Pit Ekibi Pit; yarış sırasında pit-stop denilen genelde benzin dolumu ve lastik değişimi olmak üzere aracın bakımının en hızlı şekilde yapıldığı, takımlarının garajlarının bulunduğu belli bir hız sınırı olan bölgedir. Pit ekibi bir yarışta en az aracı süren pilot kadar önemlidir. Pit süresi ne kadar az olursa rakiplerinize karşı o kadar avantaj elde etmiş olursunuz. Ek olarak tüm takım ekibiniz pitteki takım garajında toplanır. Yarış mühendisleri yarış boyunca pilot ile radyo üzerinden etkileşimdedir, verileri okuyup pilotu yönlendirmekle yükümlüdür. Yarış öncesi rakiplerini, kendi takımını ve pist üzerindeki konumunu analiz ederek pit-stop stratejileri geliştirir. (https://soymotor.com/sites/default/files/styles/mega/public/parrilla-gp-hungria-2018-soymotor.jpg?itok=mW1tBA92) |
MANTIKLI HİKAYE TABANI
- Oluşturulacak birliğin hikayesi yüzyıllar öncesine dayanmamalı. Sıfırdan başlayacak bir birliğin hikayesi gibi olmalıdır.
- San Andreas'a özel birlik hikayelerinden/isimlerinden kaçınılmalı, özgün olunmalı. (Grove, Ballas vs.)
- Hikayede birliğin Vice şehrinde bulunma sebebi mantıklı bir çerçevede anlatılmalıdır.
- Hikayede birliğin ırk bazında kökeni ile alakalı ufak tefek bilgiler verilmeli.
- Hikayede birliğin geçmişte yaptığı abartı ve absürt operasyonlara yer verilmemeli.
- Kemik kadronun karakter bilgileri, tarzları, olaylar karşısındaki tavırları bir tık birbirinden farklı olmalı. Çeşitliliğe yer verilmeli.
- Karakterlerin hikayeleri ve birliğin hikayesi ortak tabanlı bir merkeze dayanmalı.
GÖRSEL KALİTE
- Göz yorucu divboxlardan uzak durulmalı.
- Tanıtım içindeki fotoğraf boyutları/çözünürlükleri birbirinden çok farklı olmamalı.
- Göz yorucu yazı fontlarından uzak durulmalı, yazı boyutları rahatsız edici derecede büyük olmamalı.
- Renk çeşitliliği oldukça minimum seviyede tutulmalı, tanıtımın renksel açıdan bir tarzı olmalı. (siyah-beyaz geçmişe ait fotoğraflar var ise, bütün tanıtımın bu renk planında devam etmesi gibi)
- Tanıtımda çizgi(hr) kullanımı mümkün olduğunca minimuma indirilmeli.
- Birlik ile ilgili bütün bilgiler birinci sayfada çorba edilmemeli, mantıklı şekilde postlara ayrılmalı.
- Poster şeklinde tanıtımlar olmamalı, bbcode ile hazırlanmalı.
- Tanıtım gazete manşetleri, haber sayfaları vb. ile görsel açıdan desteklenmeli.
GENEL BAKIŞ / KONU İÇERİĞİ
- Baştan savma, gelişigüzel yapılan tanıtımlar oldukça kolay fark ediliyor. Bu şekilde bir tanıtımla başlayan birliklerin sunucuda tutunmaları oldukça zor.
- OOC bilgilendirmeler için bir post açılması her zaman iyidir. Birliğin ilerleyişi nasıl olacak, alımları nasıl olacak, vizyonu, misyonu vesaire gibi konularda aydınlatıcı bilgiler verilmeli.
- Kurallar, rütbeler tarzı bölümlerin eklenmemesi daha sağlıklı olabilir.
Yukarıdaki maddelere göz gezdirip bir tanıtım oluşturduktan sonra Oluşum Yönetimi ekibinin görevlendirdiği kişiler tanıtımınızı inceleyecek, eksikleri belirleyip düzeltmenize yardımcı olacak. Kendinizi eksik hissettiğiniz bir konuda çekinmeden ekipteki üyelere ulaşıp, yardım isteyebilirsiniz. Bu bölüm size yardımcı olmak amacıyla kuruldu.
Önemli;
"Artık yeni açılan oluşumlar, kuruldukları günden itibaren 10 gün boyunca agresif rollere dahil olamaz, kendilerine de agresif rol yapılamaz. Bu agresif roller başka oluşumları tetikleyecek ağız dalaşları, başka oluşum üyelerine silahlı veya silahsız saldırı gibi rolleri kapsamaktadır. Bu kural, ancak ve ancak iki oluşum lideri kendi aralarında OOC olarak anlaşırsa geçersiz kılınabilir ve agresif rollere oluşumları adına izin vermiş sayılır. Bu OOC anlaşma sunucu içinde /do komutu ile yapılmalı ve ekran görüntüsü alınmalıdır. Birlik kendi arasında veya guest olarak(başka kişileri etkilemeyecek şekilde) agresif rollere girişebilir."