İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - obekovbuti

Sayfa: [1] 2 3 ... 15
1
Şu anki durumda, gerek sistemler olsun gerek sunucudaki roller olsun anca V2 ve V3'ün gölgesi olabilir. Eski halinden eser yok.

2
Aktifim 1 modelim var 2 kullanılmamış hakkım var. Silinmiş skinim.

3
Map Kordinatları:
tmpobjid = CreateDynamicObject(19076, 975.30627, -1099.23352, 22.82780,   0.00000, 0.00000, 70.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19054, 974.30396, -1098.76978, 23.47040,   0.00000, 0.00000, 50.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19056, 974.87201, -1100.46069, 23.47040,   0.00000, 0.00000, -20.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19057, 987.09448, -1094.98389, 27.24110,   0.00000, 0.00000, -20.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19055, 975.80188, -1085.28259, 23.67040,   0.00000, 0.00000, 30.00000);





Mapten Görüntü:
Spoiler: GösterGizle
 

4
Map Kordinatları:
tmpobjid = CreateDynamicObject(19076, 246.15311, 13.85300, 1.49020,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19054, 252.76497, 33.37619, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19056, 253.34323, 35.00308, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19057, 261.53857, 21.19724, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19058, 262.72607, 19.95144, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 10.00000);





Mapten Görüntü:
Spoiler: GösterGizle
 

5

Map Kordinatları:
tmpobjid = CreateDynamicObject(19076, -368.73853, 1155.82495, 18.66040,   0.00000, 0.00000, 70.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19054, -367.14151, 1171.30579, 19.91340,   0.00000, 0.00000, 20.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19057, -376.28729, 1173.83569, 19.37400,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19060, -369.64450, 1165.90283, 21.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
tmpobjid = CreateDynamicObject(19061, -366.06705, 1169.86011, 21.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);




Mapten Görüntü:
Spoiler: GösterGizle

6
Bu zorunlu mu? Karlı gibi rol yapıcaz o kesin de yüklemek zorunlu mu modları?

7
Map Kordinatları:
CreateObject(19076, 975.30627, -1099.23352, 22.82780,   0.00000, 0.00000, 70.00000);
CreateObject(19054, 974.30396, -1098.76978, 23.47040,   0.00000, 0.00000, 50.00000);
CreateObject(19056, 974.87201, -1100.46069, 23.47040,   0.00000, 0.00000, -20.00000);
CreateObject(19057, 987.09448, -1094.98389, 27.24110,   0.00000, 0.00000, -20.00000);
CreateObject(19055, 975.80188, -1085.28259, 23.67040,   0.00000, 0.00000, 30.00000);





Mapten Görüntü:
Spoiler: GösterGizle
 


8
Map Kordinatları:
CreateObject(19076, 246.15311, 13.85300, 1.49020,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
CreateObject(19054, 252.76497, 33.37619, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
CreateObject(19056, 253.34323, 35.00308, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19057, 261.53857, 21.19724, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
CreateObject(19058, 262.72607, 19.95144, 2.07040,   0.00000, 0.00000, 10.00000);





Mapten Görüntü:
Spoiler: GösterGizle
 


9
Map Kordinatları:
CreateObject(19076, -368.73853, 1155.82495, 18.66040,   0.00000, 0.00000, 70.00000);
CreateObject(19054, -367.14151, 1171.30579, 19.91340,   0.00000, 0.00000, 20.00000);
CreateObject(19057, -376.28729, 1173.83569, 19.37400,   0.00000, 0.00000, 30.00000);
CreateObject(19060, -369.64450, 1165.90283, 21.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19061, -366.06705, 1169.86011, 21.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);




Mapten Görüntü:
Spoiler: GösterGizle

10
Vice Şehri yani gerçek hayatta Miami, Florida eyaleti genel olarak sıcak bir iklime sahip bir eyalet ve şehir. Miami ye en son yanlış bilmiyorsam 70lerde kar yağmış yani Vice Şehrine kar yağması imkansıza yakın havalar da aşırı soğumuyor en soğuk gördüğü havalar 12-15 derece. Yani zaten günlük olarak forumdan IC hava durumu raporunu görebilirisiniz rollerinizi ona göre yaptığınızda zaten sizin dediğiniz gibi mont giyilmesi saçma kalır. Yeni aksesuarların eklenmesi için destekliyorum ama dediğim gibi kar yağıyor veya kara kış gibi rol yapılması non-rp bir durum.

Hocam şöyle bir durum var, her ne kadar realistik olarak yaklaşsanız ve Miami şehrinin yaklaşık 40 yıldır kar görmediği bir gerçek olsa da, burası bir Roleplay tabanlı sunucu. Buraya kar yağarsa, ki ben yeni başlamama rağmen yöneticiler bir ilkin yaşanabileceğini, kar yağabileceğini söylüyor. Böyle bir sunucuda efsanevi rollerin çevirileceğine o kadar eminim ki diğer sunuculara nazaran. Bir karın etkisi tüm şehiri baştan yaratır bile diyebilirim. Yazın nasıl yüzerek eğleniyorsan, kışın da havanın soğukluğuyla sıcak sahlepini içerken dışarıyı izlediğin, sonra iki üç kat giyinip dışarıda kar oynadığın bir ortamın eğlencesi de başka olur.

Ek olarak sırf bu yüzden değil, mont aksesuarı rollere de keyif ve gerçekçilik getirebilir. Örneğin gece hava soğukluğuyla karakterin üşüme rolü yapar, rolsel olarak belirtmek yerine sistemsel olarak takar ve daha hoş bir görüntü ortaya çıkar.

Yanii kar yağmıyor diye Miami'de mont satılmadığını sanmıyorum. :)

Ben eklenmesin mi demişim? Yeni aksesuar eklenmesini her zaman destekliyorum diyorum. Bir sürü montlu skin kullanan kişi var ben de dahil. Sadece Vice City Florida için mümkün değil dedim zaten kuzey kısmında kalan bazı kasabalara zaten kar yağıyor. Tekrar söylüyorum eklensin sadece saçma olur dedim kara kış gibi rol yapmak. Ekstra olarak "Mont" şeklinde bir aksesuar eklense de gerçek mont gibi olmaz dinamik objelerin kemikleri yok ama yelek olarak eklenebilir çok da güzel olur.

Sayfa: [1] 2 3 ... 15