Vice Roleplay

Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Reddedilenler => Konuyu başlatan: Celik - 17.12.2020 08:10

Başlık: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 17.12.2020 08:10
Öncelikle Merhabalar,Bu anlatmak istediğim sistem otomatik ck olma sistemi.İl-legal rol yapan arkadaşlar için bu konudan bahsetmek istiyorum.Oluşumlar içerisinde savaş rolleri gerçekleşebiliyor, onlarca birlik üyesi savaşıyor ve mermiler havada uçuşuyor. Ya da oluşumlar bir karar alıp PD'ye saldırdığında ya da PD oluşumlara büyük makinalı silahlarla ateş ettiğinde "MP5,M4,AK47" gibi büyük makinalı silahlar oluşum ya da PD'ler bir kişiyi vurduğunda, şahıs karşı taraftaki kişiyi 10-20 mermi attığında bile karşıdaki şahıs ağır yaralanma rolü yapıyor, hastaneye gidiyor ve aradan 15-20 dakika sonra turp gibi yaşamaya devam ediyor.Bu sebeple ağır makinalı silahlarda karşıdaki kişi vurulduğunda CK olması bence şart olsun, çünkü 15-20 AK47 mermisi yedikten sonra IC olarak düşünürsek karakterinizin yaşama ihtimali var mı sizce? Bu sebeple  M4,AK47 gibi silahlarda ateş edildiğinde karşı tarafın "CK" olması sistemi getirilsin, bu sisteme karşı çıkanlar olabilir ama ben kendi fikrimi sundum kabul edilir ya da edilmez, bunu mantık çerçevesinde düşünün lütfen.Bu sistemi yetkililer nasıl yapar bilemem ama bu sistem getirilirse yani benim düşüncem olarak rollere zevk katar,yeni sabit karakterlerin değişip başka bir karakterle rol yapmasına imkan sağlar ve Vice şehrinin hayatını değiştirmeye, yeni isimler görmeye bir adım daha atar diye düşünüyorum, bu sistemin getirilmesini 30 tane mp5 mermisi yedikten sonra ağır yaralanıp birde aradan iki saat sonra karakterinizin turp gibi yaşamasını engeller diye düşünüyorum, ben bu sistemi IC'ye gerçeklik katmak için istiyorum. Biraz uzun anlatmaya çalıştım ama umarım anlatabilmişimdir, iyi günler diliyorum. :)
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: darkangel07 - 17.12.2020 08:47
Dediğin şey mantıksız. Neden AK47 seni CK edebiliyor. Kafadan mermi yiyen herkes CK olsun daha güzel? ARGE çok saçma desteklemiyorum. Ağır yaralı rolünü 15-20 dakika sonra iyileşsen de etkisine devam etmiyorsa kişinin RP bilgisinin düşük olduğunu gösterir. Yetersiz RP'den kişiye şikayet edebilirsin. CK etmek için sebebin olmalı. Çatışma bölgesinden yanlışlıkla geçtin mermi isabet etti direk CK mi olacağız? Yada DM'ci biri geldi taradı CK olup şikayet açıp, birde sonuçlanana kadar 2-3 gün bekleyecek miyiz? Çok fazla suistimal edilir.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: finxyy - 17.12.2020 09:21
Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 17.12.2020 09:55
Dediğin şey mantıksız. Neden AK47 seni CK edebiliyor. Kafadan mermi yiyen herkes CK olsun daha güzel? ARGE çok saçma desteklemiyorum. Ağır yaralı rolünü 15-20 dakika sonra iyileşsen de etkisine devam etmiyorsa kişinin RP bilgisinin düşük olduğunu gösterir. Yetersiz RP'den kişiye şikayet edebilirsin. CK etmek için sebebin olmalı. Çatışma bölgesinden yanlışlıkla geçtin mermi isabet etti direk CK mi olacağız? Yada DM'ci biri geldi taradı CK olup şikayet açıp, birde sonuçlanana kadar 2-3 gün bekleyecek miyiz? Çok fazla suistimal edilir.
Dediğin ARGE daha da mantıklı aslında gerçekçilik bakımından, Şimdi bu sisteme tek kişiye bakıp yargılama,bu ihlali "DM" yiyen, "Oluşum savaşında" olan adamda uymuyor, iki mermi ile yere düştükten sonra /me doğrulur. emotesini atıp kaldığı yerden mahallesinde rol yapmaya devam ediyor, neden desteklemediğinizi örnekler yazarak değil, gerçekçilik çerçevesine uyarak yorum yapın lütfen arz ederim.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: darkangel07 - 17.12.2020 10:04
Dediğin şey mantıksız. Neden AK47 seni CK edebiliyor. Kafadan mermi yiyen herkes CK olsun daha güzel? ARGE çok saçma desteklemiyorum. Ağır yaralı rolünü 15-20 dakika sonra iyileşsen de etkisine devam etmiyorsa kişinin RP bilgisinin düşük olduğunu gösterir. Yetersiz RP'den kişiye şikayet edebilirsin. CK etmek için sebebin olmalı. Çatışma bölgesinden yanlışlıkla geçtin mermi isabet etti direk CK mi olacağız? Yada DM'ci biri geldi taradı CK olup şikayet açıp, birde sonuçlanana kadar 2-3 gün bekleyecek miyiz? Çok fazla suistimal edilir.
Dediğin ARGE daha da mantıklı aslında gerçekçilik bakımından, Şimdi bu sisteme tek kişiye bakıp yargılama,bu ihlali "DM" yiyen, "Oluşum savaşında" olan adamda uymuyor, iki mermi ile yere düştükten sonra /me doğrulur. emotesini atıp kaldığı yerden mahallesinde rol yapmaya devam ediyor, neden desteklemediğinizi örnekler yazarak değil, gerçekçilik çerçevesine uyarak yorum yapın lütfen arz ederim.
Gerçekliğe bakarsan sunucuda bir çok eksik var. Burası oyun sunucusu ne yazık ki sen bir sefer tır sürünce sana kimse 800$ dolar vermiyor. Bir tır seferi de 15 dakika sürmüyor. Yada IC jail yiyince 150 dakika kalmıyorsun. Aylar, yıllar kalıyorsun. Onlar da gerçekçi olmasını desteklersen, bu ARGE'yi destekleyeceğim. Gerçekçi düşünmek istersen her açıdan almalısın sadece bir pencereden bakmakla olmuyor. Burası oyun olduğunu da unutmayalım, bazı şeyler gerçekçi olamaz maalesef CK olayı da bu. Karakter birini CK ettiğinden dolayı 30 yıl gerçek zamanla hapis yatmayacağına göre kişi niye CK olsun? (30 yıl boyunca karakterin IC jailde olacak şu an 20 yaşındaysan OOC olarak, 50 yaşına geldiğinde o karakteri oynamaya devam edebilirsin şekilde yani.) Dipnot: NC atmak falanda olmayacak, gerçek hayatta NC atamıyorsun mal varlığın aktarılmıyor.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 17.12.2020 10:09
Dediğin şey mantıksız. Neden AK47 seni CK edebiliyor. Kafadan mermi yiyen herkes CK olsun daha güzel? ARGE çok saçma desteklemiyorum. Ağır yaralı rolünü 15-20 dakika sonra iyileşsen de etkisine devam etmiyorsa kişinin RP bilgisinin düşük olduğunu gösterir. Yetersiz RP'den kişiye şikayet edebilirsin. CK etmek için sebebin olmalı. Çatışma bölgesinden yanlışlıkla geçtin mermi isabet etti direk CK mi olacağız? Yada DM'ci biri geldi taradı CK olup şikayet açıp, birde sonuçlanana kadar 2-3 gün bekleyecek miyiz? Çok fazla suistimal edilir.
Dediğin ARGE daha da mantıklı aslında gerçekçilik bakımından, Şimdi bu sisteme tek kişiye bakıp yargılama,bu ihlali "DM" yiyen, "Oluşum savaşında" olan adamda uymuyor, iki mermi ile yere düştükten sonra /me doğrulur. emotesini atıp kaldığı yerden mahallesinde rol yapmaya devam ediyor, neden desteklemediğinizi örnekler yazarak değil, gerçekçilik çerçevesine uyarak yorum yapın lütfen arz ederim.
Gerçekliğe bakarsan sunucuda bir çok eksik var. Burası oyun sunucusu ne yazık ki sen bir sefer tır sürünce sana kimse 800$ dolar vermiyor. Bir tır seferi de 15 dakika sürmüyor. Yada IC jail yiyince 150 dakika kalmıyorsun. Aylar, yıllar kalıyorsun. Onlar da gerçekçi olmasını desteklersen, bu ARGE'yi destekleyeceğim. Gerçekçi düşünmek istersen her açıdan almalısın sadece bir pencereden bakmakla olmuyor. Burası oyun olduğunu da unutmayalım, bazı şeyler gerçekçi olamaz maalesef CK olayı da bu. Karakter birini CK ettiğinden dolayı 30 yıl gerçek zamanla hapis yatmayacağına göre kişi niye CK olsun?
Kankam, olayı çok geniş düşünüyorsun ben sadece tek ARGE konusunda bir sistem düşündüm ve olmasını istedim, ben tüm gerçekçilik ARGE'sini yapsınlar,uysunlar demiyorum.Bunların yapılması imkansız zaten,role uymaz dediğin şeyler.Olaylara,sisteme çok geniş bakma.Ben sadece CK rollerinin olmadığını,mantık çerçevesine uymadığını ve CK rollerinin yapılmadığını düşünüyorum.Mesela bir çeteci oyuncu 4-5 kere silahlı çatışmaya girip yaralanıyor kaç kere ama ne hikmetse adam kendi OOC isteğiyle CK olmuyor ama? mantık çerçevesinde düşündüğüm olay tüm ARGELER değil, sadece bu CK sistemi.Emin ol bu sistem daha iyi olur.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: darkangel07 - 17.12.2020 10:18
Dediğin şey mantıksız. Neden AK47 seni CK edebiliyor. Kafadan mermi yiyen herkes CK olsun daha güzel? ARGE çok saçma desteklemiyorum. Ağır yaralı rolünü 15-20 dakika sonra iyileşsen de etkisine devam etmiyorsa kişinin RP bilgisinin düşük olduğunu gösterir. Yetersiz RP'den kişiye şikayet edebilirsin. CK etmek için sebebin olmalı. Çatışma bölgesinden yanlışlıkla geçtin mermi isabet etti direk CK mi olacağız? Yada DM'ci biri geldi taradı CK olup şikayet açıp, birde sonuçlanana kadar 2-3 gün bekleyecek miyiz? Çok fazla suistimal edilir.
Dediğin ARGE daha da mantıklı aslında gerçekçilik bakımından, Şimdi bu sisteme tek kişiye bakıp yargılama,bu ihlali "DM" yiyen, "Oluşum savaşında" olan adamda uymuyor, iki mermi ile yere düştükten sonra /me doğrulur. emotesini atıp kaldığı yerden mahallesinde rol yapmaya devam ediyor, neden desteklemediğinizi örnekler yazarak değil, gerçekçilik çerçevesine uyarak yorum yapın lütfen arz ederim.
Gerçekliğe bakarsan sunucuda bir çok eksik var. Burası oyun sunucusu ne yazık ki sen bir sefer tır sürünce sana kimse 800$ dolar vermiyor. Bir tır seferi de 15 dakika sürmüyor. Yada IC jail yiyince 150 dakika kalmıyorsun. Aylar, yıllar kalıyorsun. Onlar da gerçekçi olmasını desteklersen, bu ARGE'yi destekleyeceğim. Gerçekçi düşünmek istersen her açıdan almalısın sadece bir pencereden bakmakla olmuyor. Burası oyun olduğunu da unutmayalım, bazı şeyler gerçekçi olamaz maalesef CK olayı da bu. Karakter birini CK ettiğinden dolayı 30 yıl gerçek zamanla hapis yatmayacağına göre kişi niye CK olsun?
Kankam, olayı çok geniş düşünüyorsun ben sadece tek ARGE konusunda bir sistem düşündüm ve olmasını istedim, ben tüm gerçekçilik ARGE'sini yapsınlar,uysunlar demiyorum.Bunların yapılması imkansız zaten,role uymaz dediğin şeyler.Olaylara,sisteme çok geniş bakma.Ben sadece CK rollerinin olmadığını,mantık çerçevesine uymadığını ve CK rollerinin yapılmadığını düşünüyorum.Mesela bir çeteci oyuncu 4-5 kere silahlı çatışmaya girip yaralanıyor kaç kere ama ne hikmetse adam kendi OOC isteğiyle CK olmuyor ama? mantık çerçevesinde düşündüğüm olay tüm ARGELER değil, sadece bu CK sistemi.Emin ol bu sistem daha iyi olur.
Sen insanlara sık CK et ama sen 1000 dakika hapis yat. Adalet denen şey ortadan kalkmış olur. Herkes birbirilerini CK etmeye başlar. Zaten diğer şeyleri kabul etmesen bile CK eden kişi OOC zamanla 30 yıl hapse girmesini de desteklerdin. Anca o zaman adalet denen şey olurdu, ayrıca o karakterin mal varlığı jailden çıkana kadar aktarılamaz olacaktı. Senin ARGE'ne tek senin pencereden bakmam gerekiyorsa eklenmesi gereken şeyde kesinlikle bu. Zaten bazı durumlar için CK izni alabiliyorsun. Gayet yeterli fazlasına gerek yok desteklemiyorum. Daha fazla da yazmayacağım, tek pencereden bakılan bir bakış açısıyla açılmış bir ARGE. Zaten şu anki haliyle ARGE'in kabul görmesi mümkün değil.

Silahlı vurulduktan sonra ağır yaralı rolüne geçersin öyle kalkıp tekrar sıkmak kural ihlali. Öyle 15-20 dakika da iyileşip hiçbir şey yokmuş gibi davranmak kural ihlali zaten. Kural ihlallerini şikayet açarak engelleyebilirsin.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 17.12.2020 10:25
Dediğin şey mantıksız. Neden AK47 seni CK edebiliyor. Kafadan mermi yiyen herkes CK olsun daha güzel? ARGE çok saçma desteklemiyorum. Ağır yaralı rolünü 15-20 dakika sonra iyileşsen de etkisine devam etmiyorsa kişinin RP bilgisinin düşük olduğunu gösterir. Yetersiz RP'den kişiye şikayet edebilirsin. CK etmek için sebebin olmalı. Çatışma bölgesinden yanlışlıkla geçtin mermi isabet etti direk CK mi olacağız? Yada DM'ci biri geldi taradı CK olup şikayet açıp, birde sonuçlanana kadar 2-3 gün bekleyecek miyiz? Çok fazla suistimal edilir.
Dediğin ARGE daha da mantıklı aslında gerçekçilik bakımından, Şimdi bu sisteme tek kişiye bakıp yargılama,bu ihlali "DM" yiyen, "Oluşum savaşında" olan adamda uymuyor, iki mermi ile yere düştükten sonra /me doğrulur. emotesini atıp kaldığı yerden mahallesinde rol yapmaya devam ediyor, neden desteklemediğinizi örnekler yazarak değil, gerçekçilik çerçevesine uyarak yorum yapın lütfen arz ederim.
Gerçekliğe bakarsan sunucuda bir çok eksik var. Burası oyun sunucusu ne yazık ki sen bir sefer tır sürünce sana kimse 800$ dolar vermiyor. Bir tır seferi de 15 dakika sürmüyor. Yada IC jail yiyince 150 dakika kalmıyorsun. Aylar, yıllar kalıyorsun. Onlar da gerçekçi olmasını desteklersen, bu ARGE'yi destekleyeceğim. Gerçekçi düşünmek istersen her açıdan almalısın sadece bir pencereden bakmakla olmuyor. Burası oyun olduğunu da unutmayalım, bazı şeyler gerçekçi olamaz maalesef CK olayı da bu. Karakter birini CK ettiğinden dolayı 30 yıl gerçek zamanla hapis yatmayacağına göre kişi niye CK olsun?
Kankam, olayı çok geniş düşünüyorsun ben sadece tek ARGE konusunda bir sistem düşündüm ve olmasını istedim, ben tüm gerçekçilik ARGE'sini yapsınlar,uysunlar demiyorum.Bunların yapılması imkansız zaten,role uymaz dediğin şeyler.Olaylara,sisteme çok geniş bakma.Ben sadece CK rollerinin olmadığını,mantık çerçevesine uymadığını ve CK rollerinin yapılmadığını düşünüyorum.Mesela bir çeteci oyuncu 4-5 kere silahlı çatışmaya girip yaralanıyor kaç kere ama ne hikmetse adam kendi OOC isteğiyle CK olmuyor ama? mantık çerçevesinde düşündüğüm olay tüm ARGELER değil, sadece bu CK sistemi.Emin ol bu sistem daha iyi olur.
Sen insanlara sık CK et ama sen 1000 dakika hapis yat. Adalet denen şey ortadan kalkmış olur. Herkes birbirilerini CK etmeye başlar. Zaten diğer şeyleri kabul etmesen bile CK eden kişi OOC zamanla 30 yıl hapse girmesini de desteklerdin. Anca o zaman adalet denen şey olurdu, ayrıca o karakterin mal varlığı jailden çıkana kadar aktarılamaz olacaktı. Senin ARGE'ne tek senin pencereden bakmam gerekiyorsa eklenmesi gereken şeyde kesinlikle bu. Zaten bazı durumlar için CK izni alabiliyorsun. Gayet yeterli fazlasına gerek yok desteklemiyorum. Daha fazla da yazmayacağım, tek pencereden bakılan bir bakış açısıyla açılmış bir ARGE. Zaten şu anki haliyle ARGE'in kabul görmesi mümkün değil.

Silahlı vurulduktan sonra ağır yaralı rolüne geçersin öyle kalkıp tekrar sıkmak kural ihlali. Öyle 15-20 dakika da iyileşip hiçbir şey yokmuş gibi davranmak kural ihlali zaten. Kural ihlallerini şikayet açarak engelleyebilirsin.
Dostum ağır makinalı silahı eline almak o kadar kolay mı sanıyorsun hemde il-legal olarak? Ak47 maymuncuk gibi alabileceğin bir silah değil, IC'de de bunu çok zor elde ediyorsun zaten.Sisteme sadece bir silah üzerinden bakmamalısın.Ve bu söylediğim sistemden dışarı, kendi kafanda oluşturduğun ARGEleri burada yazmışsın,ben sadece "30-40 tane ağır makinalı tüfek mermisi yiyip" hala hayatta kalmış rolü yapan kişilere hitafen örnek olarak yazdım, adamın karakteri 30 level yeteneklerini fullemiş ama OOC olarak karakterine bağlanmış ve CK etmek istemiyor,maksat başka karakterle ve başka karakter hikayeleriyle rol yapabilmek.Sen kafandan geçen ARGEleride uzatıp, sistemin şeklini uzatmışsın dostum "Mantık" çerçevesi derken 50 mermi yedikten sonra kalkıp role giden şahısları belirtmek istedim örnek olarak.Her neyse destekliyor musun, desteklemiyor musun?
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: ba2handro - 17.12.2020 13:06
Her şeyi sisteme dökmeye gerek yok, tüm gerçekliği oyuna aktaramayız.

https://www.vice-rp.com/forum/index.php?topic=86347.60
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Ihsan - 17.12.2020 13:32
Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Ronnie - 17.12.2020 13:40
Dediğin şey olursa sunucuda iki güne 50 kişi kalır,herkes 1-2 level olarak gezer. Rol yapmasını bilen adam 30 tane AK mermisini yedikten sonra 10 dakika içinde turp gibi olmaz zaten ve yaralı kural ihlali denen birşey var,bu senin dediğin olay için yazılmış bir kural. Sistemsel olması gerçekten saçma olur. Bunların rol kapsamında şuan ki gibi yapılması çok daha doğru.
DESTEKLEMİYORUM.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Diversa - 17.12.2020 13:44
Son bir hafta içerisinde 15'den fazla memur yaralandı, kimisi ağır. Bunun yanı sıra nereden baksanız 50 kişiyi de vurup düşürdük. (Kovalamaca durumlarını vs. katmıyorum, bildiğimiz çatışma durumları.)  Durum yukarıdaki gibiyken bu oyunculardan karakterlerini CK etmelerini beklersek çatışmadan kaçınacaklardır, sayı yarı yarıya düşer. 25 kişi 7 polis. Hepsi CK olacaksa bu büyük bir sayı. Haliyle insanlar sürekli karakter değiştirmek zorunda kalacak ve sabit bir karakterle devam edip karakter gelişimi yapmaları pek mümkün olmayacak. Bir departmana her hafta farklı bir memur şefi, çavuş atansa nasıl karşılanır? Saçma karşılanır. Bu yüzden desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: zebercet - 17.12.2020 17:32
Anlatmak istediğin fikir güzel, haklı da. Ancak SAMP gibi bir ortamda böyle ağır mekanikler çoğu insanı hayattan soğutur. Bu sunucuda DM olabildiğince az çünkü silah elde etmek çok zor. Hele ki esas değerli parçalar olan Deagle ve AK47 sadece onaylı birliklerin eline geçiyor ki bu harika. Hal böyleyken her çatışmaya girenin CK edilmesini bekleyemeyiz. Kaldı ki rolsel olarak çok zorda kalan oyuncular genelde CK verir (Mesela altı yedi düşmanı tarafından sarılmış bir yaralı karakterin CK izninin alınması gibi). Veya ne bileyim oyuncunun kendi vicdanına dayanarak CK verdiği durumlar da oluyor. Zorlayarak bir yere varamayız. Neticede gerçek hayattaki gibi dümdüz karakterleri oynamanın keyif veren bir yanı yok. Hepimiz iş hayatında başarılı, mahallede torba tutan, mafya olup güç gösterisi yapan tipler olarak oynuyoruz. Çünkü burası alternatif bir dünya. Çok uzattım, fikir güzel ancak uygulaması tat kaçırır. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 18.12.2020 00:00
Kardeşim ağır makinalı silahı olan oluşum her gün adam tarayacak,herkesi öldürecek, ortada herkes 2 level olacak diye bir şey yok .''DM'' Serveri değil ki burası, "Roleplay", Gerçek hayat. Onaylı olan, rol bilgisi olan adam durduk yere "işte o ünlü, onu düşürelim,seviyesi yüksek" mantığında bakmaması, sizinde öyle düşünmemeniz lağzım, siz sadece ooc bağlandığınız yüksek levelli,yetenekli karakterinizi bırakmak istemiyorsunuz, kusura bakmayın. Anlaşıldığına göre herkes bu sistemi kabul etmeyecek, teşekkürler.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 18.12.2020 00:07
Her şeyi sisteme dökmeye gerek yok, tüm gerçekliği oyuna aktaramayız.

https://www.vice-rp.com/forum/index.php?topic=86347.60
Tüm gerçekçiliği oyuna yansıtmıyorum bu sistemle zaten, CK olayını getiriyorum.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Metamfetamin - 18.12.2020 00:41
Dediğin şey çok saçma dostum, bugün brawl rolünde önümüzde biri AK-47 çekip adamları taradı? Ee şimdi bu adamlar ck oldu var sayalım ortada kural ihlali var? Günlerce bekleyecekler mi şikayetlere bakılmasını? Hadi bunu geçtim çok fazla suistimal söz konusu bu sistem de, ck bu kadar kolay olursa DM daha da artar diye düşünüyorum ben herkes birbirini ck edecek ve insanlar karakter değiştirmek istemese bile hali hazırda rollerini bırakıp seve seve karakter değiştirmek zorunda kalacak özellikle illegal savaşlara giren karakterler. Ha şu konuda haklı olabilirsin çoğu kişi savaşa girerken realistik düşünüp korku rolü sergilemiyor, herkes son mohikan gibi önden koşuyor CK olayına farklı bir kural getirilirse bu konu hakkın da hoş olabilir.
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: imfinetoday - 18.12.2020 01:32
eğer norvecte isvecde falan olsaydık oyuncularda norvecli olsaydı desteklerdim ama maalesef biz orta doguluyuz ve insanların mafyaciliga huntleye 10 15 kişi discorddan toplanıp dm war yapmaya fetişi var bu yuzden haftada bir savas cikiyor onlarca kisi banlaniyor ve çok suistimal edinebilir maalesef desteklemiyorum
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Sage - 18.12.2020 01:43
eğer norvecte isvecde falan olsaydık oyuncularda norvecli olsaydı desteklerdim ama maalesef biz orta doguluyuz ve insanların mafyaciliga huntleye 10 15 kişi discorddan toplanıp dm war yapmaya fetişi var bu yuzden haftada bir savas cikiyor onlarca kisi banlaniyor ve çok suistimal edinebilir maalesef desteklemiyorum

ahdasşhlasölşhaösşhlaösşhlöas çok iyi

Desteklemiyorum
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Dmitri - 18.12.2020 13:18
İnsan fikirlerinin yaşatıldığını görünce ölmezmiş...  :D
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Negan - 18.12.2020 16:27
Desteklemiyorum
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: Celik - 18.12.2020 18:37
eğer norvecte isvecde falan olsaydık oyuncularda norvecli olsaydı desteklerdim ama maalesef biz orta doguluyuz ve insanların mafyaciliga huntleye 10 15 kişi discorddan toplanıp dm war yapmaya fetişi var bu yuzden haftada bir savas cikiyor onlarca kisi banlaniyor ve çok suistimal edinebilir maalesef desteklemiyorum

ahdasşhlasölşhaösşhlaösşhlöas çok iyi

Desteklemiyorum
Ee adamlar mafya olunca konseptl oluyor,düzenli oluyor ve olmak zorunda. Orta doğuluyuz diyorsun ama her coğrafyadan göç etmiş olarak rol yapıyoruz başka ülkeli olarak rol yapmak için.Değişik değişik kafalarınıza göre öneriler yapmadan destekleyip ya da desteklemediğiniz belirtin ki tek tek yazmıyım. Ayrıca her şeyi "DM" olarak düşünmeyin kardeşim!
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: imfinetoday - 19.12.2020 00:30
eğer norvecte isvecde falan olsaydık oyuncularda norvecli olsaydı desteklerdim ama maalesef biz orta doguluyuz ve insanların mafyaciliga huntleye 10 15 kişi discorddan toplanıp dm war yapmaya fetişi var bu yuzden haftada bir savas cikiyor onlarca kisi banlaniyor ve çok suistimal edinebilir maalesef desteklemiyorum

ahdasşhlasölşhaösşhlaösşhlöas çok iyi

Desteklemiyorum
Ee adamlar mafya olunca konseptl oluyor,düzenli oluyor ve olmak zorunda. Orta doğuluyuz diyorsun ama her coğrafyadan göç etmiş olarak rol yapıyoruz başka ülkeli olarak rol yapmak için.Değişik değişik kafalarınıza göre öneriler yapmadan destekleyip ya da desteklemediğiniz belirtin ki tek tek yazmıyım. Ayrıca her şeyi "DM" olarak düşünmeyin kardeşim!
dostum karakterlerin değil zihinlerin orta doğulu olduğunu söylüyorum zaten bu bir gerçek, sen mermilerorada mermimdolusarjor sarjorumdoldu silahamermi gibi forum nicki alan zihinlerin bulunduğu samp'ta diyorsun ki 10-20 mermi yiyen ck olsun, "desteklemediğimi belirtiyorum."

efsaneyi de unutmayalım
Spoiler: GösterGizle
(https://i.hizliresim.com/LPBp7x.jpg) (https://hizliresim.com/LPBp7x)
Başlık: Ynt: Karakterlerin ağır yaralandıktan sonra CK olması.
Gönderen: yutoalpha the polak - 09.07.2021 20:01
Sunucu düzenine uygun bir sistem değil, düşünmüyoruz.