Vice Roleplay

Sunucu Bilgileri => Oyuncu Şikayetleri => Oyuncu Şikayetleri Arşiv => Konuyu başlatan: pashacan06 - 01.12.2025 18:48

Başlık: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 01.12.2025 18:48
Şikayet edilen karakter adı ve forum hesabı: @Lowercaseguy - Eliza Mendez ,  @enoxyfrix - Alejandro Calderon , Maskeli_61552
Olaya dahil olan şahit karakter adı: @roman
Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: 1.12.2025 18.30



İhlal edilen kuralı buraya yapıştırın:   
Spoiler: GösterGizle
silent aim

Yapılan ihlali tüm detaylarıyla açıklayın:1.12.2025 tarihinde ihbar üzerine civarlarda dolaşırken beyaz premieri takipledik, biraz ilerledikten sonra silah gördük ve telsizden geçtik. Ardından araçtan inip ateş açtılar, yaklaşık altı saniyede 200 canlı iki kişiyi aniden erittiler. Videodada görülmek olduğu üzere bütün mermiler kafaya isabet etti.
Şikayetinizi destekleyecek kanıtlar ekleyin:

Kanıtlar: GösterGizle
https://streamable.com/byw7mt


Ek açıklamalar(varsa): gereği yapılsın.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 01.12.2025 18:52
@CigARAm 'da dahil, maskeli arkadaş.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: roman - 01.12.2025 19:13
Şahitliği onaylıyorum, arac haraket etmesine rağmen aimi bizi takip ederek hiç kaçırmadan kafa şeklinde hasar verdi, yaklaşık 5-6 saniye içinde 98-78 canımızdan armorumuzdan hiç gitmeden yaralıya düştük.

Ek olarak bir video daha bırakıyorum, ; https://streamable.com/4u04w7
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: enoxyfrix - 01.12.2025 21:37
Öncelikle selamlar, /hasarlar'a baktığımda kendi adımı göremedim, silent şikayetini kendi tarafımca kabul etmiyorum.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 01.12.2025 22:01
Selamlar, iyi forumlar.

Olay anında araç içinde seyir hâlindeydik. Karşı karşıya geldiğimiz pozisyonda, araç içi ateş mekanikleri gereği hem benim hem de sizlerin model hitbox’ları üst bölgeye kayıyor. SA-MP’nin bilinen bir bug’ı nedeniyle araç içinden yapılan atışlarda body yerine kafa hitbox’ı tetiklenebiliyor. Bu yüzden vuruşların büyük kısmı headshot olarak işlenmiş gözüküyor.

Açı olarak sizin tarafı alçak bir noktada görüyordum. Pozisyon gereği hedefleme kolaydı. Kayıt almadığım için gösteremiyorum fakat araç bana doğru yaklaştıkça karakter modelleriniz üst bölgeden daha net görünür hâle geldi. Bu nedenle vuruşların hızlı gelmesi, herhangi bir üçüncü parti yazılım değil, tamamen araç içi hitbox ve pozisyon avantajından kaynaklandı.

Olayın dışarıdan şüpheli görünmesini anlıyorum fakat teknik olarak tamamen mümkün bir durumdur. Araç içindeki iki memura yaklaşık 6–7 saniyelik bir sürede ateş ediyorum. Araç doğrusal bir düzlemde geri geri geliyor ve ani manevra veya zikzak atmıyor; bu da hedefin sabit kalmasına neden oluyor. Bu durumda cross tutmak son derece mümkündür. Yakın mesafe, geniş araç camları ve görüş açısının net olması da hedefi takip etmeyi kolaylaştırmaktadır. Rastgele spray atmıyorum; uzun süredir kullandığım ayarlara alışık olduğum için recoil kontrolüm yerinde ve cross’umu sürekli head hizasında tutuyorum. Araç hareket halinde olsa bile yönü sabit olduğu için hedef takibi zorlayıcı olmuyor.

Ayrıca bu kadar kısa sürede vurulan hasar “tek kurşun-kafa” gibi algılanmış olsa da aslında bu, ardışık tutarlı isabetlerin sonucudur. Kamera açısı, vurulan oyuncuların araç içindeki pozisyonu ve alınan damage logları incelendiğinde bunun bir spray kontrol ve aim pratiği sonucu olduğu net şekilde görülecektir. Olay tamamen oyun mekaniği çerçevesinde gelişmiş olup herhangi bir üçüncü parti yazılım, exploit veya suistimal söz konusu değildir.

Savunmamda belirttiğim üzere, bu performansın sebebi tecrübe, refleks ve alışkanlıkla kazanılmış aim hakimiyetidir. Kayıtlar yönetim tarafından teknik olarak incelendiğinde olağan dışı bir durum olmadığı açıkça görülecektir.

Herhangi bir hile, aimbot veya üçüncü parti yazılım kullanmadığımı açıkça belirtiyorum. Olay tamamen SA-MP’nin eski motorundan kaynaklanan hitbox davranışı ve pozisyon farkı nedeniyle bu şekilde gerçekleşti.

İyi incelemeler dilerim.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 01.12.2025 22:18
Selamlar, iyi forumlar herkese. Şehir içerisinde silahlı şekilde dolaşıyorduk, sizinle denk gelmemiz üzerine silahlarımızı kaybetmememiz açısından size sıkmak zorunda kaldık, buraya kadar herhangi bir sorun görmüyorum. Araç içerisinde aldığın bütün hitler kafaya gider, ekstra olarak araç içerisinde AK-47 silahı sekmez.
Sıkmanıza herhangi bir şey demiyorum zaten, deseydim DM başlığı altında bu şikayeti oluştururdum. Fakat bu ateş açmanız ve altı saniyede iki tane iki yüz canlı adamı bitirmeniz normal değil. Bunu normal kimse karşılayamaz.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: roman - 01.12.2025 22:39
Selamlar, iyi forumlar herkese. Şehir içerisinde silahlı şekilde dolaşıyorduk, sizinle denk gelmemiz üzerine silahlarımızı kaybetmememiz açısından size sıkmak zorunda kaldık, buraya kadar herhangi bir sorun görmüyorum. Araç içerisinde aldığın bütün hitler kafaya gider, ekstra olarak araç içerisinde AK-47 silahı sekmez.

Sürücü arkadaşı 2 saniye içinde düşürüp, bana dönüp 3 saniye içinde mermi kaçırmadan bütün mermilerini başarılı şekilde ben drive-by'dayken tutturman bence hile olduğunu açık bir şekilde açıklar, yaklaşık 20 mermi atıyorsun 20side tutuyor. Bir tane bile kaçırmıyorsun eğer kanıtın varsa videolu bir şekilde sunabilirsin harici bir savunma gerekli olmadığını düşünüyorum. Bariz ortada mermilerinin hepsi isabetli gidiyor.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: carlos77 - 02.12.2025 00:58
Olayla alakam yok ama arabada atılan mermiler düz gider ve zaten canın 78 1 dg mermisi ve bir kaç ak mermisi yeterdi düşmene.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 02.12.2025 05:56
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum: Araç dışındaki çatışmada Bryce Aubrey (@Eruhlu1) ile 3’e 1 pozisyondaydık. SA-MP motorunda 3 kişinin aynı anda ateş ettiği bir oyuncunun ne kadar canı olursa olsun saniyeler içinde düşmesi tamamen normaldir.
İster 400 canla gelsin, fark etmiyor; odak ateşinde TTK (time to kill) çok düşüktür. Bu yüzden Bryce Aubrey'in düşmesi de normal bir durum.


Eğer hile kullanılıyor olsaydı, SWAT Bryce Aubrey (@Eruhlu1) oyuncusunun aldığı hitlerin tamamının kafa olması gerekirdi. Fakat hasar kaydını paylaşmamış. Bu kayıtlar bende herhangi bir 3. parti yazılım olmadığını, en net gösterecek şeydi.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 02.12.2025 06:12
Bu arada önce kısa ve genel bir savunma hazırlamıştım. Daha sonra, durumu adminler açısından daha detaylı ve anlaşılır şekilde anlatmak için metni güncelledim.

Böylece hem mekanik hataları, hem araç içi ve araç dışı çatışmayı, hem de 3v1 TTK mantığını net olarak açıklamış oldum. Amacım savunmamı güçlendirmek ve yanlış anlaşılmaları önlemek.

Savunmam bu kadardır, sonuçlanabilir.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 02.12.2025 19:55
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum: Araç dışındaki çatışmada Bryce Aubrey (@Eruhlu1) ile 3’e 1 pozisyondaydık. SA-MP motorunda 3 kişinin aynı anda ateş ettiği bir oyuncunun ne kadar canı olursa olsun saniyeler içinde düşmesi tamamen normaldir.
İster 400 canla gelsin, fark etmiyor; odak ateşinde TTK (time to kill) çok düşüktür. Bu yüzden Bryce Aubrey'in düşmesi de normal bir durum.


Eğer hile olsaydım, SWAT Bryce Aubrey (@Eruhlu1) oyuncusunun aldığı hitlerin tamamının kafa olması gerekirdi. Fakat hasar kaydını paylaşmamış. Bu kayıtlar bende herhangi bir 3. parti yazılım olmadığını, en net gösterecek şeydi.
Şikayeti açan benim dostum,  Aubrey'in kanıtları atmaması senin hile olmadığının göstergesi değil yani. Saçma bir bağdaştırma yapmışsın.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 02.12.2025 22:41
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum: Araç dışındaki çatışmada Bryce Aubrey (@Eruhlu1) ile 3’e 1 pozisyondaydık. SA-MP motorunda 3 kişinin aynı anda ateş ettiği bir oyuncunun ne kadar canı olursa olsun saniyeler içinde düşmesi tamamen normaldir.
İster 400 canla gelsin, fark etmiyor; odak ateşinde TTK (time to kill) çok düşüktür. Bu yüzden Bryce Aubrey'in düşmesi de normal bir durum.


Eğer hile olsaydım, SWAT Bryce Aubrey (@Eruhlu1) oyuncusunun aldığı hitlerin tamamının kafa olması gerekirdi. Fakat hasar kaydını paylaşmamış. Bu kayıtlar bende herhangi bir 3. parti yazılım olmadığını, en net gösterecek şeydi.
Şikayeti açan benim dostum,  Aubrey'in kanıtları atmaması senin hile olmadığının göstergesi değil yani. Saçma bir bağdaştırma yapmışsın.

Şikayeti araç içindeki siz açmış olabilirsiniz. Ancak ben Bryce Aubrey (@Eruhlu1) örneğini hile iddiasının genel geçersizliğini göstermek için verdim. Araç dışındaki çatışmada kendisiyle birebir/odak ateşiyle savaşılmıştır.

Eğer hile kullanılıyor olsaydı, sadece araç içindekilerde değil; araç dışındaki çatışmada da hit’lerin tamamına yakını kafa bölgesine giderdi.

Bu nedenle yapılan karşılaştırma “saçma bir bağdaştırma” değil; iddiayı teknik olarak test etmeye yönelik mantıklı bir değerlendirmedir. Netlik sağlanması adına ilgili damage logları ve replay kayıtlarının paylaşılıp incelenmesini talep ediyorum.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 03.12.2025 01:00
Ek açıklama yapıyorum, beni yanlış anlamanızı istemem. @pashacan06

Sunucu üzerine ciddi bir yatırım yaptık ve bu süreçte harcadığımız zaman ve emek, hile kullanarak riske atılacak bir durum değildir. Yatırımlarımız, hem hesabımızın güvenliğini sağlamak hem de tüm oyuncular için eşit ve adil bir RP ortamı yaratmak amacıyla yapılmıştır.

Bu bağlamda, hile iddialarını kabul etmemekteyim ve hem karakterimin hem de oyuna verdiğim değerin doğasına aykırıdır. Bizim açımızdan bakarsak, hesap ve yatırımların güvenliği göz önünde bulundurulduğunda, hileye başvurmak hem mantıksız hem de tamamen gereksiz bir davranış olur.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 03.12.2025 19:20
Ek açıklama yapıyorum, beni yanlış anlamanızı istemem. @pashacan06

Sunucu üzerine ciddi bir yatırım yaptık ve bu süreçte harcadığımız zaman ve emek, hile kullanarak riske atılacak bir durum değildir. Yatırımlarımız, hem hesabımızın güvenliğini sağlamak hem de tüm oyuncular için eşit ve adil bir RP ortamı yaratmak amacıyla yapılmıştır.

Bu bağlamda, hile iddialarını kabul etmemekteyim ve hem karakterimin hem de oyuna verdiğim değerin doğasına aykırıdır. Bizim açımızdan bakarsak, hesap ve yatırımların güvenliği göz önünde bulundurulduğunda, hileye başvurmak hem mantıksız hem de tamamen gereksiz bir davranış olur.
Savunman bu kadarsa geri kalanını yönetime bırakalım, gerekli kararı onlar versin. @Elynn
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: aka grand mafia - 03.12.2025 19:55
Konudan bağımsız, asılsız iletilere itafen;

Oğlum, sen samp'da çığır açmışsın time to kill falan. Bırak bu işleri, tamam araçta mermilerin düz gider. (drive-by için konuşuyorum.)  Bir anda, drive'a kalkıp armor + health olan bir iki tane pd çarını düşürmene nasıl bir savunma yaptın? Bilmiyorum. Şöyle diyelim, birisini düşürdün evet, çok iyi aimin var. Diğerine nasıl bir anda aimin kaydı? Araç giderken, mermilerin saniyelerine bakarsanız kişinin silenti her iki kişiye karışık şekilde işlemiş. Şöyle diyebiliriz, araç haraket ettiği vakit kişi aimini çevirene kadar yanındaki kişiye silent işletmiş. Hasarlarda bir tek sen varsın, işin garip kısmıda bu. Hiç bir şekilde, attığın mermiler normal değil samp fiziğine aykırı. Yok, motoru eski falan diyip geçiştirmende ayrı komik. Umarım bir gün samp fiziğini çözersin, abilerin ile.

İyi forumlar.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 03.12.2025 21:46
Konudan bağımsız, asılsız iletilere itafen;

Oğlum, sen samp'da çığır açmışsın time to kill falan. Bırak bu işleri, tamam araçta mermilerin düz gider. (drive-by için konuşuyorum.)  Bir anda, drive'a kalkıp armor + health olan bir iki tane pd çarını düşürmene nasıl bir savunma yaptın? Bilmiyorum. Şöyle diyelim, birisini düşürdün evet, çok iyi aimin var. Diğerine nasıl bir anda aimin kaydı? Araç giderken, mermilerin saniyelerine bakarsanız kişinin silenti her iki kişiye karışık şekilde işlemiş. Şöyle diyebiliriz, araç haraket ettiği vakit kişi aimini çevirene kadar yanındaki kişiye silent işletmiş. Hasarlarda bir tek sen varsın, işin garip kısmıda bu. Hiç bir şekilde, attığın mermiler normal değil samp fiziğine aykırı. Yok, motoru eski falan diyip geçiştirmende ayrı komik. Umarım bir gün samp fiziğini çözersin, abilerin ile.

İyi forumlar.
Tarafıma yöneltilen suçlamalar tamamıyla kişisel yorum ve varsayımlardan ibarettir, herhangi bir teknik kanıt ya da somut delil sunulmamaktadır. SAMP sisteminde drive-by sırasında araç hareketi, animasyon gecikmesi ve sunucu senkronizasyonu sebebiyle mermilerin sekme izlemesi oluşturması ve arka arkaya farklı hedeflere isabet edebilmesi olağan bir durumdur.

Özellikle araç hız halindeyken aim geçişleri kayıt üzerinde “silent” benzeri görünüm yaratabilmektedir fakat bu fiziksel bir bug/senkron kaymasıdır ve oyun motorunun bilinen bir durumudur.

İki farklı oyuncunun kısa sürede hasar almış olması tek başına hile kanıtı değildir. Drive sırasında hızlı hedef değişimi ve silah sekmemesiyle bu durum rahatlıkla gerçekleşebilir. Hasar kayıtlarında yalnızca benim ismimin geçmesi, atışların başka biri tarafından yapılmadığını değil, bahsedilen olayda ateş eden tek kişi olduğumu göstermektedir. Bu durum iddia edildiği üzere yasadışı bir yazılım kullanımını değil, tamamen oyun içi mekaniklerin doğal sonucunu yansıtmaktadır.

Tarafımca herhangi bir illegal yazılım veya oyun dosyası müdahalesi kesinlikle kullanılmamıştır. İddiaların hiçbirinde kesin delil bulunmazken, yalnızca tahmin ve kişisel söylemlere dayalı ithamlar yapılmaktadır. Aksi yönde geçerli bir kanıt olmadığı sürece, suçlamaların dikkate alınmamasını talep ederim.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: aka grand mafia - 03.12.2025 22:36
Chatgpt'e yaptırdığın savunmanın aslını, düzeltilmemiş olanını atınca adminler gerekli kararı verir can dostum. Ayrıca somut niteliği taşıyor, adminler bu 400 hp'i nasıl erittiğini kayıtta inceleyebilirler minik arkadaşım. :)
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 03.12.2025 22:40
Chatgpt'e yaptırdığın savunmanın aslını, düzeltilmemiş olanını atınca adminler gerekli kararı verir can dostum. Ayrıca somut niteliği taşıyor, adminler bu 400 hp'i nasıl erittiğini kayıtta inceleyebilirler minik arkadaşım. :)
Oyun mekaniğinde kas ve dayanıklılık sistemine bağlı olarak maksimum can değeri artmaktadır. 0/0 seviyedeki standart bir oyuncu en fazla 100 HP’ye sahiptir. Kendi karakterimde kas ve dayanıklılık seviyelerim 18/18 civarında olup normal canım yaklaşık 152 HP’dir.

Bahsi geçen memurlardan birinin canı 78, diğerinin ise 98 seviyesindedir; bu değerler standart oyuncu HP’sinin dahi altındadır. Araç içinde oldukları için atışlar zırha işlememekte, doğrudan kafa hasarı olarak HP üzerinden kayıt almaktadır. Bu nedenle düşük cana sahip hedeflerin kısa sürede düşmeleri tamamen oyun mekaniğine uygundur ve olağan bir durumdur.

Araç içerisindeki memurlara (Karsten Siegel, Matthias Falkenrath) verilen hasar, zırh (armor) üzerinden değil doğrudan kafa hitbox’una kayıtlı olarak can üzerinden işlemektedir.

Oyun mekaniği gereği araç içindeki karakterlerin body/armor bölgeleri sağlıklı şekilde hedef alınamaz; bu nedenle atışlar zırha gitmez, doğrudan HP düşüşü şeklinde kayda geçer. Bahsi geçen memurlardan birinin can değeri 98, diğerinin ise 78 seviyesindedir; zırhlarına herhangi bir hasar gitmemiştir, kayıtlar incelendiğinde de zırh barlarının düşmediği net şekilde görülecektir.

400 HP gibi toplam hasar ifadesi, iki farklı oyuncuya peş peşe isabet eden kafa hasarlarının birleşik sonucu olarak görünmektedir. Yani tek bir oyuncunun olağandışı sürede eriyen canı söz konusu değildir; iki ayrı hedefe yapılan kafa vuruşlarının toplam hasarıdır. Bu durum, araç içi hit kayıtlarının doğasından kaynaklanmakta olup exploit, bug abuse veya kural dışı bir işlem bulunmamaktadır.
Kayıtlar detaylı incelendiğinde; atışların zırh barlarını düşürmediği, yalnızca kafa hitleri üzerinden HP azalmasına yol açtığı açıkça görülecektir.

Kullanılan üslubu doğru bulmadığımı belirtmek isterim. Savunmamın içeriği tamamen bana aittir; yalnızca anlatım düzeni için destek aldım, söylediğim her şey olayın gerçek akışını yansıtmaktadır.
Somut bir durum varsa elbette incelemenin yönetim tarafından kayıtlara dayanarak yapılması en sağlıklısıdır. Ben açıklamalarımı eksiksiz ilettim, daha fazlasına gerek yoktur. Sürecin yönetim tarafından değerlendirilmesini bekliyorum.

Sonuçlanabilir, daha fazla ileti atılmayacaktır.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: roman - 04.12.2025 17:35
Chatgpt'e yaptırdığın savunmanın aslını, düzeltilmemiş olanını atınca adminler gerekli kararı verir can dostum. Ayrıca somut niteliği taşıyor, adminler bu 400 hp'i nasıl erittiğini kayıtta inceleyebilirler minik arkadaşım. :)
Oyun mekaniğinde kas ve dayanıklılık sistemine bağlı olarak maksimum can değeri artmaktadır. 0/0 seviyedeki standart bir oyuncu en fazla 100 HP’ye sahiptir. Kendi karakterimde kas ve dayanıklılık seviyelerim 18/18 civarında olup normal canım yaklaşık 152 HP’dir.

Bahsi geçen memurlardan birinin canı 78, diğerinin ise 98 seviyesindedir; bu değerler standart oyuncu HP’sinin dahi altındadır. Araç içinde oldukları için atışlar zırha işlememekte, doğrudan kafa hasarı olarak HP üzerinden kayıt almaktadır. Bu nedenle düşük cana sahip hedeflerin kısa sürede düşmeleri tamamen oyun mekaniğine uygundur ve olağan bir durumdur.

Araç içerisindeki memurlara (Karsten Siegel, Matthias Falkenrath) verilen hasar, zırh (armor) üzerinden değil doğrudan kafa hitbox’una kayıtlı olarak can üzerinden işlemektedir.

Oyun mekaniği gereği araç içindeki karakterlerin body/armor bölgeleri sağlıklı şekilde hedef alınamaz; bu nedenle atışlar zırha gitmez, doğrudan HP düşüşü şeklinde kayda geçer. Bahsi geçen memurlardan birinin can değeri 98, diğerinin ise 78 seviyesindedir; zırhlarına herhangi bir hasar gitmemiştir, kayıtlar incelendiğinde de zırh barlarının düşmediği net şekilde görülecektir.

400 HP gibi toplam hasar ifadesi, iki farklı oyuncuya peş peşe isabet eden kafa hasarlarının birleşik sonucu olarak görünmektedir. Yani tek bir oyuncunun olağandışı sürede eriyen canı söz konusu değildir; iki ayrı hedefe yapılan kafa vuruşlarının toplam hasarıdır. Bu durum, araç içi hit kayıtlarının doğasından kaynaklanmakta olup exploit, bug abuse veya kural dışı bir işlem bulunmamaktadır.
Kayıtlar detaylı incelendiğinde; atışların zırh barlarını düşürmediği, yalnızca kafa hitleri üzerinden HP azalmasına yol açtığı açıkça görülecektir.

Kullanılan üslubu doğru bulmadığımı belirtmek isterim. Savunmamın içeriği tamamen bana aittir; yalnızca anlatım düzeni için destek aldım, söylediğim her şey olayın gerçek akışını yansıtmaktadır.
Somut bir durum varsa elbette incelemenin yönetim tarafından kayıtlara dayanarak yapılması en sağlıklısıdır. Ben açıklamalarımı eksiksiz ilettim, daha fazlasına gerek yoktur. Sürecin yönetim tarafından değerlendirilmesini bekliyorum.

Sonuçlanabilir, daha fazla ileti atılmayacaktır.

Aslında canlarımız armorumuzla birlikte 178 ve 197 olarak gözüküyor, senin hitlerin hepsi kafaya gittiğinden dolayı armorumuzdan hiç eksilmedi. Kafaya gitmesini geçtim, 5-6 saniye içinde ikimizide ondan cıkıp bana gelicek şekilde aiminle nasıl vurdun? hiçmi bu mermi sekmiyor hiçmi sağa sola sıkmıyorsun anlamadım ben seni, video kayıtlı bir savunma gelmedikce bu şikayetin değerlenmesini istiyorum. Bariz ortada Arkadaşım full yiyor, 1 mermi bile boşa gitmiyor, ondan çıktıkdan sonra hemen bana hiç kaçırmadan head atmaya devam ediyor.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: roman - 04.12.2025 17:45
Tarafıma yöneltilen suçlamalar tamamıyla kişisel yorum ve varsayımlardan ibarettir, herhangi bir teknik kanıt ya da somut delil sunulmamaktadır. SAMP sisteminde drive-by sırasında araç hareketi, animasyon gecikmesi ve sunucu senkronizasyonu sebebiyle mermilerin sekme izlemesi oluşturması ve arka arkaya farklı hedeflere isabet edebilmesi olağan bir durumdur.

Bu açıklamayı yapmışsın, bence hiç olağan bir durum değil. Hepside sen sıkarkenmi denk geliyor bunların?
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: CigARAm - 04.12.2025 18:03
Sonuçlanabilir.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 05.12.2025 20:42
@Elynn @southliberty @Anomaly
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: roman - 06.12.2025 12:48
Yetkililer musait bir zamanda bakıcaktır, etiket atmaya gerek yok. İnceleniyordur.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: pashacan06 - 14.12.2025 22:38
 @Elynn @Anomaly @scealten @southliberty biraz fazla sürdü ya, kaç gün oldu bekliyoruz sonuçlanmasını.
Başlık: Ynt: hile sikayeti - silent aim
Gönderen: fudoin - 20.12.2025 02:22
Hepsi yasaklandı. Deathmatch, hile kullanımına göz yummak gibi sebepler de eklendi.