Konu: Ticket nasıl gönderilir? Doğru ticket.  (Okunma sayısı 290 defa)

0 Üye0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#0 - 11.04.2020 00:29
Harika rehberlerimden üçüncüsüne hoşgeldiniz. Daha özel rehberlere ulaşmak için (belli etmeden hile nasıl kullanırım, polisten nasıl daha seri kaçarım, top15 aimbot hilesi, rollü DM atmak vb) 50TL karşılığında abone olabilirsiniz. Emekliye ayrılmadan önce, aynı sorundan bende muzdarip olduğum için biraz yönetimdeki arkadaşların yükünü azaltmak maksadıyla bu rehberi yazmak istedim. Hem sizin ticketinizin daha az süreç içerisinde okunmasını sağlayacak, hem de okuyan yetkili kişiyi rahatlatacaksınız.

TICKET?
Yeni bir kitle akın etmiş. O kitleye ithafen ne amaçla kullanıldığından vs. biraz bahsedeyim. Üst yönetim ekibine doğrudan iletişim kurabileceğiniz bir bölüm. Bir yere konu açmak ya da forum PM üzerinden derdinizi anlatmak, ticket kadar verimli ve düzenli değil. Bu yüzden çözüme kavuşmak istiyorsanız, bu bölümü kullanmak zorundasınız.

Şimdi biraz kategorileri (ticket departmanı) inceleyelim:
Genel: Sorununuz aşağıdaki listelenen kategorilerden birisine girmiyorsa, burayı kullanmalısınız.
Bug Bildirimi(Site): Web servislerinde bir bug bulduysanız, bugu kullanmayıp/kimseye söylemeyip bu departmandan bildirmeniz gerekiyor. Bug bildirimlerinde duruma göre ödüllendirilebilirsiniz.
Bug Bildirimi(Oyun): Oyun sunucusu içerisinde bir bug bulduysanız, bugu yaymadan ya da kullanmadan bu departmanı seçip üst yönetime bildirmelisiniz.
Ödeme Sorunları: Bakiye yüklediniz, hesabınıza düşmedi ya da bakiye ile alakalı farklı bir sorun yaşadınız. Geçmiş olsun, dolandırıldınız.  :) Bu tür durumlarda bu departmanı kullanacaksınız.
Market ... Ekletme: Özel Skin satın aldınız, skininizi yükletmek istiyorsunuz. Bu departmanı seçip, ürününüzün onay kodu ve skin dosyalarınız ile beraber ticket oluşturmalısınız.
Yönetici Şikayetleri: Haksızlık ya da admin power yaptığını düşündüğünüz bir yetkiliyi (hepsi öyle zaten) yakaladınız. Bu departmanı kullanıp, üst yönetime bildirebilirsiniz. Sizin şikayet açtığınız, ilgili yetkiliye söylenmez. Merak etmeyin, içinizi dökün. (sövmeden)
Support Şikayetleri: Bir support ile sorun yaşadıysanız, buradan support yönetimine şikayet edebilirsiniz.
Oluşum Yönetici Şikayetleri: Oluşum Yönetimi ekibinden birisi ile sorun yaşadıysanız, buradan FM Yönetimine bildirebilirsiniz.

Kategorileri inceledik, şimdi en önemli kısma gelelim:
İncelenme gerektirmeyen(log kontrolüne gerek olmayan, %100 kanıtlı ticketler) genelde 12 saat içerisinde cevaplanır. İncelenme gerektiren ticketlerde bu süre biraz uzuyor. Tüm komut girişlerini kayıt eden bir log sistemi olduğundan, incelemek biraz uzun sürüyor. Log kontrolü gerektiren on beş ticket olduğunu düşünün, sadece Yönetici takımı inceleme yapabiliyor. İki kişi, on beş ticketin kontrolünden biraz sancılı bir süreç oluyor. Bu yüzden karşınızdaki kişinin, ticketi okuyan kişinin de robot olmadığını, basit sıradan insan olduğunu düşünerek daha sabırlı davranmalısınız.





 
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok


#1 - 03.05.2021 19:31
biraz yukarı çıkartalım, yararlı
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok