1
Oyuncu Şikayetleri Arşiv / Brian_DeSanti Yaralı Kural İhlali
« : 16.06.2025 17:41 »![]() | Şikayet edilen karakter adı ve forum hesabı: Brian DeSanti @Kastamonulum37 Olaya dahil olan şahit karakter adı: N/A Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: 16/06/2025 16:50 |
İhlal edilen kuralı buraya yapıştırın:
Alıntı
3.7. Yaralı rolleri: Sistemsel olarak baygın duruma düşen/düşürülen karakterler için yaralı rolü yapılması gerekmektedir. Yaralı durumuna düşme sebeplerine bağlı olarak oyuncular kanama vb. rollerini gerçekleştirmelidir.
Yaralanma durumlarına göre kanama, pansuman vb. rollerin azami süreleri aşağıdaki gibidir. Bu süreler; karakteri tekrar herhangi bir çatışmaya girebilecek düzeye getirmez, yalnızca yaraların sarılması gibi gerçeğe yakın rollerin yapılma süreleridir. Tekrar bir çatışmaya girmek için 8 saat beklemelisiniz. (Polisler için bu süre 4 saattir)
- Tüm ateşli silahlar: 1 saat
- Yumruk, sopa, bıçak vb. fiziksel saldırılar: 30 dakika
- Araç çarpması veya patlaması, yüksekten düşme sonucu ölmek: 15 dakika
Yukarıdaki belirtilen süreler bitmeden yaralı rolüne aykırı eylemlere örnekler:
- Ağır iş yapmak (birisini kucaklayıp arabaya bindirmek gibi)
- Yaralandıktan sonra kaçmak için gerçek dışı davranışlar sergilemek (sürünme hareketi belirtip hızlı yürüyerek olay yerinden kaçmak)
- Süratli araç kullanmak
- Fiziksel agresif rollere girişmek
Sistemsel yaralandıktan sonra 8 saat boyunca silahlı çatışma rollerine girilmez. Aynı şekilde baygınlık süresi biter bitmez saldırıya devam etmek de bu kurala aykırıdır.
Silahla vurulma durumunda /hasarlar üzerinde nereden hasar alındıysa buna göre rol yapılmalıdır. (Kafa hariç, bu durumda herhangi bir noktadan vurulmuş ve ağır yaralı olarak devam edilebilir.)
Yapılan ihlali tüm detaylarıyla açıklayın: Normal şartlarda silahla vurulan birisi afk olsun olmasın vurulmuş sayılır, kurallar gereği. Bu kişi vurulduğu halde sokağımıza gelerek bana ateş açtı.
Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin: https://hizliresim.com/hmvimq7
https://hizliresim.com/oe7jr0e
Ek açıklamalar(varsa): N/A