Vice Roleplay

Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Reddedilenler => Konuyu başlatan: Dmitri - 05.08.2020 15:50

Başlık: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 15:50
Merhaba herkese , bildiğiniz gibi CK etme olayı çok sınırlı , birlikten çıkma olayı hariç kişiyi CK edebilmek için kaçırılma vb durumlarda kişinin hiç fear rp yapmaması gerekiyor anca o zaman yönetim tarafından ck izni verilebiliyor , aksi takdirde kişi 10 defa da silahla vurulsa 20 defa da vurulsa CK olmuyor - kendi izin vermedikçe - ki roleplay aleminde çoğu kişi buna coğu zaman yanaşmıyor yaptığı isme verdiği değerden dolayı.

Bu durum benim düşünceme göre oyundan gerçekçiliği çok fazla düşürüyor. Benim önerim yönetim tarafından bir sayı belirlensin , örneğin 3 , 3 defa silahla "aynı kişi tarafından güvenli bölge dışında sistemsel düşürülen kişi 3. düşmede otomatik olarak CK olsun ve NC atması gereksin. Tabi bu sayı 5 te olabilir yönetimin insiyatifinde ama 5 ten fazla da olursa yine realistic olmaz gibi geliyor. 

2 Türlü de olabilir , ya aynı kişi tarafından maximum 3 defa düşürülme zorunluluğu ya da toplamda kim tarafından olursa olsun 10 defa gibi daha fazla maximum sayı gerektiren bir limit olabilir.

Sonuç olarak bunun oyuna çok daha gerçekcilik getireceğini , kişilerin şimdiki kadar kolay silahlı çatışmalara giremeceyeceğini , husumet başlatamacayaklarını , girdiklerinde ve başlattıklarında ise bunun bedelini "vurulma haklarından" düşerek ödeyeceklerini bilecekleri bir ortam yaratacağını düşünüyorum.. 

Akla gelecek muhtemel endişe : "DM yi arttırır mı?" Bence arttırmaz ve arttırmamalı çünkü , DM hala yasak olacak ve DM ile yaralanan bir kişi bunu şikayet edip durumu tespit ettirdiğinde "vurulma hakkı iadesi" yapılabilir. Aksine DM ihlalinde azalma bile görülebilir çünkü kişiler alacakları cevaptan çekinip (çünkü artık yerde yat ve kalk normal devam et sistemi olmayacak) yapacakları ihlalden vazgeçebilirler.

Saygılar :)
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: et yiyen çiçek - 05.08.2020 16:29
Saçmalık, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 16:31
Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: et yiyen çiçek - 05.08.2020 16:34
Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?
Bir karakteri izin almaksızın banlatmak saçmalık.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 16:36
Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?
Bir karakteri izin almaksızın banlatmak saçmalık.

Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani? Ne diyeyim , bu da bir görüş...
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: ugurcobain - 05.08.2020 16:37
Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?

sırf gerçekçi olsun diye karakterimizden vazgeçmemiz de saçmalık bence. ne de olsa tadını çıkarmaya çalışıyoruz, gerçek bir hayat oluşturmuyoruz
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: et yiyen çiçek - 05.08.2020 16:38
Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani?
evet.sonuç olarak bir oyun oynuyoruz.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Myrtle - 05.08.2020 16:39
Kesinlikle katılmıyorum.
Kişinin Fear RP yapması sonucunda ona göre rol izlenimi izliyor zaten karşısındaki kişi ve Fear yapan kişi CK olmamış olsa bile gözden fazlasıyla düşüyor. Ayrıca:
/do Eğer kişi bir daha böyle ..... hâmlesinde bulunursa CK edeceğim, kabul ediyor musunuz?
Gibi alternatifler var.
Amacınız birini CK etmeye yönelik veya psikopat karakter yönetmeniz gerekmekte...
..ki üstte dediğim gibi alternatif do kanalından soru sorma yolları var, böylelikle sebepler ortadan kalkar.

Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?
Bir karakteri izin almaksızın banlatmak saçmalık.

Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani? Ne diyeyim , bu da bir görüş...
O zaman ERP rollerinde de izin alınmamalı, tecavüz etmek adına kişiye OOC soru sorulması saçmalık (Senin bakış açından bakarak yazıyorum.)
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Flexman - 05.08.2020 16:49
Sonuç olarak oyun oynuyoruz. Realistik olacak diye karakterimizin hayatına(biz veya yönetim izin vermeden) sistemsel olarak son verilmesi saçma.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Diversa - 05.08.2020 16:53
Daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm. Harika roller yaptığınız karakterinizi size göre eften püften sebepten birisi CK etse normal karşılayacağınızı bilsem belki bu önerinizi desteklerdim.

Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Acheus - 05.08.2020 16:56
Saçmalık, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 16:56
Daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm. Harika roller yaptığınız karakterinizi size göre eften püften sebepten birisi CK etse normal karşılayacağınızı bilsem belki bu önerinizi desteklerdim.

Desteklemiyorum.

Ben de sizin kadar hard-rp de oynamasına rağmen CK yı , isim değiştirmeyi göze alamayıp OOc olarak bu derece karakterinin ismine bağlanan , kendisinin iddia ettiği şeyin o kadar önyargılı ve mantıksız olduğunu göremeyip karşı tarafa önyargılı bir şekilde mantıksızca görüş bildireni görmemiştim. "Eften püften" sebepten CK olma diye de bir olay yok ," eften pütften" sebeple ateş açılması DM ye giriyor , bu kuralın kalkması gerektiği zaten söylenmedi?

Kesinlikle katılmıyorum.
Kişinin Fear RP yapması sonucunda ona göre rol izlenimi izliyor zaten karşısındaki kişi ve Fear yapan kişi CK olmamış olsa bile gözden fazlasıyla düşüyor. Ayrıca:
/do Eğer kişi bir daha böyle ..... hâmlesinde bulunursa CK edeceğim, kabul ediyor musunuz?
Gibi alternatifler var.
Amacınız birini CK etmeye yönelik veya psikopat karakter yönetmeniz gerekmekte...
..ki üstte dediğim gibi alternatif do kanalından soru sorma yolları var, böylelikle sebepler ortadan kalkar.

Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?
Bir karakteri izin almaksızın banlatmak saçmalık.

Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani? Ne diyeyim , bu da bir görüş...
O zaman ERP rollerinde de izin alınmamalı, tecavüz etmek adına kişiye OOC soru sorulması saçmalık (Senin bakış açından bakarak yazıyorum.)

/do dan istediğin kadar "bir daha ... yaparsa CK edeceğim kabul mu?" diye sorabilirsin , kolay kolay kimse kabul etmeyecektir , aslında bu sorunun cevabını buradaki desteklemiyorum cevaplarından da çıkarmak mümkün , kimse karakterinin isminden vazgeçmek istemiyor o yüzden desteklemiyorsunuz , durum böyleyken o dediğin soruya kim "kabul" der veya izin verir? No sense. Bahsettiğin tecavüz rolü , çok fazla süistimal edilebilen ooc olarak kendini tatmin etmek isteyen bazı tiplerin süistimal ettiği bir şey olduğu için bunu bu bahsettiğimiz şeyle karıştırmamak gerek. Ooc olarak iletişimin olmaması gerektiğini zaten savunmuyorum , olayı farklı yere çekmişsin.

Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?

sırf gerçekçi olsun diye karakterimizden vazgeçmemiz de saçmalık bence. ne de olsa tadını çıkarmaya çalışıyoruz, gerçek bir hayat oluşturmuyoruz

"sırf" demeni anlayamadım , hard rpde oynuyoruz yanılmıyorsam değil mi? En temel özelliği gerçekçilik olan bir tarz , gerçekçi olması açısından dağa taşa çarparak araba sürmek yasak , durduk yere vurmak yasak, ateş etmek yasak, bunny yapmak yasak vs. O zaman zevkine oynuyoruz diye millet birbirine sebepsiz dalsın , ateş etsin , tüm diğer gerçekcilik için konmuş kuralları ihlal etsin? Anlayamıyorum dostum düşünce tarzınızı , dediğin gibi bir oyun oynuyoruz bırak karakterin limite ulaşınca ölsün kabullen bunu , at NC ni başka karakter şekillendir bundan neden gocunuyorsunuz ki?
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Proxys - 05.08.2020 16:59
Saçmalık, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: ba2handro - 05.08.2020 17:17
Daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm. Harika roller yaptığınız karakterinizi size göre eften püften sebepten birisi CK etse normal karşılayacağınızı bilsem belki bu önerinizi desteklerdim.

Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Rifleman - 05.08.2020 17:20
önerinizin suistimale çok açık olduğunu düşünüyorum. aynı kişi 5-6 dk içerisinde 3 kere sizi düşürdü diyelim. ck olacaksınız ve sinirlenip şikayet açacaksınız. böyle böyle şikayetler yığılacak ve görevlilere anlamsız bir yük eklenecek. şuanki sistemde mantıklı bir sebep olmadığı sürece ck izni verilmiyor ki doğrusu da böyle, o yüzden önerinizi desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Replika - 05.08.2020 17:26
Daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm. Harika roller yaptığınız karakterinizi size göre eften püften sebepten birisi CK etse normal karşılayacağınızı bilsem belki bu önerinizi desteklerdim.

Desteklemiyorum.

Bu yoruma katılıyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Finisss - 05.08.2020 17:43
Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 17:53
önerinizin suistimale çok açık olduğunu düşünüyorum. aynı kişi 5-6 dk içerisinde 3 kere sizi düşürdü diyelim. ck olacaksınız ve sinirlenip şikayet açacaksınız. böyle böyle şikayetler yığılacak ve görevlilere anlamsız bir yük eklenecek. şuanki sistemde mantıklı bir sebep olmadığı sürece ck izni verilmiyor ki doğrusu da böyle, o yüzden önerinizi desteklemiyorum.

Şuanda da DM şikayetleri , çatışma brawl kurallarına uymama şikayetleri açılıyor , aynı şey.

Daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm. Harika roller yaptığınız karakterinizi size göre eften püften sebepten birisi CK etse normal karşılayacağınızı bilsem belki bu önerinizi desteklerdim.

Desteklemiyorum.

Ben de sizin kadar hard-rp de oynamasına rağmen CK yı , isim değiştirmeyi göze alamayıp OOc olarak bu derece karakterinin ismine bağlanan , kendisinin iddia ettiği şeyin o kadar önyargılı ve mantıksız olduğunu göremeyip karşı tarafa önyargılı bir şekilde mantıksızca görüş bildireni görmemiştim.


Hard RP oynuyor olmam, bir oyun oynadığım gerçeğini değiştirmiyor. VCPD bünyesinde rol yapıyorum ve o kadar dandik sebeplerden çatışmaya girmek zorunda KALIYORUZ ki, bu benim karakterimin 1-2 ayda bir değişmesine sebep olur. Ben karakterimden vazgeçemeyecek birisi değilim zira 7 aylık karakterim yalnızca bir kez yere düşürüldü(rol ile).

Sizin farkına varmak istemediğiniz nokta rol yaptığınız herkesin kusursuz rol yapmaması. Bu kadar ciddi bir sistemin olmasını Hard RP kafasında takılan birisi bile istemez. Eğer böyle olacaksa açlık barı, susuzluk barı, tuvalet ihtiyacı barı, uyku barı ekleyelim ve oyunu Sims Andreas Multiplayer'a çevirelim.

Biraz ofansif konuşmuşsunuz, o şekilde yanıt veriyorum size. İsim değiştirmeyi göze alırım, fakat bu kadar sık isim değiştirmek benim karakterimi kendime özgü kılmaz. Filmlerden özenip karakter oluşturan kişilerden de farkım kalmaz. Zira 1-2 ayda karakterin yapısı ve rolleri anca oturur, sonra da CK olurum. Şu an canlandırdığım karakterin bile onlarca kusurlu/eksik kısmı varken, istemediğim sebepten karakterimin CK olmasını neden kabul edeyim? Bir karakter oluşturmak tanıtıma karakterin özelliklerini yazıp paylaşmaya benzemiyor, sizin düşüncenizde bu varsa onu ben bilemem.

Bir diğer konu, ön yargılı olmam kadar normal bir şey yok. Zira ben karakterimin ölmesini istemiyorum kardeşim. Eğer içinde bulunduğum rol gerçekten karakterimin sonunu getirecekse zaten ben izin verir CK ettiririm karakterimi. Buna neden sistemin karar vermesine müsade edeyim?

Bu kadar mantığa düşkünseniz bu da benim önerimdir;
Açlık barı, susuzluk barı eklensin. Uzun süre duş almayan karakterler hasta olsun. Her gün girip ilaçlarını kullanmayan hastalar ölsün. Oyuna girip su içmeyen karakterler susuzluktan ölsün. Tecavüz rollerinde izin kalksın, deli rolü yapıp önümüze geleni CK edebilelim, tecavüz edebilelim. Her şeyi sisteme dökelim, karakterlerimizi bu bilinçle yönetelim. Arabalarımız ara sıra bozulsun, bunun da sistemini yapalım. Role gerek yok, sistem ara sıra otomatik bozsun. Polis karakterlerin akademisini gerçekten bir yıla yakın yapalım. Bir yıldan önce mezun olmak, Memur II olmak olmasın. VIP kalksın. Sen durduğun yerden reklam verebiliyorsun ben neden veremiyorum? Saçma. Karakterlerimiz spor yapmazlarsa kilo alsınlar. Günde yarım saat egzersiz yapmayan karakterlerin obez olma ihtimalleri artsın. PayDay kalksın, saçmalığa bak durduk yere maaş alıyoruz? Karakterler yatağa girip uyumadan Q atamasın. Ne o öyle sağda solda /q atmak? Saçmalık. Adminler diye bir şey olmasın, gerçek hayatta admin mi var?

Biraz mübalağa yaparak yukarıdaki öneriyi yazdım. Bunu sizden "saçma" diye geçiştirmeden savunmanızı bekliyorum.

Öncelikle ofansif konuşmayı başlatan "daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm" diyerek sizsiniz. Önerilere saygılı bir şekilde neden saçma bulduğunuzu yazmak yerine direkt "saçmalık , daha az saçmasını az gördüm" gibi aşağılayıcı yaklaşırsanız aynı şekilde cevap almanız doğal bir durum.( Bkz : 9. Sınıf Fizik Etki-Tepki) Önyargılı olmayı da "en doğal hakkım olarak" savunmanız çok ilginç , önyargı ancak ve ancak sizinle karşı taraf arasındaki iletişim kanalında ki doğal gürültüyü gereksiz arttırarak iletişimi engeller. Önce anlayıp üstünde düşünmek varken direktman vücutta hormonal sistemin akla gelen "karakterin ölümü" düşüncesi ile oluşturduğu değişikliklere kapılıp " bu ne yahu , böyle şey mi olur" tarzı çıkışlar modern homo saphiense yakışmamaktadır.

Ben oyunu %100 realisticleştirelim demedim farkındaysanız , eğer öyle olsaydı zaten 3 veya 5 vurulma hakkı olsun demez ilk vuruluşta olsun derdim ki bu evet çok saçma olurdu. Ben bunun oyun oldugunun gayet farkındayım ama siz hard-rp mantığından çıkmış karakterinize ooc aşk beslemeye başlamışsınız gibi görünüyor (sadece sizin adınıza değil buradaki diğer kişilerden de bahsediyorum) bu bence pek sağlıklı bir ruhsal durum değil. Oyunun %100 gerçekçi olamayacağını doğası gereği yıllardır mantık ve felsefe ile uğraşan ben dahil herkes gayet iyi biliyor. Bahsedilen şey "olabildiğince ve dozunda" gerçekçileştirmek. Bilmem anlatabiliyor muyum? Eğer siz gelip "evet belki olabilir ama VCPD mensupları için 3 5 sayısı az gelir , işte biz şu kadar çatışmaya giriyoruz şöyle oluyor boyle oluyor en az ... sayı kadar olması gerekir veya sivillere oranla 3 katı 5 katı olması gerekir" deseydiniz sizi gönülden kutlar bu mantıklı söyleminizden dolayı sizi alkışlardım ama siz sırf kendi açınızdan bakıp bahsettiğim sistemi "üzerinde oynama yapılamayacak modifiye edilemeyecek Tanrı emri" gibi muamele yapıp "bundan daha az saçma ve sürdürülemez çok şey gördüm" gibi önyargılı ve anlamsız bir çıkış yapmayı seçtiniz. İroni amaçlı altta sıraladığınız özelliklerden gayette eklenebilecek olanlar var "susuzluk barı" , "arabanın fazla km yaptığında arıza çıkarması ve tamirci çağırma gerekliliği" gibi şeyler gayette güzel olabilir , ironi amaçlı yazdıklarınızı dahi oturup sakin kafayla düşünmediğiniz için ironi için uygun oldugunu dusunuyorsunuz. Yeni fikirlere açık olmayı deneyin , iyi gelir. Diğer bahsettiğiniz tecavüz vs gibi ooc amaçlarla suistimal edilebilecek şeylerin yasak olmaması konusu ise apayrı şeyler burada samandan adam hatasına düşüyorsunuz.

Tüm yazdıklarınızdan açıkça öğrenebilirim ki, sağlam rol yapmayı karaktere aşık olmak, sistem olmadan da bir şeyleri kendi elinle yapmayı da rolsüzlük olarak görüyorsunuz  ::)

Arabamın bozulması için sisteme gerek yok, bakımı geldiğinde kendim götürürüm. Böyle bir öneriye bu kadar insanın "saçma" demesi, bence kendimizi değil de sizin kendinizi sorgulamanızı gerektirir. Zira başlı başına bu ortama uymayacak bir öneriyi gayet mantıklıymış gibi servis ettiğiniz zaman insanlar benim gibi sayfalarca yazı yazmak yerine tek yorumla geçiştiriyor. Ayrıca ben ilk yorumda karakterimle rol yapmayı sevdiğim ve ölmesini istemediğim için bu öneriyi desteklemediğimi söyledim.

Ayrıca bana ithafen yazdığınız yorum için konuşuyorum; bu tarz bir öneriye karşı ön yargılı olmam kadar normal bir şey yok demek istedim. Karakterimin sistem tarafından verilen kararla ölmesini istemiyorsam (ki tıpkı bu düşüncede olan diğer oyuncular gibi) bunu sayfalarca açıklama yazmaya gerek duymadan belirtmem gayet normal.

Daha fazla yorum yapmama gerek yok. Haftalık karakterlerle rol yapılması zevkli olsaydı desteklerdim. Bazı karakterlerin uzun ömürlü olması gerek. Desteklemiyorum.

Uzun ömürlü konusuna cevap verdim duvarla paslaşmana gerek yok. Rolsel arabaya binmek için arabaya da ihtiyacın yok :) Hiç bir şeye ihtiyacın yok , "text bazlı role-play"e davet ediyorum seni. Bundan sonra tutuklama yaparken kişiyi üstüne atlayarak yere düşürme , kelepçe takma , rolsel olarak tak kelepçeni :) Bkz : Çokluk yanılgısı. Hitler Stalingradı biraz daha elinde tutsa kısa süre sonra Moskovayı ele geçirip savaşın gidişatını değiştirerek avrupanın çoğunu ele geçirecek ve şuan muhtemelen aryan ırkcısı olacaktı Avrupanın çoğu ve aryanların "üstün ırk" olduğunu iddia edecekti. Bkz : Felsefeyi Terk Eden Osmanlı

https://writingcooperative.com/how-text-based-role-playing-made-me-a-better-writer-f096f32431fb
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Diversa - 05.08.2020 18:01
Tüm oyuncular gibi, senin gibi davranıyoruz. Senin önerini aşağılamıyor ya da alaya almıyoruz. Saçma geliyorsa tıpkı senin gibi yorum yapıyoruz. Alakasız konulardan örnek göstererek insanlara hakaret etmen hoş değil. Saman adam bakınızı, homo sapiens örneği,  nöroloji doktoru vb.
(https://www.upload.ee/image/12105478/Screenshot_11.jpg)

İyi günler
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: FeakGl0bal - 05.08.2020 18:06
Otomatik ck ne abiğ?? Belki başka bir şekilde olur ama; bunu desteklemiyorum
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: et yiyen çiçek - 05.08.2020 18:21
@Dmitri neden bu kadar hırs yaptın? konuyu felsefeye falan çekmişsin senin açtığın argeyi destekleyeceğiz diye bir şey yok, demek ki kimse beğenmemiş açtığın konuyu. samimi söylüyorum yazık edersin kendine bu kadar kafaya takma.
ve hala daha saçma buluyorum bu argeyi.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Myrtle - 05.08.2020 18:22
Olayı farklı bir noktaya çekmek istediğim yok,  CK nasılsa, ERP de aynı mantık.
Kişi ERP yapmak istemiyor. (Olay bitti.)
Kişi CK olmak istemiyor, ondan dolayı Fear RP yapmak zorunda kalıyor. (Olay bitti.)
Kimse rollerini uzun uzadıya yaptığı ve emeklerini sarf ettiği. SS'leri ile karakter tanıtımını 300'lere çıkardığı karakterini  bir çırpıda silmek istemez, NC atmaya da zorlanamaz.
ERP mevzusuna çok girmeyeceğim ama o da aynı, kimse emeklerini sarf ettiği karakterinin tecavüz edilmesini de hoş karşılamayabilir, rolüne belli bir rota oluşturmuştur o rotadan çıkmasına vesile olur çünkü.
Yani ikisi de "İstememekten geçiyor ve karakterine biçtiği belli değerleri aşmamaktan geçiyor."
Aynı durumlar, farklı kafa yapısı.

Desteklemiyorum tekrar x10

Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 18:24
@Dmitri neden bu kadar hırs yaptın? konuyu felsefeye falan çekmişsin senin açtığın argeyi destekleyeceğiz diye bir şey yok, demek ki kimse beğenmemiş açtığın konuyu. samimi söylüyorum yazık edersin kendine bu kadar kafaya takma.
ve hala daha saçma buluyorum bu argeyi.

Yahu desteklemezsen destekleme hırs yaptın falan neden gelip kışkırtma yapmaya çalışıyorsun ? :D Yalvaran mı var destekle diye? Gelen görüşlere cevap veriyorum , yorum düzeyi neyse ben de aynı düzeyde cevap veriyorum.  Neredeyse her açılan sistem önerisine "rolsel yapılır desteklemiyorum" demek için takılan bir imaj çiziyorsun senin bu konuyu desteklemenı bekleyen olmadı zaten. Seni de text-based role playe davet ediyorum. Ne gerek var gta idi samp idi? Yazacaksın babalar gibi yapacaksın istediğini krallar gibi. I.g "/me ağzını yüzünü dağıtacak güçtedir."
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: karabüklü gangster - 05.08.2020 18:26
Şakaysa komik, değilse daha komik. Saçmalıktan ibaret bir ar-ge.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dunkleeye - 05.08.2020 18:38
Saçma, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: et yiyen çiçek - 05.08.2020 18:39
@Dmitri neden bu kadar hırs yaptın? konuyu felsefeye falan çekmişsin senin açtığın argeyi destekleyeceğiz diye bir şey yok, demek ki kimse beğenmemiş açtığın konuyu. samimi söylüyorum yazık edersin kendine bu kadar kafaya takma.
ve hala daha saçma buluyorum bu argeyi.

Yahu desteklemezsen destekleme hırs yaptın falan neden gelip kışkırtma yapmaya çalışıyorsun ? :D Yalvaran mı var destekle diye? Gelen görüşlere cevap veriyorum , yorum düzeyi neyse ben de aynı düzeyde cevap veriyorum.  Neredeyse her açılan sistem önerisine "rolsel yapılır desteklemiyorum" demek için takılan bir imaj çiziyorsun senin bu konuyu desteklemenı bekleyen olmadı zaten. Seni de text-based role playe davet ediyorum. Ne gerek var gta idi samp idi? Yazacaksın babalar gibi yapacaksın istediğini krallar gibi. I.g "/me ağzını yüzünü dağıtacak güçtedir."
"rolsel yapılır desteklemiyorum" dediğim her konuda yöneticiler benimle aynı fikirdeydi ve kabul edilmediler, demek ki doğruları söylüyormuşum değil mi? Bu sistemi o kadar çok istiyorsan kendi sunucunu aç ve ekle. Zaten şuanda da isteğimi yapıyorum KRALLAR gibi rahat ol sen.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: imgonnafadeaway - 05.08.2020 18:59
saçmalık
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 19:26
@Dmitri neden bu kadar hırs yaptın? konuyu felsefeye falan çekmişsin senin açtığın argeyi destekleyeceğiz diye bir şey yok, demek ki kimse beğenmemiş açtığın konuyu. samimi söylüyorum yazık edersin kendine bu kadar kafaya takma.
ve hala daha saçma buluyorum bu argeyi.

Yahu desteklemezsen destekleme hırs yaptın falan neden gelip kışkırtma yapmaya çalışıyorsun ? :D Yalvaran mı var destekle diye? Gelen görüşlere cevap veriyorum , yorum düzeyi neyse ben de aynı düzeyde cevap veriyorum.  Neredeyse her açılan sistem önerisine "rolsel yapılır desteklemiyorum" demek için takılan bir imaj çiziyorsun senin bu konuyu desteklemenı bekleyen olmadı zaten. Seni de text-based role playe davet ediyorum. Ne gerek var gta idi samp idi? Yazacaksın babalar gibi yapacaksın istediğini krallar gibi. I.g "/me ağzını yüzünü dağıtacak güçtedir."
"rolsel yapılır desteklemiyorum" dediğim her konuda yöneticiler benimle aynı fikirdeydi ve kabul edilmediler, demek ki doğruları söylüyormuşum değil mi? Bu sistemi o kadar çok istiyorsan kendi sunucunu aç ve ekle. Zaten şuanda da isteğimi yapıyorum KRALLAR gibi rahat ol sen.

Helal sana be KRAL , yuru be kim tutar seni!
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: CaptainKebab - 05.08.2020 20:05
Desteklemiyorum.

Şahıs 3-4-5 kere düştü mü? Üstüne hala rambo gibi ateş etmeye devam ediyor, ağır yaralı rolü yapmıyor mu? Bir savaşta adamı 3 kere düşürdün ama ertesi gün elini kolunu sallaya sallaya rahat dolaşıp millete yine mi bulaşıyor? Vice Roleplay »Sunucu Bilgileri »Oyuncu Şikayetleri »Oyuncu Şikayeti »Yeni Konu

Kendiniz dediğiniz gibi Hard-Rp sunucusu, böyle bir durumda tabii ki yönetim karşı çıkacaktır. Size en iyi örneği Bobby Cassano karakteriyle gösterebilirim. Kendisi tamamen rolsel olarak Payne Wayne karakterine, Payne Wayne şehirde kaos yaratırken Vice Sosyalden laf atıp kapışmaya davet etmişti. Payne Wayne kendisini vurdu ve Bobby Cassano karakteri ağır, delici mermiler ile vurulduğu için 1 ay koma rolü yaptı. Fast olan bir şey de yok, NC atıp gerçekten Bobby Cassano ismi altında oynamadı. Belki bu durumda fear-rp olayı da giriyor, sonuçta terörist olarak adlandırılabilir birine laf atıyor ve cezasını kesiyor, fakat burada ne demek istediğimi anlamanızı istiyorum.

Ayrıca siz düşünüp, fikirlerinizi güzelce anlatıyorsunuz ve birisi gelip "saçmalık" yazmış olduğu için sinirlenmiş olabilirsiniz, bu olağan fakat o kişinin fikrini o şekilde belirtmesi de bence olabildiğince olağan. Bana göre, sonuçta size karşı agresif bir tavrı yok, fikrinize fikrini belirtmiş. Bu kadar sert çıkışmanız bence iyi değil.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 05.08.2020 20:12
Desteklemiyorum.

Şahıs 3-4-5 kere düştü mü? Üstüne hala rambo gibi ateş etmeye devam ediyor, ağır yaralı rolü yapmıyor mu? Bir savaşta adamı 3 kere düşürdün ama ertesi gün elini kolunu sallaya sallaya rahat dolaşıp millete yine mi bulaşıyor? Vice Roleplay »Sunucu Bilgileri »Oyuncu Şikayetleri »Oyuncu Şikayeti »Yeni Konu

Kendiniz dediğiniz gibi Hard-Rp sunucusu, böyle bir durumda tabii ki yönetim karşı çıkacaktır. Size en iyi örneği Bobby Cassano karakteriyle gösterebilirim. Kendisi tamamen rolsel olarak Payne Wayne karakterine, Payne Wayne şehirde kaos yaratırken Vice Sosyalden laf atıp kapışmaya davet etmişti. Payne Wayne kendisini vurdu ve Bobby Cassano karakteri ağır, delici mermiler ile vurulduğu için 1 ay koma rolü yaptı. Fast olan bir şey de yok, NC atıp gerçekten Bobby Cassano ismi altında oynamadı. Belki bu durumda fear-rp olayı da giriyor, sonuçta terörist olarak adlandırılabilir birine laf atıyor ve cezasını kesiyor, fakat burada ne demek istediğimi anlamanızı istiyorum.

Ayrıca siz düşünüp, fikirlerinizi güzelce anlatıyorsunuz ve birisi gelip "saçmalık" yazmış olduğu için sinirlenmiş olabilirsiniz, bu olağan fakat o kişinin fikrini o şekilde belirtmesi de bence olabildiğince olağan. Bana göre, sonuçta size karşı agresif bir tavrı yok, fikrinize fikrinizi belirtmiş. Bu kadar sert çıkışmanız bence iyi değil.

Öncelikle düzgünce saygı çerçevesinde fikir belirttiğiniz için teşekkür ederim. Ben düzgünce desteklemediğini söyleyen katılmadığını söyleyen kimseye kızmam sert çıkmam , 8 9 senedir tartışma kültürüyle iç içeyim , farklı görüşler duymak farklı görüşler öne sürmek benim için çok normal bir durum , ama özenle ciddi yazılmış bir öneriye direk "saçmalık" demek pek saygılı bir yaklasım değil , onu da geçtim "daha saçma öneri az gördüm" gibisinden iyice aşağılayıcı ifadeler hiç kabul edilebilir şeyler değil. Bu tür yaklasımları ancak tartışma kültürüne , farklı ve yeni fikirler görmeye duymaya (özellikle kendilerinin çok değer verdikleri bir şeye ufak da olsa zarar geleceğini düşündüklerinde) alışmamış kişiler yapabilir.

Verdiğiniz örnek çok güzel , ama kaç kişi Boby gibi davranır? %0.5 ? Malesef çoğu kişi "bu bir oyun" demesine rağmen gerçekten bunun "bir oyun" olduğunu unutarak , karakterlerinin ismi uğruna bu sisteme karşı çıkıyor , hiç sağlıklı bir durum değil.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: CaptainKebab - 05.08.2020 20:31
Desteklemiyorum.

Şahıs 3-4-5 kere düştü mü? Üstüne hala rambo gibi ateş etmeye devam ediyor, ağır yaralı rolü yapmıyor mu? Bir savaşta adamı 3 kere düşürdün ama ertesi gün elini kolunu sallaya sallaya rahat dolaşıp millete yine mi bulaşıyor? Vice Roleplay »Sunucu Bilgileri »Oyuncu Şikayetleri »Oyuncu Şikayeti »Yeni Konu

Kendiniz dediğiniz gibi Hard-Rp sunucusu, böyle bir durumda tabii ki yönetim karşı çıkacaktır. Size en iyi örneği Bobby Cassano karakteriyle gösterebilirim. Kendisi tamamen rolsel olarak Payne Wayne karakterine, Payne Wayne şehirde kaos yaratırken Vice Sosyalden laf atıp kapışmaya davet etmişti. Payne Wayne kendisini vurdu ve Bobby Cassano karakteri ağır, delici mermiler ile vurulduğu için 1 ay koma rolü yaptı. Fast olan bir şey de yok, NC atıp gerçekten Bobby Cassano ismi altında oynamadı. Belki bu durumda fear-rp olayı da giriyor, sonuçta terörist olarak adlandırılabilir birine laf atıyor ve cezasını kesiyor, fakat burada ne demek istediğimi anlamanızı istiyorum.

Ayrıca siz düşünüp, fikirlerinizi güzelce anlatıyorsunuz ve birisi gelip "saçmalık" yazmış olduğu için sinirlenmiş olabilirsiniz, bu olağan fakat o kişinin fikrini o şekilde belirtmesi de bence olabildiğince olağan. Bana göre, sonuçta size karşı agresif bir tavrı yok, fikrinize fikrinizi belirtmiş. Bu kadar sert çıkışmanız bence iyi değil.

Öncelikle düzgünce saygı çerçevesinde fikir belirttiğiniz için teşekkür ederim. Ben düzgünce desteklemediğini söyleyen katılmadığını söyleyen kimseye kızmam sert çıkmam , 8 9 senedir tartışma kültürüyle iç içeyim , farklı görüşler duymak farklı görüşler öne sürmek benim için çok normal bir durum , ama özenle ciddi yazılmış bir öneriye direk "saçmalık" demek pek saygılı bir yaklasım değil , onu da geçtim "daha saçma öneri az gördüm" gibisinden iyice aşağılayıcı ifadeler hiç kabul edilebilir şeyler değil. Bu tür yaklasımları ancak tartışma kültürüne , farklı ve yeni fikirler görmeye duymaya (özellikle kendilerinin çok değer verdikleri bir şeye ufak da olsa zarar geleceğini düşündüklerinde) alışmamış kişiler yapabilir.

Verdiğiniz örnek çok güzel , ama kaç kişi Boby gibi davranır? %0.5 ? Malesef çoğu kişi "bu bir oyun" demesine rağmen gerçekten bunun "bir oyun" olduğunu unutarak , karakterlerinin ismi uğruna bu sisteme karşı çıkıyor , hiç sağlıklı bir durum değil.

Dediğinizde haklısınız, kaç kişi böyle davranır? Fakat bunlar oyuncu kaynaklı sorunlar. Bir sorunun kaynağını eşeleyerek, o sorunu kaynağından çözmeyip, sorunu başka şeyler ile iyileştirmeye veya bir kısmını örtmeye çalışırsanız, sadece örttüğünüz yeri kapatmış olur ve sorunun başka yerden sızmasına sebep olursunuz. Oyuncu kaynaklı bir sorunu bir takım kodlar ile yazılmış sistemler ile örterseniz, bu sefer bu CK sistemi başka sorunlara yol açacağı aşikar. En basit örneği "Beni gün içinde saçma sebepler ile öldürüp durdu boş yere karakterim gitti.". Bu tarz şikayetlerin günde kaç kere açılacağı aşikar. Ki bazı şeylerde bazı oturmuş şeyler vardır. Değiştirmek istesen de olmaz. VCRP ne kadar bu düşüncenin dışına çıkmaya çalışsa da bence bu sisteme uğraşmaz. Hatta bu konunun altına bir yönetici büyük ihtimalle "Bu tarz rollerin oyuncular arasında anlaşmalı olmasını istiyoruz" deyip konuyu kapatacaktır. Çok kez de belirtildi: "CK işlemlerinin oyuncular arasında olmasını istiyoruz." Bu gibi CK olmama rollerine katlanmamız başka sorunlar yaşamamıza engel olacaktır.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: egemenltnlmz - 05.08.2020 20:33
Olayı farklı bir noktaya çekmek istediğim yok,  CK nasılsa, ERP de aynı mantık.
Kişi ERP yapmak istemiyor. (Olay bitti.)
Kişi CK olmak istemiyor, ondan dolayı Fear RP yapmak zorunda kalıyor. (Olay bitti.)
Kimse rollerini uzun uzadıya yaptığı ve emeklerini sarf ettiği. SS'leri ile karakter tanıtımını 300'lere çıkardığı karakterini  bir çırpıda silmek istemez, NC atmaya da zorlanamaz.
ERP mevzusuna çok girmeyeceğim ama o da aynı, kimse emeklerini sarf ettiği karakterinin tecavüz edilmesini de hoş karşılamayabilir, rolüne belli bir rota oluşturmuştur o rotadan çıkmasına vesile olur çünkü.
Yani ikisi de "İstememekten geçiyor ve karakterine biçtiği belli değerleri aşmamaktan geçiyor."
Aynı durumlar, farklı kafa yapısı.

Desteklemiyorum tekrar x10

11
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: TOSUNUM - 05.08.2020 20:42
Bence aşırı mantıksız ve saçma bir sistemden bahsediyorsunuz. Belirtilen sayı kadar DM yersem otomatik CK olacağım. Bir kimse rol öncesine dayandırarak sık sık gelip beni düşürebilir. Ağzımı açığ birşey diyemeden CK olurum. CK etmek için karaktere focuslanma olayı yaşanır. 3-4 kişi gelir ve düşürüp gider. Herkesin karakterinin bir kariyeri vardır. Kimse kendi izni olmadan karakterinin hiç olmasına ağzı açık bakacak değil. Ayrıca adam vurulduğu zaman saatlerce yerde yatacak hali yok, herkes oyun oynuyor sonuçta. Iki taraf arasında yeni bir olay olduysa zaten sistemsel veya rolsel yere düşen taraf otomatikmen çekimser davranıyor. Olay bir süreliğine soğuyor. Her düşürdüğün adamın ortalıkta gezmemesini bekleme.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Magnentius - 05.08.2020 20:51
Ahiret sistemi gibi olmuş.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: VictoryTR - 05.08.2020 21:01
1- Suistimale çok açık olduğunu düşünüyorum. Ek olarak fikir özgürlüğü bulunmakta kimseyi silah zoruyla destekletemessin.
2- Realistik olsun diyorsun o halde sunucuda bir çok CR var, arabalar uçuyor. Araba takla attığında bir insan ölebilir, CK oldu.
3- Normal bir insan 3-4 mermi yediğinde zaten ölür. CK.
4- Hurdaya çıkmış bir araba 4-5 saniye içerisinde tamir edilemez. ((REALİSTİK OLSUN DİYORSUN))
Aklıma gelen daha bir çok şey var fakat yazmak istemiyorum.

                                                                           
DESTEKLEMİYORUM
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: ephedrine - 05.08.2020 21:11
D E S T E K L E M İ Y O R U M.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: tekbaşınaordu - 05.08.2020 21:38
Saçma. Ticket yolu ile birinin ck iznine başvurulabilir vs. desen bi' nebze anlaşılabilir de söylediğin şey kaos yaratır.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 06.08.2020 08:29
Desteklemiyorum.

Şahıs 3-4-5 kere düştü mü? Üstüne hala rambo gibi ateş etmeye devam ediyor, ağır yaralı rolü yapmıyor mu? Bir savaşta adamı 3 kere düşürdün ama ertesi gün elini kolunu sallaya sallaya rahat dolaşıp millete yine mi bulaşıyor? Vice Roleplay »Sunucu Bilgileri »Oyuncu Şikayetleri »Oyuncu Şikayeti »Yeni Konu

Kendiniz dediğiniz gibi Hard-Rp sunucusu, böyle bir durumda tabii ki yönetim karşı çıkacaktır. Size en iyi örneği Bobby Cassano karakteriyle gösterebilirim. Kendisi tamamen rolsel olarak Payne Wayne karakterine, Payne Wayne şehirde kaos yaratırken Vice Sosyalden laf atıp kapışmaya davet etmişti. Payne Wayne kendisini vurdu ve Bobby Cassano karakteri ağır, delici mermiler ile vurulduğu için 1 ay koma rolü yaptı. Fast olan bir şey de yok, NC atıp gerçekten Bobby Cassano ismi altında oynamadı. Belki bu durumda fear-rp olayı da giriyor, sonuçta terörist olarak adlandırılabilir birine laf atıyor ve cezasını kesiyor, fakat burada ne demek istediğimi anlamanızı istiyorum.

Ayrıca siz düşünüp, fikirlerinizi güzelce anlatıyorsunuz ve birisi gelip "saçmalık" yazmış olduğu için sinirlenmiş olabilirsiniz, bu olağan fakat o kişinin fikrini o şekilde belirtmesi de bence olabildiğince olağan. Bana göre, sonuçta size karşı agresif bir tavrı yok, fikrinize fikrinizi belirtmiş. Bu kadar sert çıkışmanız bence iyi değil.

Öncelikle düzgünce saygı çerçevesinde fikir belirttiğiniz için teşekkür ederim. Ben düzgünce desteklemediğini söyleyen katılmadığını söyleyen kimseye kızmam sert çıkmam , 8 9 senedir tartışma kültürüyle iç içeyim , farklı görüşler duymak farklı görüşler öne sürmek benim için çok normal bir durum , ama özenle ciddi yazılmış bir öneriye direk "saçmalık" demek pek saygılı bir yaklasım değil , onu da geçtim "daha saçma öneri az gördüm" gibisinden iyice aşağılayıcı ifadeler hiç kabul edilebilir şeyler değil. Bu tür yaklasımları ancak tartışma kültürüne , farklı ve yeni fikirler görmeye duymaya (özellikle kendilerinin çok değer verdikleri bir şeye ufak da olsa zarar geleceğini düşündüklerinde) alışmamış kişiler yapabilir.

Verdiğiniz örnek çok güzel , ama kaç kişi Boby gibi davranır? %0.5 ? Malesef çoğu kişi "bu bir oyun" demesine rağmen gerçekten bunun "bir oyun" olduğunu unutarak , karakterlerinin ismi uğruna bu sisteme karşı çıkıyor , hiç sağlıklı bir durum değil.

Dediğinizde haklısınız, kaç kişi böyle davranır? Fakat bunlar oyuncu kaynaklı sorunlar. Bir sorunun kaynağını eşeleyerek, o sorunu kaynağından çözmeyip, sorunu başka şeyler ile iyileştirmeye veya bir kısmını örtmeye çalışırsanız, sadece örttüğünüz yeri kapatmış olur ve sorunun başka yerden sızmasına sebep olursunuz. Oyuncu kaynaklı bir sorunu bir takım kodlar ile yazılmış sistemler ile örterseniz, bu sefer bu CK sistemi başka sorunlara yol açacağı aşikar. En basit örneği "Beni gün içinde saçma sebepler ile öldürüp durdu boş yere karakterim gitti.". Bu tarz şikayetlerin günde kaç kere açılacağı aşikar. Ki bazı şeylerde bazı oturmuş şeyler vardır. Değiştirmek istesen de olmaz. VCRP ne kadar bu düşüncenin dışına çıkmaya çalışsa da bence bu sisteme uğraşmaz. Hatta bu konunun altına bir yönetici büyük ihtimalle "Bu tarz rollerin oyuncular arasında anlaşmalı olmasını istiyoruz" deyip konuyu kapatacaktır. Çok kez de belirtildi: "CK işlemlerinin oyuncular arasında olmasını istiyoruz." Bu gibi CK olmama rollerine katlanmamız başka sorunlar yaşamamıza engel olacaktır.

Bu çözülebilecek bir sorun değil dostum , kimse rk yapmak istemiyor ki istemeyecektir sonsuza kadar da , insanlar bir şeyi ihtiyac ya da zorunluluk duymadan yapmak istemez doğası gereği , çoğu kişi de rkdan zevk almıyor zorunluluk da olmadığı için umursamıyor. 4 Saat 24 saat gibi brawl ve çatışma kurallarına uymayanlar bile varken bunu beklemek ya da bu oyuncu sorunu bunu çözelim demek hayali. Bunu çözemeyiz. Benim dediğim sorunu örtmek değil böyle bir sorunun olduğunu ve bunun çözülemeyeceğini dürüst olarak kabullenerek daha farklı açıdan bir gerçekçilik artışı sağlamak. Bir fikrin üstünde düşünmeden okur okumaz saçma demek tartışmaya alışmamış kişilerin işi. Millet okuyunca vurulma hakları bittiğinde direkt ekranlarının kararacağını anında ck olacaklarını falan düşünüyor halbuki bu böyle olacak diye bir diyalektik zorunluluk yok bu yönetim ekibinin kendisine göre ayarlayabileceği bir şey. Örneğin 2 gün 3 1 hafta gün süre tanınabilir sistem tarafından DM ihlali ile vurulma durumunda bunun şikayetinin açılması ve hak kaybının oluşmaması adına, ya da bu illa kodsal sisteme dökülmek zorunda da değil ss ile de kanıtlanabilir bir sistemde oluşturulabilir , DM nin cezası arttırılarak, çatışma kuralları düzenlenerek  "DM -focus" mantığı çözülebilir vb bir çok modifiye sağlanabilir konsensus eşliğinde , buradaki anafikir defalarca silahla vurulmuş düşmüş kişinin bir şey yok gibi ortada gezmesinin hardp rpye yakışmadığı ve gerçekciliğini düşürdüğü ve buna bir çözüm getirilmesi gerektiği ki ondan zaten sayılar üstünde yönetim karar verebilir 3 mü 5 mi ya da total bazda 10 mu 15 mi dedim.Şuanki sistemde silah çekip vurmak o kadar kolay ki sanki freeroam oynuyoruz çünkü bunun bir sonucu yok ne karşıdaki silah çekilir diye korkuyor ne de çeken bunun bir etki sağlayacağını düşünüyor sadece yapıyor. Canlılık doğası gereği dışardan gelen her şeye tepki göstermeye meyilli ama biz insanlar olarak sadece canlı kategorisinde değiliz bu yüzden tepki göstermeden üstünde oturup düşünmek gerekir "başımıza icat çıkarma" mantığı insana yakışan bir mantık değildir , tarihte ortaya atılmış fikirlerin çoğu ilk başlarda fikrin atıldığı yakın çevrede "saçma ,aptalca" olarak değerlendirilmiştir ama tarih göstermiştir ki bir fikre "saçma" demeden önce 40 fırın ekmek yemek gerekir.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: obekovbuti - 06.08.2020 08:42
Kesinlikle saçmalık birlikler savaş dönemindeyken 3-5 kereden fazla düşüyor herkes. Böyle bir sistem gelirse rol yapılamayacak hale gelir bu savaş dönemleri veya sadece iki karakter arasındaki problemli ilişki bile. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Anarchist - 06.08.2020 13:49
Dediğin bir adamı 10 kere vurmamıza rağmen lay lay lom hiç fear yapmadan devam etmesi çok büyük sorun malum yakın tarihte bu olayı yaşadık adam vuruluyor zaten kalkıp tekrar sıkarım diye düşünüyor ve kalkınca tekrar sıkmaya başlıyor ölüm korkusu yok.

Fakat bunun çözümü bu değil daha farklı şeyler olmalı katı kurallar gelmeli, oyuncular buna göre rol yapmalı.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 06.08.2020 14:11
Dediğin bir adamı 10 kere vurmamıza rağmen lay lay lom hiç fear yapmadan devam etmesi çok büyük sorun malum yakın tarihte bu olayı yaşadık adam vuruluyor zaten kalkıp tekrar sıkarım diye düşünüyor ve kalkınca tekrar sıkmaya başlıyor ölüm korkusu yok.

Fakat bunun çözümü bu değil daha farklı şeyler olmalı katı kurallar gelmeli, oyuncular buna göre rol yapmalı.

Sorunun farkında olan hard rp mantığını kavramış olan birini görmek güzel. Dediğim gibi illa böyle olmak zorunda değil , üstünde modifiyeler yapılabilir ama dediğin şekilde katı kurallar gelse de bir kişi yaralı yapıyor mu yapmıyor mu takip edilemez gibi.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: clayroon - 06.08.2020 15:33
Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Brownie - 07.08.2020 13:05
Desteklemiyorum çünkü diğer arkadaşların bahsettiği gibi suistimal edilmeye çok açık bir sistem olur. Forum ismini karakter ismiyle aynı yapan gbi ihlalinden dolayı sürekli ceza alan bazı arkadaşlar hırs yapıp daha önce yaptığı gibi gym'nin ortasında 3 kez adam vurmaya çalışabilir hoş değil.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: et yiyen çiçek - 07.08.2020 14:27
Desteklemiyorum çünkü diğer arkadaşların bahsettiği gibi suistimal edilmeye çok açık bir sistem olur. Forum ismini karakter ismiyle aynı yapan gbi ihlalinden dolayı sürekli ceza alan bazı arkadaşlar hırs yapıp daha önce yaptığı gibi gym'nin ortasında 3 kez adam vurmaya çalışabilir hoş değil.
aradığım yorum geldi.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 07.08.2020 15:39
Desteklemiyorum çünkü diğer arkadaşların bahsettiği gibi suistimal edilmeye çok açık bir sistem olur. Forum ismini karakter ismiyle aynı yapan gbi ihlalinden dolayı sürekli ceza alan bazı arkadaşlar hırs yapıp daha önce yaptığı gibi gym'nin ortasında 3 kez adam vurmaya çalışabilir hoş değil.

Her sistem suistimal edilmeye calısılabilir şuanda da olduğu gibi ve ironi yapmaya çalışmadan önce bahsettiğin şeylerin farkında olmaya yaptığın kelimelerin ne demek olduğunun tam farkında olmaya çalış mesela "gbi" ihlali diye bir şey olmadığını onun "gb" ihlali olduğunu "gbi" nin "güvenli bölge ihlali"nin kısaltması olduğunu anlaman yapmaya calıştığın ironinin başarılı olma yolunda ilk adımı atmış olabilme ihtimali doğururdu ama sen baştan fail olmuşsun , ridiculous.. Lütfen sonra tekrar deneyin.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: echo - 07.08.2020 16:00
Desteklemiyorum çünkü diğer arkadaşların bahsettiği gibi suistimal edilmeye çok açık bir sistem olur. Forum ismini karakter ismiyle aynı yapan gbi ihlalinden dolayı sürekli ceza alan bazı arkadaşlar hırs yapıp daha önce yaptığı gibi gym'nin ortasında 3 kez adam vurmaya çalışabilir hoş değil.

Her sistem suistimal edilmeye calısılabilir şuanda da olduğu gibi ve ironi yapmaya çalışmadan önce bahsettiğin şeylerin farkında olmaya yaptığın kelimelerin ne demek olduğunun tam farkında olmaya çalış mesela "gbi" ihlali diye bir şey olmadığını onun "gb" ihlali olduğunu "gbi" nin "güvenli bölge ihlali"nin kısaltması olduğunu anlaman yapmaya calıştığın ironinin başarılı olma yolunda ilk adımı atmış olabilme ihtimali doğururdu ama sen baştan fail olmuşsun , ridiculous.. Lütfen sonra tekrar deneyin.

güvenli bölge ihlalini bu kadar detaylı bilip her gün bu konuda ceza alabilen tek kişisin, desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Twirtx - 07.08.2020 16:02
Daha mantıksız ve sürdürülemez çok az öneri görmüştüm. Harika roller yaptığınız karakterinizi size göre eften püften sebepten birisi CK etse normal karşılayacağınızı bilsem belki bu önerinizi desteklerdim.

Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Squrety - 08.08.2020 10:35
Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Tearmo - 14.08.2020 16:37
Kesinlikle katılmıyorum.
Kişinin Fear RP yapması sonucunda ona göre rol izlenimi izliyor zaten karşısındaki kişi ve Fear yapan kişi CK olmamış olsa bile gözden fazlasıyla düşüyor. Ayrıca:
/do Eğer kişi bir daha böyle ..... hâmlesinde bulunursa CK edeceğim, kabul ediyor musunuz?
Gibi alternatifler var.
Amacınız birini CK etmeye yönelik veya psikopat karakter yönetmeniz gerekmekte...
..ki üstte dediğim gibi alternatif do kanalından soru sorma yolları var, böylelikle sebepler ortadan kalkar.

Saçmalık, desteklemiyorum.

Neresi saçmalık? Sebep göstermeden saçmalık demek daha büyük bir saçmalık dostum. De ki şundan şundan saçmalık , defalarca vurulmasına rağmen karakterin hala ortada dolanması çok mu mantılı ve realistic?
Bir karakteri izin almaksızın banlatmak saçmalık.

Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani? Ne diyeyim , bu da bir görüş...
O zaman ERP rollerinde de izin alınmamalı, tecavüz etmek adına kişiye OOC soru sorulması saçmalık (Senin bakış açından bakarak yazıyorum.)
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: nevzvt - 15.08.2020 00:21
Yabancı rp sunucularda olan bir sistem, şahıs yaralıya düştüğünde 2 kere daha ateş edince otomatik ck oluyor ve /kabul ölüm gibi bir komutları var. Bu sistemi çok suistimal ediyorlar ve adminleri çok ugraştırır. Şikayetle, dm artar, rol kaliteleri düşebilir. Desteklemiyorum
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Momentum - 15.08.2020 01:13
Sonuç olarak oyun oynuyoruz. Realistik olacak diye karakterimizin hayatına(biz veya yönetim izin vermeden) sistemsel olarak son verilmesi saçma.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 15.08.2020 10:26
Yabancı rp sunucularda olan bir sistem, şahıs yaralıya düştüğünde 2 kere daha ateş edince otomatik ck oluyor ve /kabul ölüm gibi bir komutları var. Bu sistemi çok suistimal ediyorlar ve adminleri çok ugraştırır. Şikayetle, dm artar, rol kaliteleri düşebilir. Desteklemiyorum

Bu kadar kolay olmayacak ama bahsettiğim gibi olursa , hatta dediğim gibi düzenlemelere de açık , DM yi aksine azaltacak bir şey bana göre , çünkü kişi yaptığı şeyin karşılığında CK olma korkusu yaşayacak. Aksine DM hala ihlal olmaya da devam edecek.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Buvak-chan - 15.08.2020 12:30
Ne kadar DM'yi arttırmaz deseniz de arttırabilir, toxic insanlar seni her gördüğü yerde vurup CK edebilir. Desteklemiyorum.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 15.08.2020 12:55
Ne kadar DM'yi arttırmaz deseniz de arttırabilir, toxic insanlar seni her gördüğü yerde vurup CK edebilir. Desteklemiyorum.

Kardesim DM yasak olacak hala ve dırek sayıya ulastıgında ekranın karardı oyundan attı dıye bır olay olmak zorunda degıl. "Duzenlenebilir" "modifiye edilebilir" anlasılmıyor mu bu cumleler?  Bakıyorsunuz bir kişi hayır demiş , aa ben de hayır diyeyim de millete katılayım mantığıyla ya direk hayır diyip ya da söylenen ve cevaplanan seylerı copy pastele karşı cıkıyorsunuz. Az objektıf olun hadi neyse bu bir oyun , ama hayatta çok ihtiyacınız olacak objektif olmaya.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Cobblestonedd - 15.08.2020 12:58
Herşeyi sisteme dökmeye gerek yok,gereksiz.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: VictoryTR - 16.08.2020 19:07
Her şey realistik olsun diyorsanız kafasından vurulan birinin direkt olarak CK olması gerekli, bir oyun herşeyi sisteme dökmeye gerçekten gerek yok, uğraşıp yazmışsın kafanda tasarlamışsın, kimsenin düşüncelerine "Saçma, bo* gibi" tarzı şeyler demem, diyemem. Kafanda nasıl tasarladın bilmiyorum ama bu gerçekten değişik bir sistem eğer yapılabilirse, dediğin gibi modifiye vb edilebilirse düzgün olur, ortasında kaldım ve şuanda tarafsızım. Toxic insanlar çok ve birlikler arasında "CK WAR" olması gerekli, böyle bir şey var. Düşen kişiler CK edilebiliyor..
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 16.08.2020 19:49
Her şey realistik olsun diyorsanız kafasından vurulan birinin direkt olarak CK olması gerekli, bir oyun herşeyi sisteme dökmeye gerçekten gerek yok, uğraşıp yazmışsın kafanda tasarlamışsın, kimsenin düşüncelerine "Saçma, bo* gibi" tarzı şeyler demem, diyemem. Kafanda nasıl tasarladın bilmiyorum ama bu gerçekten değişik bir sistem eğer yapılabilirse, dediğin gibi modifiye vb edilebilirse düzgün olur, ortasında kaldım ve şuanda tarafsızım. Toxic insanlar çok ve birlikler arasında "CK WAR" olması gerekli, böyle bir şey var. Düşen kişiler CK edilebiliyor..

Dostum dediğim gibi modifiye edilebilir, mesela direk düşer düşmez dediğim gibi vurulma hakkın da bittiğinde ekran karardı oyundan attı "NC AT YOKSA OYUN 10DK İÇİNDE SİLİNECEK" diye bir şey yok eski model şaka virüsleri gibi. Ayrıca üstteki mesajlarda da belirttiğim gibi her şey "%100" realistik olsun diye bir talep yok bu tabii ki mümkün değil , denen şey "olabildiğince, oyunu oyun olmaktan çıkarmayacak düzeyde" realistikleştirelim. Mesela biri silahla vurulduktan sonra bir süre hastanede kalınsın diye bir arge konusu açmış, hemen tepkiler "ne demek yahu realistik olacak diye oyun zevki batacaktı şöyleydi, saçma sapandı". Bu kişierin neden ic jaile kodese karşı çıkmadıkları konusunda nasıl bir savunmaları var mesela merak ediyorum , yeniliğe açık değil insanlarımız , aslında ic jail ile aynı mantık adamın dediği şey.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: cassie - 17.08.2020 00:59
Canı Allah Verir Allah Alır Şaka Şaka Güzel Sistem çöxzcçxzöcvözxcçö -S3 Mini
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Safavid - 17.08.2020 11:27
Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani? Ne diyeyim , bu da bir görüş...

Canlandırdığımız karakterler kolay kolay harcansın haftada bir NC atalım. Hep farklı karakterler mi görülsün?

SA-MP'da dönen çatışma rollerinin yüzde 95'inin sebebi gerçek hayatta ufak bir tartışma olarak geçip gidecek şeyler. Araba kazasında 100$ almadı diye silah çekenler varken böyle bir sistem yüzünden karakterimin ölmesi falan beni oyuna bir daha girmemeye itecek büyük bir etken olur.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Dmitri - 17.08.2020 11:46
Yani sence bir karakterin ateşli silahla defalarca vurulmasına rağmen hala ortada dolanması hayatta olması mantıklı yani? Ne diyeyim , bu da bir görüş...

Canlandırdığımız karakterler kolay kolay harcansın haftada bir NC atalım. Hep farklı karakterler mi görülsün?

SA-MP'da dönen çatışma rollerinin yüzde 95'inin sebebi gerçek hayatta ufak bir tartışma olarak geçip gidecek şeyler. Araba kazasında 100$ almadı diye silah çekenler varken böyle bir sistem yüzünden karakterimin ölmesi falan beni oyuna bir daha girmemeye itecek büyük bir etken olur.

Araba kazasından silah çekmek DM ye giriyor. DM kuralı bir yere uçmayacak , yönetimin tercihleri ve konsensuslara bağlı olarak düzenlenebilecek bir sistem. Lütfen konuşulanları okuyun.
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Ihsan - 22.08.2020 22:59
Desteklemiyorum  :-\
Başlık: Ynt: Otomatik CK Sistemi
Gönderen: Flaviano - 22.10.2020 19:56
Eklenmeyecek