Vice Roleplay

Sunucu Bilgileri => Oyuncu Şikayetleri => Oyuncu Şikayetleri Arşiv => Konuyu başlatan: ephedrine - 07.01.2021 18:33

Başlık: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: ephedrine - 07.01.2021 18:33
Şikayet edilen karakter adı ve forum hesabı: Baryton_Rockefeller @Error
Olaya dahil olan şahit karakter adı: Cody Collins @illeqal, Rafael Cabezas @Caillaus
Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: 06.01.2021 - 07.01.2021


İhlal edilen kuralı buraya yapıştırın:   
Hile kullanımı

GYM'deki videolarda kişinin brawl rolünde hiçbir şekilde canı gitmediği belirtliliyordu. İlk başta klasik SAMP bugu sandık Cody karakteri (Kas seviyesi 7) ringe girip Baryton'u yumruklamaya başladı, canının gitmediği fark edince ben de ringe girip yumruklamaya başladım (Kas seviyem 20 her bir vuruşum -17 ile -20 arası can götürüyor) bende de hiçbir şekilde canı gitmedi, sonra 3 kişi araya alıp yumrukladık tekrar canı gitmedi sonradan canı gitmeye başladı, sanırsam hileyi kapattı. Aradan bir süre geçti, kişinin sabit bir şekilde öylece beklediğini fark ettim ((AFK olmadığı her türlü anlaşılıyor)) kişinin yanına gidip aralıksız 8-10 saniye boyunca yumrukladım, hiçbir şekilde canı gitmedi. Kişide sanırsam ya GOD mode veya hasar emen herhangi bir hile var. Videoyu izleyince her türlü anlaşılıyor.

2. Videoda ise Mira_Jensen ile Palomino'da gezinirken kişi Admiral ile bize çarparak taklalar attırdı, ben de hile olduğunu düşündüm video kaydını açtım ve Mira Jensen'a onu takip etmesini söyledim. 2. Attığım videonun son kısmını dikkatli bir şekilde incelerseniz, biz sabit bir şekilde duruyoruz kişi bize çarparak kaldırıma kadar uçuruyor.
Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin:

KANITLAR:
Spoiler: GösterGizle
,



Ek açıklamalar(varsa): Karşı tarafla herhangi bir ikili tartışmaya girmeyeceğim, karşı traftan da tek istediğim sadece "savunma" yapması. Kişinin uyuşturucu kullandığını düşünmüyorum, çünkü ilk videoda görüldüğü üzere bağımlılık 0'dı, bağımlılığının 0 olmasına rağmen bu kadar az hasar yemesi normal değil. Gerekirse loglara bakılmasını istiyorum, kişinin o zaman diliminde uyuşturucu kullanıp kullanmadığının kontrolü yapılması için. + Olarak kişi ban yiyeceği korkusuyla levelini ve mal varlığını alt karakterine devretmiş. Devrettiği karakteri de CK'latmış. https://prnt.sc/wlop7t
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: Caillaus - 07.01.2021 18:41
.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: kohencan - 07.01.2021 18:47
Selam, Godmode olayındaki şahitliğimi onaylıyorum. Dövüş sonrasında ben 7 Kas Gücü ile 5-10 kere kişiye yumruk attım fakat canında bir eksilme söz konusu olmadı daha sonrasında üç kişi vurmaya başladığımızda hareket etmedi ve bir süre sonra canı gitmeye başladı. Burada hilesini kapattığını düşünüyoruz.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: legxrto - 11.01.2021 01:53
Öncelikle herkese merhaba, ben legarto, savunmam şu şekildedir.

İlk video için yazıyorum, orada samp bugu olduğu bariz belliydi zaten, sağlığımın düşmemesinin birçok nedeni olabilir birincisi dövüş bittikten sonra gelip yumruklamaya başladınız, bugun geçmesi için herhangi bir animasyon verilmedi (/dive). Ek olarak şunu da belirtmek istiyorum ben bugdaydım evet, Louie'de bugdaydı bunu şuradan anladım Louie bana vurduğunda sağlığım düşmüyor fakat Frank yandan gelip vurduğunda sağlımın azalıyor. İkinci saldırma anında sağlığımın inmemesinin en büyük sebebi yine bug ve şu da var: https://hizliresim.com/6URe1E karakterimin sağlığı normalden fazla ve şunu da belirteyim, vurmayı bıraktıktan hemen sonra samp bugunun geçtiğini nerede gördünüz? Herhangi bir animasyon vermeden nasıl bugun o kadar hızlı bir şekilde geçmesini bekliyorsunuz?

İkinci video için yazıyorum, orada amacımın soygun olduğu net bir şekilde ortada kilidi olan bir ev arıyorum, hemen arkamda polis arabası var, şimdi mantıklı düşünürsek neden arkamda polis varken soyulacak ev arayım? Burada da bug olduğunu düşünüyorum, sanal dünyayla alakalı bir şey olabilir çünkü o anı hatırlıyorum ve arkamda araba falan yoktu, özellikle de polis arabası yoktu, zaten videoyu beş kere falan izlememe rağmen nasıl bir hileyle suçlama yapıldığını anlamadım.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: legxrto - 11.01.2021 01:54
Yanıtımın gecikmesinin sebebi, mention gelmedi, iyi forumlar.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: ephedrine - 11.01.2021 10:22
Öncelikle herkese merhaba, ben Baryton, savunmam şu şekildedir.

İlk video için yazıyorum, orada samp bugu olduğu bariz belliydi zaten, sağlığımın düşmemesinin birçok nedeni olabilir birincisi dövüş bittikten sonra gelip yumruklamaya başladınız, bugun geçmesi için herhangi bir animasyon verilmedi (/dive). Ek olarak şunu da belirtmek istiyorum ben bugdaydım evet ama Louie'de bugdaydı bunu şuradan anladım Louie bana vurduğunda sağlığım düşmüyor fakat Frank yandan gelip vurduğunda sağlımın düştüğü görülebilir. İkinci saldırma anında sağlığımın inmemesinin en büyük sebebi yine bug ve şu da var: https://hizliresim.com/6URe1E karakterimin vücudu geliştiği için sağlığım bu yüzden fazla ve şurada noktalayacağım, vurmayı bıraktıktan hemen sonra samp bugunun geçtiğini nerede gördünüz? Herhangi bir animasyon vermeden nasıl bugun o kadar hızlı bir şekilde geçmesini bekliyorsunuz?

İkinci video için yazıyorum, orada amacımın soygun olduğu net bir şekilde ortada kilidi olan bir ev arıyorum, hemen arkamda polis arabası var, şimdi mantıklı düşünürsek neden arkamda polis varken soyulacak ev arayım? Burada da bug olduğunu düşünüyorum, sanal dünyayla alakalı birşey olabilir çünkü o anı hatırlıyorum ve arkadamda araba falan yoktu, özellikle de polis arabası yoktu, zaten videoyu beş kere falan izlememe rağmen nasıl bir hileyle suçlama yapıldığını anlamadım.

Videoda aktif rol ortamında izinsiz bir şekilde ooc den böldükleri görülebilir, gerekli cezai işlemi uygulanmasını talep ediyorum.
1- SAMP bugu aktif iki kişinin "karşılıklı" yumruklaşmasıyla oluşur, bir taraf vurmayı bırakırsa diğer taraf hasar vermeye başlar ve "BUG" olmaz. İlk başta Cody canınızın gitmediğini görünce ringe girip sizi saniyelerce yumrukluyor, canınızda en ufak azalma görülmeyince ben de  ring dışından içeriye giriyorum, bug ihtimali söz konusu bile değil, dayanıklılık seviyeniz 9 canınız 124 oluyor ben size 20 kas seviyemle saniyelerce vuruyorum. (Her vuruşumun -17 ile -20 arasında hasar verdiğini düşünürsek sizin o an sistemsel yere düşmeniz gerekirdi, sizi 2 kişi araya alıp dövüyoruz canınız sonradan gidiyor.)
1.1- Ringin dışında öylece bekliyorsunuz, yanınıza gelip sizi uzun süre yumrukluyorum hâlâ canınız gitmiyor, bunu "karakterimin vücudu gelişmiş" diyerek savunamazsınız, dayanıklılık seviyesi size ekstra +24 can katıyor, iki vuruşta o ekstra canı almam gerekiyor, aktif olarak 8-9 saniye boyunca size hasar vermeyi sürdürüyorum, sanırım sonradan anlayıp programı kapatıyorsunuz.
2- Arkanızda polis aracı göremiyorsanız videonun devamında neden bizden kaçtınız? Görmediğiniz bir şeyden nasıl kaçabilirsiniz bunu açıklayabilir misiniz?
2.1- Eğer sanal dünya sorununuz varsa zaten soyacağınız evin giriş interiorlarını/objeleri vs. göremezsiniz fakat siz evlerin önüne gelip interiorlarına bakıyorsunuz, Dillimore'a doğru kaçıp bir evin kilidini kırmaya çalışıyorsunuz. Sanal dünya sorununuz varsa, relog atmadan önce sistemsel evin interiorunu görüp nasıl kilit kırma işlemini yapabiliyorsunuz?
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: legxrto - 11.01.2021 21:07
Samp bugu sadece ikili dövüşte olan bir şey değil. İkinci olay içinde şunu söylüyorum, orada girebileceğim, sahibi olan bir ev arıyordum, iki ve ya üç kasaba gezdim fakat saçma bir şekilde ev bulamadım en son atm ye gittiğimde atm nin orada olmadığını görünce bugda olduğumu farkettim "/vwduzelt" komutunu kullandığımda "Sanal dünyada sorun saptanamadı." diye bir hata aldım, relog attığımda düzeldi. Savunmamı bitiriyorum ve bu konu hakkında hiçbir şey yazmayıp yetkili kararını bekleyeceğim.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: ephedrine - 12.01.2021 12:26
Samp bugu sadece ikili dövüşte olan birşey değil. İkinci olay içinde şunu söylüyorum, orada girebileceğim, sahibi olan bir ev arıyordum, iki ve ya üç kasaba gezdim fakat saçma bir şekilde ev bulamadım en son atm ye gittiğimde atm nin orada olmadığını görünce bugda olduğumu farkettim "/vwduzelt" komudunu kullandığımda "Sanal dünyada sorun saptanamadı." diye bir hata aldım, relog attığımda düzeldi. Savunmamı bitiriyorum ve bu konu hakkında hiç birşey yazmayıp yetkili kararını bekleyeceğim.
Bu da Palomino'da olan videonun devamı. Relog atmadan önce evin önüne girip, kilit kırma işlemini yapıyorsunuz, eğer sanal dünyada olsaydınız bu işlemi-komutları kullanamazdınız. Evin önüne kadar gelip, interiora bakıp aracınızı yanaştırmak için aracınıza yöneliyorsunuz, sonra kilit kırma işlemine başlıyorsunuz. Sanal dünya sorununuzun olmadığını düşünüyorum bu video sonucunda.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: legxrto - 12.01.2021 13:00
Bugda kaldığım ortada değil mi? En basiti arkamda polis arabası var, neden ev soyayım? Girdiğim bugda şöyle bir durum olmuştu, evin önündeki yeşil eve benzeyen simge görünmüyordu ama o eve daha önce girmiştim, orada ev olduğunu biliyordum, yanına gidip “Y” bastığımda “Bu ev kilitli.” Hatası aldım. Kilidi kırmayı denedim ve maymuncuk da buga girdi, kilit kırma ekranı gelmedi ve relog attım.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: Caillaus - 26.02.2021 09:54
.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: Caillaus - 03.03.2021 02:47
.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: ephedrine - 27.03.2021 15:43
Kişi yasaklanmış, arşivlenebilir.
Başlık: Ynt: Baryton_Rockefeller Hile kullanımı.
Gönderen: Scealten - 17.04.2021 02:46
Yasaklandı.