN BİR GENÇTİR. AİLESİ MADDİ AÇIDAN SIKINTILAR YAŞARKEN, EĞİTİM FIRSATLARI DA SINIRLIDIR. ANCAK RAHUL, KÜÇÜK YAŞLARDAN İTİBAREN ÖĞRENMEYE BÜYÜK BİR TUTKU DUYMUŞ VE SAHİP OLDUĞU BU TUTKUYU, HER TÜRLÜ ZORLUĞA RAĞMEN DEVAM ETTİRMİŞTİR. AİLESİNİN DESTEĞİ SINIRLI OLSA DA, RAHUL, EĞİTİMİNE OLAN BAĞLILIĞINI ASLA KAYBETMEMİŞTİR.
RAHUL’UN HAYATINDAKİ EN ÖNEMLİ FİGÜRLERDEN BİRİ, KIZ KARDEŞİ RANI’DİR. RANI, HİNDİSTAN’DA ZOR KOŞULLAR ALTINDA EĞİTİMİNİ TAMAMLAYIP DOKTOR OLMAYI BAŞARMISTIR. KIZ KARDEŞİNİN YAŞADIĞI ZORLUKLAR VE ELDE ETTİĞİ BAŞARI, RAHUL’A İLHAM KAYNAĞI OLMUŞTUR. RANI’NİN, TIP FAKÜLTESİNE KABUL EDİLMEDEN ÖNCE KARŞILAŞTIĞI ENGELLER, ZORLUKLARI NASIL AŞACAĞINA DAİR RAHUL’A BÜYÜK BİR ÖRNEK OLMUŞTUR. RANI’NİN BAŞARISI, RAHUL’UN HEDEFLERİNİ BÜYÜTMESİNE VE HAYALLERİNİ DAHA DA İLERİYE TAŞIMAK İÇİN DAHA ÇOK ÇALIŞMAYA KARAR VERMESİNE YOL AÇMIŞTIR.
RAHUL, GENÇ YAŞLARDA OKULDA BAŞARILI OLMAK İÇİN BÜYÜK BİR ÇABA HARCAMAYA BAŞLAMISTIR. KÜÇÜK BİR KÖYDE YAŞADIĞI İÇİN OKULDA KAYNAKLAR KISITLIDIR, ANCAK RAHUL ELİNDEKİ İMKANLARLA ÇALIŞMAYA DEVAM ETMİŞTİR. GECE GEÇ SAATLERE KADAR DERS ÇALIŞARAK, SINIF ARKADAŞLARININ ÇOĞUNUN ULAŞAMADIĞI BAŞARIYI ELDE ETMEYİ BAŞARMISTIR. OKULDA, SADECE AKADEMİK BAŞARILARIYLA DEĞİL, AYNI ZAMANDA GÜÇLÜ KARAKTERİYLE DE DİKKAT ÇEKMİŞTİR. ÖĞRETMENLERİ VE ÇEVRESİ, RAHUL’UN POTANSİYELİNİ FARK ETMİŞ VE ONA HER ZAMAN DESTEK OLMUŞLARDIR.
TIP ALANINDA EĞİTİM ALMAK İSTEYEN RAHUL, BUNUN KOLAY BİR YOL OLMAYACAĞINI BİLİYORDU. HİNDİSTAN’DAKİ TIP FAKÜLTELERİNE GİRİŞ, BÜYÜK BİR REKABET İÇERİYOR VE MADDİ AÇIDAN DA CİDDİ BİR YÜK GETİRİYORDU. ANCAK RAHUL, HER ZORLUĞU AŞMAYI BAŞARMISTIR. AİLESİNİN MADDİ SIKINTILARI NEDENİYLE BURS VE EĞİTİM KREDİLERİ ARAYARAK FİNANSAL SORUNLARI AŞMIŞ, TIP FAKÜLTESİNE KABUL EDİLMİŞTİR.
ÜNİVERSİTEYE BAŞLADIĞINDA, RAHUL’UN HAYATI BİR KEZ DAHA ZORLUKLARLA ŞEKİLLENDİ. FARKLI ŞEHİRLERDE EĞİTİM ALMAK, BÜYÜK BİR KÜLTÜREL VE DUYGUSAL ADAPTASYON GEREKTİRSE DE, RAHUL HER DURUMDA DİSİPLİNLİ VE KARARLI BİR ŞEKİLDE YOLUNA DEVAM ETMİŞTİR. TIP EĞİTİMİNE BAŞLAMAK, ONU DAHA DA MOTİVE ETMİŞ VE TIBBİ ALANDA DERİNLEME BİLGİ EDİNMEK İÇİN AZİMLE ÇALIŞMIŞTIR.
RAHUL’UN HİKAYESİ, EĞİTİM, AZİM VE GÜÇLÜ BİR KARAKTERİN BİRLEŞİMİNDEN DOĞAN BİR BAŞARI ÖYKÜSÜDÜR. RANI’NİN HAYATINDAKİ ZORLUKLARLA MÜCADELE ETMESİ VE BAŞARILI OLMASI, RAHUL’A SADECE BİR HEDEF DEĞİL, AYNI ZAMANDA BU HEDEFE ULAŞMAK İÇİN NASIL BİR MÜCADELE VERMESİ GEREKTİĞİNİ DE ÖĞRETMİŞTİR. RAHUL, HİNDİSTAN’IN KIRSAL BİR KÖYÜNDEN ÇIKIP, KENDİ HAYALLERİNİ GERÇEKLEŞTİREN VE TOPLUMA KATKI SAĞLAYAN BİR DOKTOR OLMA YOLUNDA EMİN ADIMLARLA İLERLEMEKTEDİR.