Vice Roleplay
Sunucu Bilgileri => Yardım, Döküman ve Rehberler => Arşiv => Konuyu başlatan: Critical - 24.06.2020 15:07
-
Arkadaşlar selam bilgisayardan vs. anlayanlar için bir sorum olacak. Geçen gün oyun oynarken bir anda ekranım kararıp düzelmeye bşaladı yani ekran hızlıca gidip geliyordu bir türlü düzeltemedim kapatıp açtım vs. Daha sonra parlaklığı 5 6 yapınca olay düzeldi ama arttırınca tekrardab böyle olmaya devam etti. Ekran kartı driverları son sürümde onlardan yana sorun yok konuyla alaklı fikri olan yazabilir mi
-
Çok basit bir çözüm yolu olacak fakat , monitör kablolarını kontrol ettin mi?
-
Sorunu bilgisayarda aramak yerine ekranı kontrol edebilirsin. Başka bir bilgisayalarda çalıştırmayı denedin mi?
-
Laptop kullanıyorum arkadaşlar.
-
@TheMarshall
Şablonu konuya uyarlamanız gerekiyor.
[b]Sorununuzun detaylı açıklaması:[/b]
[b]Eğer bilginiz varsa sorununuz neyden dolayı kaynaklanıyor?: [/b]
[b]Eğer alabiliyorsanız sorununuzla ilgili ekran görüntüsü:[/b]
[b]İşletim sisteminiz(Eğer sorununuzun donanımsal yada sistemsel olduğunu düşünüyorsanız):[/b]
[b]Denediğiniz çözüm yolları:[/b]
[b]Ek açıklama:[/b]
-
@TheMarshall
Şablonu konuya uyarlamanız gerekiyor.
[b]Sorununuzun detaylı açıklaması:[/b]
[b]Eğer bilginiz varsa sorununuz neyden dolayı kaynaklanıyor?: [/b]
[b]Eğer alabiliyorsanız sorununuzla ilgili ekran görüntüsü:[/b]
[b]İşletim sisteminiz(Eğer sorununuzun donanımsal yada sistemsel olduğunu düşünüyorsanız):[/b]
[b]Denediğiniz çözüm yolları:[/b]
[b]Ek açıklama:[/b]
Mobilim 24 saat içinde düzenliyorum.
-
Anladığım kadarıyla makinen yük altında iken ekranın gidip geliyor.Bu sorun ekran kartından kaynaklanıyor gibi görünüyor.
Sorunu tam olarak tespit etmek için aşağıdaki yöntemleri deneyebilirsin;
Makineni şarjda ve şarjda değil iken yük altında veya boşta deneme.
Harici bir monitör kullanarak sorunun monitörden mi yoksa ekran kartından mı olduğunu anlayabilirsin.
Laptopunu hafif sarsarak ekranın durumuna bakabilirsin, eğer gidip geliyorsa bir bağlantı kopukluğu olabilir.
Yukarıdaki yöntemler ile sorunu tam olarak tespit edebilirsen konu altından yazabilirsin.Soruna göre yardımcı olmaya çalışacağım.
Dipnot:Makinen garanti dahilindeyse kesinlikle servise yollamanı tavsiye ederim.
-
@Jeux Şarjda olup olmadığı zamanla ilgili bir fark yok, onun dışında Monster kullanıyorum ve şu an kendi evimde değilim bilgisayarımı geçen sene Şubat zamanlarında almıştım ve garantisinin olup olmadığını bilmiyorum. Ekran kartından kaynaklı bir sorun olmadığını düşünüyorum çünkü BIOS menü ekranında bu sorunu yaşıyorum.
-
Monster makinelerin garanti süresi 2 yıldır.İmkanın varsa garantiye gönder dostum.Çünkü sorunun çözümü için makinenin içini açman gerekli gibi gözüküyor.Bu da ürünü garanti kapsamı dışına çıkartır.
Sorunun ekran kartından olduğunu düşünmüyorum yazmışsın ve şarjda ve şarjda değilken de bir fark yok demişsin.Bu da adaptörde bir sorun olmadığını gösterir.
Makine daha önce bir darbe aldı mı? Kablolarda bir uyumsuzluk olabilir.
Onun dışında Monster makinelerde ekran direnci sorunu olabiliyor.Ama makine 1 yıllık olduğu için bu kadar kısa sürede bu sorunu vereceğini sanmıyorum.
Sorun yazılımsal değil de donanımsal olduğu için ve donanımsal çözümlerin de garanti kapsamı dışına çıkacağı için tek çözüm yolu garantiye göndermek gibi duruyor.
-
Öyle yapacağım şu an Monster Teknik Servis merkezine uzak bir yerdeyim bilgisayarımı şu anda böyle kullanmam bu durumu kötüye doğru götürür mü? Yani 1 hafta sonra gaantiye götürsem o zamana kadar tarayıcıda vs. takılsam sorun daha da büyür mü? @Jeux
-
benim pc de öyle 1 yıldır falan böle kullanıyorum alıştım :D parlaklıkla oynuyorum düzeliyo, azalıyor.
-
Sorunun tam olarak ne olduğunu bilmediğimiz için seni de yanlış yönlendirmek istemem dostum.
Ama mekanik parçalar olmadığı için bu şekilde kullanmaya devam etmenin daha fazla bir zarara yol açacağını sanmıyorum.Sonuçta hepsi elektronik parçalar ve sorun ekran kartında olsa dahi ekran kartının sıcaklıklarına dikkat etmen yeterli olacaktır.
Umarım en kısa sürede makinen sağlıklı çalışmaya devam eder, sağlıklı günler dilerim.
-
@TheMarshall sorun devam ediyor mu?
-
@TheMarshall
Şablonu konuya uyarlamanız gerekiyor.
[b]Sorununuzun detaylı açıklaması:[/b]
[b]Eğer bilginiz varsa sorununuz neyden dolayı kaynaklanıyor?: [/b]
[b]Eğer alabiliyorsanız sorununuzla ilgili ekran görüntüsü:[/b]
[b]İşletim sisteminiz(Eğer sorununuzun donanımsal yada sistemsel olduğunu düşünüyorsanız):[/b]
[b]Denediğiniz çözüm yolları:[/b]
[b]Ek açıklama:[/b]
Mobilim 24 saat içinde düzenliyorum.
Konu bırakılan şablona uyarlanmazsa moderatörler tarafından arşivlenecek. @TheMarshall