Vice Roleplay
Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Reddedilenler => Konuyu başlatan: Vicolays - 01.01.2021 16:58
-
Öncelikle selamlar,
Son zamanlarda gözüme çarpan bir şey var, bir shootout sırasında bir kişiye tec-9'un bir sarjörünü boşalttım ve adam 35. mermide sistemsel düştü. Bu realistikliği hatırı sayılır derecede bozuyor bunu kendim için istediğimi söylemem yanlış olucaktır. LSRP'deki hasar sistemini herkes bilir, en fazla 10 mermide bir kişiyi düşürebilirsiniz ve bu sistemin biraz daha toparlanmış halinin sunucuya gelmesini çok isterim. Kası yüksek olan bir kişinin uzi veya tec-9'dan daha fazla vurması benim açımdan saçma.
Diyelim ki şöyle olsun;
Bir shootout sırasında sokağınız basılıyor ve o sırada siz sokakta değilsiniz, aracınız ile bir noktadan geri dönüyorsunuz ve shootout'un olduğunu görüyorsunuz. Shootout'u gerçekleştiren karşı çetenin arkası dönük ve sizi hiç görmüyor, tüm odakları karşısındaki düşmanlar ve etrafına bakmayı düşünmüyorlar bile. Tam o sırada emotu verdiniz ve araçtan indiniz, karşı çetenin üyelerine mermi yağdırıyorsunuz ta ki 5. mermiyi attıktan sonra. Kişilerin canı ya yarım düşüyor ya da %30-45'lik bir derecede düşüş sağlıyor. O sıradan arkadan gelen bir kişi, arkası dönük kişileri iki bilemedin üç mermide yok edebilirdi.
Ayrıca ben silahlar tek atsın gibi bir şey demek istiyorum, Vice Roleplay sunucusunda silah almak, standart bir sunucuya göre silah almaktan daha zor. Böyle düşük silahlanmanın olduğu bir sunucuda, hardRP sunucusunda böyle bir hasar sistemi her şeyi bir anda yok edebiliyor. Siz rolsel olarak birisiyle sorun yaşadınız ve bu kişi büyük birisi, AK-47 gibi bir silaha sahip. Onun sizi oracıkta, saniyeler içinde öldürmesi çok doğal. Silahı olan bir kişiye karşı fear yapmazsa o kişinin saniyeler içinde öldürüleceğini bilmesi gerekli.
Tekrarlamak istiyorum, İki mermide birinin sistemsel düşmesini istemiyorum fakat birisini düşürmek içinde bir şarjör harcamak istemiyorum.
Teşekkürler, iyi forumlar. :o :)
-
Destekliyorum
-
Tam destek :)
-
Tam destekkk.
-
Destekliyorum.
-
Destekliyorum. Colt gibi bir silahın hiç olması üzücü bir durum rolsel fear bile yapılmayan bir silah. Nasılsa boncu atıyor yumruklasam düşer mantığıyla haraket edenler bile var. Hasar değerleri değiştirilebilir.
-
Destekliyorum.
-
Destekliyorum
-
Destekliyorum.
-
Tam destek.
-
Tam destek. :) ;)
-
Destek :-[
-
Öncelikle selamlar,
Son zamanlarda gözüme çarpan bir şey var, bir shootout sırasında bir kişiye tec-9'un bir sarjörünü boşalttım ve adam 35. mermide sistemsel düştü. Bu realistikliği hatırı sayılır derecede bozuyor bunu kendim için istediğimi söylemem yanlış olucaktır. LSRP'deki hasar sistemini herkes bilir, en fazla 10 mermide bir kişiyi düşürebilirsiniz ve bu sistemin biraz daha toparlanmış halinin sunucuya gelmesini çok isterim. Kası yüksek olan bir kişinin uzi veya tec-9'dan daha fazla vurması benim açımdan fazla.
Diyelim ki şöyle olsun;
Bir shootout sırasında sokağınız basılıyor ve o sırada siz sokakta değilsiniz, aracınız ile bir noktadan geri dönüyorsunuz ve shootout'un olduğunu görüyorsunuz. Shootout'u gerçekleştiren karşı çetenin arkası dönük ve sizi hiç görmüyor, tüm odakları karşısındaki düşmanlar ve etrafına bakmayı düşünmüyorlar bile. Tam o sırada emotu verdiniz ve araçtan indiniz, karşı çetenin üyelerine mermi yağdırıyorsunuz ta ki 5. mermiyi attıktan sonra. Kişilerin canı ya yarım düşüyor ya da %30-45'lik bir derecede düşüş sağlıyor. O sıradan arkadan gelen bir kişi, arkası dönük kişileri iki bilemedin üç mermide yok edebilirdi.
Ayrıca ben silahlar tek atsın gibi bir şey demek istiyorum, Vice Roleplay sunucusunda silah almak, standart bir sunucuya göre silah almaktan daha zor. Böyle düşük silahlanmanın olduğu bir sunucuda, hardRP sunucusunda böyle bir hasar sistemi her şeyi bir anda yok edebiliyor. Siz rolsel olarak birisiyle sorun yaşadınız ve bu kişi büyük birisi, AK-47 gibi bir silaha sahip. Onun sizi oracıkta, saniyeler içinde öldürmesi çok doğal. Silahı olan bir kişiye karşı fear yapmazsa o kişinin saniyeler içinde öldürüleceğini bilmesi gerekli.
Tekrarlamak istiyorum, İki mermide birinin sistemsel düşmesini istemiyorum fakat birisini düşürmek içinde bir şarjör harcamak istemiyorum.
Teşekkürler, iyi forumlar. :o :)
destekliyorum sunucuda bu tarz şeylere önem verilmiyor, silah hasarları ciddi manada çok düşük el atılması lazım.
-
O silahların damage oranı artarsa diğer silahlarında artması gerekli, yoksa bir deagle veya ak'nin pek anlamı kalmaz. Uzi, pistol ve tec9 için hasarlar dediğin gibi çok düşük. Bir AK-47 çok hızlı sıksa da sunucuda 1-2 kişide var diyebiliriz bunun damagesinin de 9 civarı olması biraz sıkıntı bir ayrıcalığı kalmıyor denilebilir. Tüm damageler gözden geçirilebilir. Destekliyorum.
-
O silahların damage oranı artarsa diğer silahlarında artması gerekli, yoksa bir deagle veya ak'nin pek anlamı kalmaz. Uzi, pistol ve tec9 için hasarlar dediğin gibi çok düşük. Bir AK-47 çok hızlı sıksa da sunucuda 1-2 kişide var diyebiliriz bunun damagesinin de 9 civarı olması biraz sıkıntı bir ayrıcalığı kalmıyor denilebilir. Tüm damageler gözden geçirilebilir. Destekliyorum.
Bende zaten tüm silahlar için dedim bunu, sadece genel olarak sunucuda Uzi-tec9 gibi silahların çoğunluklu olduğu için bunlardan örnek verdim, yorumun için teşekkürler.
-
destek
-
Destek.
-
destek
-
Colt dışındaki silahların hasarı gayet iyi durumda
-
Destekliyorum. Colt gibi bir silahın hiç olması üzücü bir durum rolsel fear bile yapılmayan bir silah. Nasılsa boncu atıyor yumruklasam düşer mantığıyla haraket edenler bile var. Hasar değerleri değiştirilebilir.
Diğer silahları bilmem ama en azından Pistol'un gözden geçirilmesi şart. Arkadaşın dediklerine harfiyen katılıyorum.
-
Tam Destek :o
-
TAM DESTEK olması gereken bu adam dayanıklılık kasıyor kurşuna meydan okuyor bunun gelmesi sunucu kalitesini arttırır ve gerçekçilik payıda artmış olur diye düşünüyorum
-
Destekliyorum, silah hasarları gerçek hayata uyarlanmalı.
-
nolur getirin, destek
-
Tam destek :)
-
((dikkat çekmek adına :) ))
-
Destekliyorum
-
Kesinlikle destek
-
Çok güzel anlatmışsın konuyu.
DESTEK
-
Destek
-
destekliyorum
-
Kardeşime destek
-
Mantıklı tam destek :) :)
-
Destek!
-
Destekliyorum, bu sorun dayanıklılık seviyesi orjinal gtadaki gibi yapılırsa çözülür diye düşünüyorum, sonuçta ne kadar kas çalışırsan çalış kurşun geçirmez olamazsın.
-
GTA SA'nın orijinal hasar değerlerine sahibiz, dayanıklılık sisteminin ufak tefek etkileri var sadece.
Hasarın yükseltilmesine olumlu bakmıyoruz, çatışmaların çok çok kısa sürmesinin de kimsenin hoşuna gideceğini düşünmüyoruz. Hasarlar ve çatışma uzunlukları gayet normal şu anda, düzenleme yapmayacağız.