Vice Roleplay
Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Eklendi => Konuyu başlatan: Peritowski - 12.09.2020 17:03
-
Öncelikle merhaba. Lafı uzatmadan direk konuya gireceğim. GYM sistemi ile eliptik bisiklet ve koşu bandı ile geliştirebildiğimiz karakter dayanıklılığımızın hiçbir işe yaramadığını düşünüyorum. Sadece düşünmüyorum, bunun böyle olduğu açıkça görülebiliyor. Dumbbell ile kasımızı geliştirdiğimizde karakterimizin yumrukları ile vurduğu hasar artarken, dayanıklılık karakterimizde hiçbir şeyi etkilemiyor.
• Karakteriniz güçlendikçe default HP değeriniz artacak. Her karakterin SAMP'ın orjinalinde olduğu gibi can değeri 100'dür. Dayanıklılık seviyeniz arttıkça HP'niz artar.
İlgili sistem tanıtımında dayanıklılık sistemini böyle açıklamış fakat böyle bir durum yok. Ne kadar dayanıklılık geliştirmesi yapsak da karakterimizin maximum HP değeri yine 100 olarak kalıyor. Sanırım sistemde bir hata var bunun düzeltilmesini talep ediyorum. Kendi karakterimin oyundaki dayanıklılık seviyesi 5 olmasına rağmen HP değeri hala 100 ve sanki dayanıklılık seviyem hiç yokmuş gibi etki yaratmaya devam ediyor.
-
aynı şekilde ben de hiçbir şey fark etmedim, boşa duruyor sanki
-
daha önce ben de test ettim, hiçbir şey farketmiyor
-
Karakterimin dayanıklılık seviyesini arttırdığım zaman bende bir etki etmediğini fark ettim, düzeltilmeyi veya eklenti yapılmalı diye düşünüyorum, Örneğin; dayanıklılığımız arttığı zaman karakterimizin koşarken yorulma süresi uzatılabilir vs.
-
Dayanıklılık değiştirildi benim bildiğim. Dayanıklılık gerçekten dayanıklılık veriyor yani tüm hasarlara karşı. Dayanıklılığı 0 olan birine yumruk ile 17 hasar vururken dayanıklılığı 5 olan birine 14 hasar vuruyordum ama HP olayı yok eklenmiyor yani. Olsa iyi olur destek.
-
Dayanıklılığı olan biri kas seviyesi yüksek birin den daha az hasar yer fakat can artışı olması güzel bir eklenti olabilir ve tabiki depar atma süresi uzarsa destekliyorum.
-
Hp eklenme veya daha az hasar alma , ikisinden biri olabilir ama dozunda olmalı. Şuan aktif olduğu iddia edilen "daha az hasar alma" mantıklı çalışmıyor. 2-3 Kas seviyesi olan bir kişinin dayaınklılığı 16 17 18 19 20(harika) olan adama belli belirsiz çok çok az hasar verebilmesi gerekirken gayet iyi geçiriyor. Bu yıllardır boks yapmış adamı 3 aydır spor yapan birinin 2 3 yumrukla yere dusurmesı gibi bir şey.(nakavttan bahsetmıyorum)
-
Evet bana da hasar indirgeniyor dendi ama ben de bir indirgenme göremedim. Sağlık seviyesinin artması daha iyi olabilir.
-
Dayanıklılığı olan biri kas seviyesi yüksek birin den daha az hasar yer fakat can artışı olması güzel bir eklenti olabilir ve tabiki depar atma süresi uzarsa destekliyorum.
Şöyle bir şey var depar atma seviyesi uzayamaz çünkü zaten SA-MP'da eğer ki düzenlenmemişse karakterinizin bütün yetenekleri son seviyedir. Yani zaten karakterinizin staminası şu an en yüksekte eğer sistem düzenlenirse bu stamina düşürülüp şu anki normal olan max stamina olacak şekilde yapılabilir.
-
Yanlışınız var arkadaşlar. Dayanıklılığı yüksek olan birisi kaslı birisinden az hasar yemiyor, aynı yiyor. Yani kısaca şuan dayanıklılık sistemi hiçbir işe yaramıyor.
-
Evet hiç bir değişme yok sanki düzeltilmesinden yanayım
-
Destek
-
Dayanıklık sanırsam eskiden daha etkiliydi şimdi ise 20 kas seviyesinde etkisini gosteriyor. Sistem buglanmısta olabilir. Destek
-
daha önce ben de test ettim, hiçbir şey farketmiyor
-
Destekliyorum.
-
Destekliyorum.
-
Destekliyorum. :o :)
-
Eklendi.