İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - Suburra

Sayfa: [1] 2 3 ... 9
1
Oluşum Tanıtımı Arşiv / Ynt: Santa Clara
« : 17.11.2024 02:53 »
pardon sizi bir yerden hatirliyor muyum

2
Oluşum Tanıtımı Arşiv / Ynt: Santa Clara
« : 15.11.2024 22:56 »
off'a bas gardaş

3
Oluşum Tanıtımı Arşiv / Ynt: Santa Clara
« : 13.11.2024 22:49 »
mad n muslim

4
Arşiv / Ynt: nazouri clan
« : 27.07.2024 01:32 »
 >:(

5

Birlik Konusu: https://www.vice-rp.com/forum/index.php?topic=160463.0
Talep:
(+) Konu Gönderme
( ) Konu Geri Alma
( ) Sahip Değiştirme ise yeni kullanıcının profil linki:

6
Değerli dostum William Rose Dan'a sevgiler ve saygılarla.

7


tahmin ettiğimiz şekilde olmadı, kilit ve arşiv.

8


Alıntı
CUNTS CLUB HOUSE

9
Alıntı
Poker Run nedir, nasıl yapılır?

Poker Run, bir sürüş etkinliğidir. Buradaki amaç etkinlik boyunca belirlenen beş durakta çektiğiniz kartlar ile en iyi poker destesini toplayabilmektir. En iyi eli olan kişi büyük ödülü alır.  Bizler bunun için zar sistemini kullanacağız. Sistemin işleyişinden önce konuyu detaylandırmak adına aşağıya birkaç video bırakacağım.
Spoiler: GösterGizle

Spoiler: GösterGizle


Poker Run başında etkinlikteki görevliler size, birer adet poker skorunu kayıt edebileceğiniz kartlar verecektir.  Şekil A'da gözüktüğü gibi;


Bununla birlikte oyun içerisinde kart sistemi olmadığı için kart yerine zar kullanmak durumundayız. Ve bunun için sistemi şu şekilde tanımladık. Sistem iki adımla ilerleyecektir.

İlk adım kartların hangi gruba ait olduğunu belirleyerek role başlamaktır. Bunun için çift zar ile atılacak bir zar ile Sinek ( ♣ ) , Karo ( ♦ ) , Kupa ( ♥ ) ve Maça ( ♠ ) belirleyeceğiz. 12'lik olasılık var, her üç sayı bir kart durumunu tercih edecek. Örneğin, 1-3  Sinek, 4-6 Karo, 7-9 Kupa, 10-12 Maça.

Bu düzlemde örneğin, zar attığınızı varsayar isek çift zar attığınızda 3  geliyor ise SİNEK grubundan bir kart çekmiş kabul edilecektir. Sonrasında atacağınız ikinci zar ile birlikte kart numaranız belirlenecektir. Yine 12'lik olasılık ile birlikte eğer ki çift zar kullanarak 5 numaraya denk geldiyseniz, SİNEK 5'i çekmiş olarak rolü sürdürülecek. Burada tek "11" numaralı zarı attığınızda AS veya J için bir kez daha tekli zar atmanız gerekecek, eğer ki tek gelirse AS, çift gelir ise J üzerinden kart çekimini sonlandıracağız.

Zar için kullanımın detaylandırmak adına bir şablon olarak buraya bırakıyorum.
 
Kartın Simgesini belirlemek adına zara eş değerlerini buraya sıralıyorum.
Sinek ( ♣ ) = 1-3 (Çift Zar)
Karo ( ♦ ) = 4-6 (Çift Zar)
Kupa ( ♥ ) = 7-9 (Çift Zar)
Maça ( ♠ ) = 10-12 (Çift Zar)

Kartın numarasını belirlemek için;

2 Numaralı Zar = Kart Numarası 2 (Çift Zar)
3 Numaralı Zar= Kart Numarası 3 ( Çift Zar)
4 Numaralı Zar = Kart Numarası 4 ( Çift Zar)
5 Numaralı Zar= Kart Numarası 5 (Çift Zar)
6 Numaralı Zar Kart Numarası 6 (Çift Zar)
7 Numaralı Zar= Kart Numarası 7 (Çift Zar)
8 Numaralı Zar= Kart Numarası 8 (Çift Zar)
9 Numaralı Zar= Kart Numarası 9 (Çift Zar)
10 Numaralı Zar= Kart Numarası 10 (Çift Zar)
11 Numaralı Zar= Kart Numarası J veya A (Çift Zar)
            A için Tek Numara ZAR
              J için Çift Numara ZAR
12 Numaralı Zar= Kart Numarası Q veya K (Çift Zar)
            K için Tek Numara ZAR
             Q için Çift Numara ZAR

Poker Kuralları içerisinde en yüksek kartlar aşağıda yer almaktadır.



Rolde bu durumun takibinin yapılmasının zor olduğunun farkındayız ancak bu rolün denenmesini istediğimiz için yapmayı düşündük, eğer ki beğenilir ise sürekliliği gelebilir. Okuduğunuz için teşekkürler.

Poker Elleri Hakkında Kaynakcalar:

1- https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_poker_hands#
2 - https://tr.wikipedia.org/wiki/Poker



10
Alıntı yapılan:  S.S.S (Sıkça Sorulmayan Sorular)

I. Bölüm başkanının herhangi bir yasa dışı kazancını kulüpten sakladığını, kulüpten alınan aidatları da kendi eğlencesi için yediğini öğrendim ve bu durumda yapmam gereken ne?

Cevap: Herhangi bir şekilde lokal bölümün başkanına saldırı düzenleyemez, elinizde kanıt da yoksa bir suçlamaya kalkışamazsınız. Elbette bu şekilde katı kurallar yok, rol dahilinde karakterinizi yönlendirin ve o an doğaçlama olarak istediğinizi yapın fakat bu durumda yapılacak olan şey bölümün sekreteriyle görüşüp, bu durumu tamamen ona aktarmak. Bölümün sekreteri de hem ulusal full-patched üyelerle iletişime geçip, hem de ulusal sekreterler ile iletişim içerisinde olduktan sonra bu durum Ulusal birliğine taşınarak bir üst adımda çözülecek bir durum.

II. Neredeyse tüm bölümlerin geleceği, Ulusal sekreterlerin düzenlediği birleşme partisinde Ulusal üyelerin, çavuşların, başkan yardımcılarının olacağı bir toplulukta San Andreas bölümünün çömezleri barınabilir mi?

Cevap: Bulunabilir, bunu kendi lokal bölümünüz içerisinde ki üyelerle, en önemlisi de Sergeant at Arms ile kararlaştırın. Yıllar boyu bilindiği üzere çömezlerin, yerel bölüme bağlı kalmaya çalışanların düzenleri ve sistemleri Sergeant at Arms'ların elinde. İlk olarak bölümün başçavuşu bu fikiri ortaya sunar, daha sonra herhangi bir oylamaya da gerek olmadan üyeler kendi içerisinde kararlaştırdıkları çömezleri birleşme partisine dahil ederler. Hem bunun amacı, kendi bölümünün çömezlerinin çalışkanlığını ulusal dostlara göstermek, hem de iş yapmalarını sağlamak.

III. Bölümün başkanı, bölüm üyelerinin veya herhangi bir çömezin yamasını alabilir mi? Cezalandırabilir mi?

Cevap: Cevap tam anlamıyla evet. Bölümün başkanı, istemediği bir çömezi uzaklaştırmakta serbest. Yine de bunlar olmadan önce, üyeler arasında konuşulması en doğru hareket fakat ters bir karakter oynuyorsanız tek başınıza bunu yapıp okları kendinize de çekebilirsiniz. Çömezlerde çok sorun olmasa da, herhangi bir tam yamalı üyenin yeleğini almak ve onu kulüpten ayırmak için ciddi bir sebep gerekmekte. Bunu, kendi başınıza yapmadan önce hem üyelerle konuşmalı, en azından yapmadan önce de ulusal üyelere de taşımalısınız. Yapıldıktan sonra da ulusal üyelere taşınabilir fakat iyi bir kanıtla beraber "destek" gerekir.

IV. Ulusal bir sekreter, diğer bölüm sekreterleriyle ne konu hakkında görüşebilir veya iletişimlerinin içeriği ne olur?

Cevap: Ulusal sekreterler genelde tüm yapılandırmanın düzenini sağladığı için, tüm bölüm sekreteriyle iletişim içerisinde olmaya çabalar. Tüm bu OMGs düzeninin kusursuz ilerlemesi için, tüm bilgilerin zamanında ve düzgün bir şekilde güncellenmesi için sekreterler kendi aralarında fikir alışverişi yapar.

V. Bölümün başkanı öldü, arkasından neler yapılır ve yerel bölümün başına kim geçer? Nasıl geçer, nasıl bir oylama sergilenir?

Cevap: Ölen bölüm başkanının önce muhbir olarak ölmediğini, onurlu bir şekilde kendi yapılandırmasına hizmet edip öldüğünü ele alarak örneklendirelim. Önce, büyük bir üzüntü içerisinde elbette kendi içinizde rol döndürün. Daha sonrasında, ölen bölüm başkanının cenaze töreni hazırlanır ve tüm dostlara duyurulur. OMGs toplulukları "kapalı" bir topluluk olduğu için, genelde dostlar cenazeye davet edilir fakat Role Play içerisinde olduğumuz ve nerede olursak olalım tüm sunucuya katkı sağlamak istediğimizden, açık bir topluluk gibi yansıtıp güzel bir haber içeriği ile tüm kullanıcılara bu haber duyurulur. Güzel bir cenaze konusu hazırladıktan sonra, cenaze töreni öncesi üyeler kendi arasında durumun ne olacağı hakkında "ufak" bir fikir alışverişi yapar.

Cenaze töreni sırasında, törenden önce ölen başkanın genelde takıldığı işletmeler, caddeler, mekanlar büyük bir kalabalık ve ses ile gezilir. Cenaze aracı ortada, motosikletler etrafını sarar ve adeta büyük bir tören gibi gezilmeye başlanır. Başkanın genel olarak sık sık takıldığı işletmelerin önünden geçerken kornalara basılır, bağırılır, onun için özlü sözler söylenir. Dolanım bittikten sonra cenaze alanına gelinir ve papaz ile birlikte genel Hristiyanlık için yapılacaklar yapılır.

Tüm dini kurallar yerine getirildikten sonra, başkanın en çok içtiği içkiler başkana "yakın" ve "ulusal asbaşkan veya ulusal başkan" eşliğinde bir ulusal başkan, bir bölüm üyesi (başkanın yakın dostu) ile alkol şişeleri tokuşturulur ve kafaya dikildikten sonra mezarının üstüne dökülür. Müthiş uğurlamadan sonra motosikletlere binilir ve cenaze alanı terk edilir.

Başkandan sonra onun yerine geçecek olan kişi, üyeler tarafından "toplu" bir şekilde kararlaştırılır ve bu karar ulusal bölüme taşınır. Ulusal bölüm de kabul gördükten sonra ki görecektir, yeni başkan yerine atanır.

VI. OMG'lerin bilindik rütbelendirme sınıfı dışında hiyeraşik bir komuta zincirinin detayları ne?

Bilindik olan klasik President, Vice President dışında klasik rütbelendirme sınıfı şunlar:
National Chapter
Local Chapter
President
Vice President
Sergeant at Arms

VII. OMG'lerde aidat sistemi?

Cevap: Genelde aydan aya, bölüme yönlendirilen ulusal sekreter veya ulusal para işlerine bakan üye tarafından bölüm başkanından teslim alınır. Genelde de sıradan bir yer olmaktan yana, birleşme partilerinde elden alınır.

VIII. Uluslararası bir çavuş, sekreter, asbaşkan veya başkan nasıl seçilir?

Cevap: Öncelikle uluslararası olduğu için, tüm ulusal üyeler ve üst rütbelendirme sınıfında olan ulusallar bir araya gelir. Kendi aralarında bir kişi seçildikten sonra, içeriye davet edilir ve parti eşliğinde ve kısa bir özlü söz eşliğinde yeni ulusal üye belirlenir.

IX. Yerel bir bölümde full-patched olan bir üyesin, asbaşkan veya bölüm çavuşuyla tartışmaya girdin ve herhangi bir konuda haklısın fakat diğer üye bunu kabul etmeyip sana üstünlüğünü sağlamaya devam ediyor. Doğru hamle ne?

Cevap: Tam anlamıyla şu, sana iki üst rütbelendirme sınıfında ki üyeler karşı geliyor ve başkan da buna karışmıyorsa yapabileceğin bir şey yok. Haklı olsan da, olmasan da. Yine de haklı olduğunu daha önceden söyler ve daha sonrasında bu konu ciddi anlamda senin düşündüğün gibi çıkarsa işler o zaman değişir, senin yerel bölümde otoriten artar. Yine de onların bu yanlış düşüncesini ulusal bir üyeye aktarıp, daha üst kademelere taşınmasını sağlayabilirsin.

X. Yaptığın bir hata sonucu bölüm başkanı tarafından yaman alındı ve çömez durumuna düştün, tekrar yükselmeye oynamak ve itibarını geri kazanmaya çalışmak doğru bir hamle mi?

Cevap: Karakter insiyatifinize kalmış...

Sayfa: [1] 2 3 ... 9