Vice Roleplay
Sunucu Bilgileri => Web Servisleri Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Arşiv => Konuyu başlatan: Father - 07.10.2020 03:08
-
Konu başlığında belirtdiğim gibi oyuncu şikayetleri kısmı forumun en yoğun kısmı ve bir şikayet açtığımız zaman ise neredeyse en az 14 veya 20 gün den fazla bir süre boyunca şikayete bakılmasını beklemek zorunda kalıyoruz. [Önerim şikayetler bölümün deki moderator veya daha aktif yetkililer ile şuanki şikayet moderatorlerinin değiştirilmesi olacaktır]
-
Merhaba, iyi forumlar.
Olabilecek en sağlıklı ve güvenli bir yol tercih ediyoruz oyuncu şikayetleri moderatörlüğü üzerinde. Daha aktif olabilir mi? evet olabilir. Fakat daha mı sağlıklı bir sistem olurdu? hayır.
bir şikayet açtığımız zaman ise neredeyse en az 14 veya 20 gün den fazla bir süre boyunca şikayete bakılmasını beklemek zorunda kalıyoruz.
Şikayet konularının Zeppelin güncellemesi sırasında haliyle oyun ve forum bakım modunda olduğu için 8-9 günlük bir boşluğu oldu. Halbuki oyuncu şikayetlerine olması gereken sıklıkta, yetkili ekip tarafından düzenli olarak bakılıyor. Yani söylediğiniz en az 14 - 20 gün söylemi oyuncu şikayetlerine 7/24 kafa yoran ekip üyeleri için oldukça acımasız ve gerçekdışı bir tutum. İnceledim ve Zeppelin güncellemesiyle geçen ve aslında birkaç gündür bekliyor olan, güncelleme/bakım sürecinden dolayı kağıt üzerinde 14 gündür olan şikayetlerinizden örnek vermişsiniz, diğer şikayetiniz ise açtığınızdan saatler sonra sonuçlanmış.
Elbette bir eleştridir ve bunu bir oyuncu isteği olarak bu konuyu dikkate alıp ilgileneceğiz, teşekkürler.