| (https://cdn.discordapp.com/attachments/685472941059997711/694248984478351470/blalbl.jpg) | Şikayet edilen karakter adı ve forum hesabı: Takvor_Hosrovyan, Maske_34732, Maske_27369. @gumuskeles Olaya dahil olan şahit karakter adı: Balfour_Belanger @haxrun Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: 07.02.2022 - 00.35 Suları. |
6-) DEATHMATCH
a) Herhangi bir şekilde roleplay amacı gütmeden karşı tarafı öldürmek, yere düşürmek, vurmak olarak kabul görmektedir. Karşınızdaki bireyi herhangi bir silahla vuracakken, ateş edecekken, yeterli bir sebebe sahip olduğunuza emin olmanız gerekmektedir. Terörizm faaliyetleri admin izniyle gerçekleşebilir.
b) Revenge-kill — DM'in alt kolu olarak adlandırılmıştır. Çatışma halinde vurulup, HP'niz bittiğinde, belirli yaralı süresini bitirip yerden kalkıp aynı çatışmaya devam etmektir.
Alıntı
— Bir kişi tarafından vurulduğunuzda, karşı tarafa neden vurulduğunuzu PM veya herhangi bir özel iletim kanalı üzerinden sorabilirsiniz. Sorunuza yanıt gelmediği noktada, ihlal olduğuna eminseniz kişiye şikayet oluşturabilirsiniz.
— Belirli izinleri olan ekip ve bireyler haricinde seri katillik, kiralık katillik yapan bireyler DM ihlalinden ceza alır.
— Birlik gibi toplu ihlaller konusunda uygulanacak yaptırım Faction Managament ekibi yetkilileri tarafından duyurulabilir.
— DM konusunda bir oyuncuya şikayet oluşturuyorken elinizdeki ekran görüntüsü, video kaydının yeterli olduğundan emin olmalısınız.
— Çatışma başlamadan, rol dahilinde ilk mermiyi ateşleyecek kişinin silahı için emote belirtmesi gerekmektedir.
2.2) ÇATIŞMA, SAVAŞ, BASKIN
İllegal birlikler, her ne konumda olursa olsun gereksiz şekilde savaş başlatamaz ve şehirde amaçsızca silah kullanımına girişemez. Birlikler olası saçma sebeplerden dolayı, (kaza yaptık, bana laf etti, yanımdan hızlı geçti, selam vermeyerek saygısızlık yaptı(?) gibi sebeplerden dolayı başka bir birliğe veya kişiye ateş ediyorsa, birlik üyelerinden hangisi yaparsa yapsın bu durumdan dolayı doğruca Birlik Yönetimi sorumlu tutulur. Ek olarak, tüm bu örneklerle birlikte diğer "saçma" ve gerçek dışı sayılabilecek örneklerle beraber, hangi durumun geçerli, hangi durumun gereksiz DM/Savaş çığırtkanlığı olduğuna kararı FM Üst yönetimi verecektir.
Eğer haksız yere saldırıya uğradığınızı veya amaçsızca size karşı silah kullanıldığını düşünüyorsanız doğruca FM Ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.
Bu ihlalin yaptırımı olarak;
Yapan Karakterlerin, Karakter Ölümü, Kan Parası Ödetimi, Birliğe Genel Yaptırım veya OOC ceza ile birlikte hood onayı varsa hood onayının alınması veya birliğin doğrudan kapatılması yer alabilir. Bu konudaki karar tamamen FM Üst Yönetimine aittir.
Onaylı bir bölgeye saldırı düzenlemek için en az iki birlik ile koalisyon içerisinde olması gerekmektedir. Saldırıya katılan birliklerin forum üzerinde tanıtımları olmak zorundadır, aksi halde birlik olarak sayılmayıp ceza alabilirler.
Hood basmak için gerekenler üç kişi ve iki birlik, burada iki birliktende üye bulunuyor. Kasparov ve 40. Blocksdan ben, ve üç kişiyiz. Kural ihlali gerçekleştirmedik, savunmam bu yöndedir.Bize sıkma sebebinide söylersen sevinirim.
(https://cdn.discordapp.com/attachments/936076654504194048/940005656298135602/Ekran_Goruntusu_5674.png)Hood basmak için gerekenler üç kişi ve iki birlik, burada iki birliktende üye bulunuyor. Kasparov ve 40. Blocksdan ben, ve üç kişiyiz. Kural ihlali gerçekleştirmedik, savunmam bu yöndedir.Bize sıkma sebebinide söylersen sevinirim.
Arkadaşımın illegal rol izni vermesi kaçtıktan sonra hooda gelip beni vurup onada ateş açmanız değil. Orada olan olay için. Olayla ilgisi olmayan birlikteki adamı bile olay yerine getirmişsin sence bundan saçma ne olabilir?
Sürekli Roleplay yapmak adına bu rolleri gerçekleştirdik. Kendi tarafımızca hatalı bulduğumuz rolleri (Hood Basma gibi) şikayet açtık. Bana göre ortada yapılan ihlaller var şikayetin ana sebebide bu değil mi zaten?Dostum bahsettiğim gibi bir Pull up mevcut. Hood baskını diyorsun ama ben hood baskını olayı için savunmamızı yaptım. Kişi sayımız siz den daha fazlaydı ve iki birlik mevcutdu. Yetkililerin kararını bekliyorum.