İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - kyegun

Sayfa: [1] 2 3 ... 15
1
Arşiv / Ynt: jake holloway
« : 16.02.2025 23:55 »
 :sampanya:

2
Arşiv / Ynt: Tati #Purpleborn
« : 16.02.2025 23:36 »


5-6 aylık süreç boyunca rol yaptığımız herkese teşekkür ederim. Power Struggle: Chinatown senaryosu kapsamında Suomi ve Tatiana karakterlerinin Chinatown üzerindeki güç hırsı iki karakterinde birbirlerini farklı zaman dilimlerinde öldürmesiyle sonuçlandı. Lotus Corporation resmi olarak halka arz edilmiş fakat tutunamayarak iflas etmiştir. Şirketin iflası ile birlikte Chinatown'da bir güç boşluğu oluşmuş ve 1 yıldan fazla süren hakimiyet sona ermiştir. Suomi'nin ölümü rol içinde bilinmezken Tatiana'nın ölümü Lotus Media aracılığıyla haber kanallarına yansıtılmıştır. Rollere katılım sağlayan Nox birlik üyeleri dahil olmak üzere Chinatown'da rol yapan üçüncü diğer kişilere ve rollerimizi destekleyen herkese teşekkür ediyorum. Üniversite sınavlarına hazırlandığım için SAMP'a ara veriyorum. Tüm dostlara ve beni düşman olarak gören insanlara selam istediğiniz olmuştur diye umuyorum.  :sampanya:

3
Arşiv / Ynt: Ada "Kızıl Kontes" Suomi
« : 16.02.2025 23:35 »


5-6 aylık süreç boyunca rol yaptığımız herkese teşekkür ederim. Power Struggle: Chinatown senaryosu kapsamında Suomi ve Tatiana karakterlerinin Chinatown üzerindeki güç hırsı iki karakterinde birbirlerini farklı zaman dilimlerinde öldürmesiyle sonuçlandı. Lotus Corporation resmi olarak halka arz edilmiş fakat tutunamayarak iflas etmiştir. Şirketin iflası ile birlikte Chinatown'da bir güç boşluğu oluşmuş ve 1 yıldan fazla süren hakimiyet sona ermiştir. Suomi'nin ölümü rol içinde bilinmezken Tatiana'nın ölümü Lotus Media aracılığıyla haber kanallarına yansıtılmıştır. Rollere katılım sağlayan Nox birlik üyeleri dahil olmak üzere Chinatown'da rol yapan üçüncü diğer kişilere ve rollerimizi destekleyen herkese teşekkür ediyorum. Üniversite sınavlarına hazırlandığım için SAMP'a ara veriyorum. Tüm dostlara ve beni düşman olarak gören insanlara selam istediğiniz olmuştur diye umuyorum.  :sampanya:

4
Arşiv / Ynt: Tati #Purpleborn
« : 16.02.2025 23:35 »
Struggle Chinatown
Tatiana Voloshyna'nın şehirden uzaklaşmasıyla birlikte Chinatown'un yönetimi ve idarisi büyük ölçüde Ada Suomi'ye kalmıştı. Kızıl Kontes lakaplı Ada Suomi burayı idare etmekteydi. Chinatown'da Çinli bir grubun gizli ödeneklerle başka kişiler tarafından desteklenmesi ve bu dönemde Suomi'nin Whetstone'da VCPD ile girdiği çatışma sonucu yargılanmasıyla yönetimsiz kalan Chinatown'daki hakimiyet git gide kaybedilmişti. Tatiana ile Suomi yargılama sonucu bu gidişatı engellemek için gizli bir görüşme gerçekleştirmişti. Tatiana Voloshyna dün gece 20:00'da Escobar Uluslararası Havalimanından Beagle model uçağıyla Los Santos'a gitmek üzere havalandı. Uçak havalandıktan bir süre sonra Meksika Körfezleri açığında kırmızı ışık hatası vermeye ve kontrolden çıkmaya başlamıştı. Türbülansın etkisiyle hızla irtifa kaybeden uçak pilotların tüm çabasına rağmen büyük bir hızla Meksika Körfezinin içine batmış ve beton etkisiyle paramparça olup denizin derinliklerine batmıştı.

Tatiana Voloshyna'nın ölümü üzerine Lotus Media yayınlarını o gün yas amacıyla siyah beyaz şekilde yapmaya devam etti. Ölümü hala bir sır olarak kalmaya devam ediyor.



5
Arşiv / Ynt: Ada "Kızıl Kontes" Suomi
« : 16.02.2025 23:35 »
Kızıl Kontesin ölümü
Vice Şehrinin yeraltında kısa sürede efsaneleşen, sokaklardaki çatışmalarda ismini duyurmayı başarmış ve düşmanlarının bir çoğunu başarıyla ortadan kaldırmış Nyx ve Lyn'in en sadık adamlarından birisi olan Kızıl Kontes lakaplı Ada Suomi'nin düşüşü yükselişi gibi hızlı olmuştu. Kısa sürede başardıklarıyla birlikte kendi dünyasının Tanrıçası olduğunu iddia eden Suomi bir çok insanın yaşamayacağı bir güç zehirlenmesi yaşamıştı. İnsanlar tarafından dokunulmaz olduğunu düşünüyordu ve onu bu noktaya getiren, el altından destekleyen güçleri karşısına almıştı. Suomi sabah saatlerinde arkadaşları tarafından evinde kendisini asmış şekilde bulundu. Bunun bir intihar olmadığı ve işin altında başka şeyler olduğu tahmin edilenler arasında.


6
 :sampanya:

7
Karakter Tanıtımları / Ynt: Logan Battistelli
« : 11.02.2025 03:21 »
lalala şaşaşa logan battisteli çokyaşa

8
Kendi kendini yakmışsın mermiler başka yere gidiyor ama karşıdaki hasar alıyor bu da Slient Şimdi olduğunu kanıtlar
Recoil için şikayet açtın ve savunmamı ona göre yaptım ve yaptığım savunma üzerine şikayete slient ekledin. Beni banlatmaya çalışman komik duruyor  :-\

https://streamable.com/by4m9h Savunmamı tekrardan ve son kez bu video üzerinden yapacağım. Slient olduğumu iddia ediyorsun ve bu videoda Muzan'ları uzaktan tarıyorum. Eğer dediğin gibi slient ve norecoil kullansaydım burada bir şarjörden isabet eden mermi 2-3 değil daha fazla olurdu. Videoda da görülebileceği üzere taradığımda mermi gitmediği için burst atışa geçiyorum ve yavaş yavaş bir kaç mermi atmaya başlıyorum. Norecoil veya slient kullanıyor olsaydım şu an burada burst atma zahmetine girmeden hala sol tıka basılı tutup mermileri tutturuyordum. Bu çatışmanın devamında ise karakterime ABP açılıyor ve şikayete konu olan çatışmaya kadar oyundan çıkış yapmıyorum. Yönetimle pm üzerinden bir konuyu konuştuğum için klibi doğrudan atmıyorum ama eğer şikayeti inceleyen admin şüphe duyarsa özelden Muzan çatışması ile PD ile olan çatışmaya kadar olan kayıtları kesintisiz şekilde atabilirim. Oyundan çıkış yapmadan hile kuramam sanırım.  :garip:

Hitmarker ve hit konusuna gelirsek size bugün modları öğreteceğim. Hepimizin kullandığı hitmarker.ini'nin içeriğine bakarsak göreceğimiz üzere burada random=0.3(https://prnt.sc/pOyhW9tLGxr4) değeriyle karşılaşıyoruz. Bu değer ateş ettikten sonra ekranımıza çıkan hitmarker'ın kaybolma değerinin 0.3 olduğu anlamına geliyor. Adama silahla değil yumrukla saldırsam yine hasar vurabileceğim derecede yakın bir mesafede olmama rağmen silahın dışarıya seken mermileri var. Elimdeki silah devamlı mermi atan bir SMG olduğu için ve adamın dibinde olduğum için hitmarker çatışma esnasında neredeyse hiç bir an silinmiyor. Dışarı giden mermiler hasar vurmuyor, adama ulaşan mermiler ise hasar vuruyor. Yavaşlattığın videoda ve kendi attığım boşa giden mermilerin olduğu kısımlara bakarsak zaten hasar vurmadığı gözüküyor slient iddiası tamamen ortadan kalkıyor. Recoil konusunda dediğim gibi zaten dışarı giden mermiler var eğer norecoil kullansaydım hiç bir mermi dışarı gitmeden direkt adama ulaşırdı.

"Gördünüz mü? Tekrar izleyin" diye yavaşlatıp büyük bir buluş fark ettiğini düşündüğün kısımda SAMP mekaniklerinde yapılması gerçekten basit olan bir şey elimde silah olmadığı için farklı bir sunucuda gösterdim videoyu inceleyebilirsin. Slient çevreye sıksan bile merminin adama ulaşmasını sağlıyor bu mükemmel klipte ise zaten attığım mermi adama ulaşıyor slient şüphesini tam olarak anlamadım. https://streamable.com/bkkj8t

Bu savunmayı da senin için değil sadece insanların aklında soru işareti kalmaması için attım yoksa yukarıda attığım her şey zaten yeterliydi. Daha fazla cevap gelmeyecek sonuçlanabilir.  :sampanya:

9
silahının mermileri çok düz gidiyor.



Bu mermi mi düz gidiyor? Adamla aramda neredeyse yumruk atacak kadar kısa bir mesafe var ve ona rağmen ıskalanan mermiler mevcut. Şu an şikayete bunu bile atmamış olsam yine yetersiz kanıttan reddedilecek öyle bir şikayet yani

Kanıtlar sizi tatmin etmemişse bu videoyu da inceleyebilirsiniz. Oyun oturumu bu çatışmadan şikayeti oluşturduğun çatışmaya kadar hiç kapanmadı. Oyunu kapatıp açmadan mantıken hile kurmuş olamam. Yetkili talep ederse 3 saatlik videonun tamamını da atabilirim. Benim için hava hoş https://streamable.com/by4m9h

10
bana şimdi 1 saat uğraştırıp video yaptırtmayın.
yapsana  ::)

Sayfa: [1] 2 3 ... 15