Vice Roleplay
Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Arşiv => Konuyu başlatan: CaptainSilver - 15.08.2021 19:41
-
Öncelikle herkese iyi forumlar,
Benim önerim kişisel evlerde (sadece ev sahipleri ve kiracılar olmak üzere) yemek yeme sistemi eklenilmeli. Eve /ev menüsünden 500$
karşılığında ""Tüketim" adlı bir bölüm açılabilir ve her satın aldığımızda ortalama 20-30 besin gelebilir pizza,hamburger vs. gibi.
Bana kalırsa bu sistem evlerin önemini arttırması ile bir yana kalıp rolselliğin kalitesini daha da arttırabilir. Ayrıca ücretsiz girilip can doldurma sistemini sağlayan çok az mekan var. Böylelikle bununda önüne geçmiş oluruz. :sampanya:
-
açlık sistemiyle birlikte böyle bir şey gelirse hoş olabilir, aksine sadece can doldurmak için kullanılacaktır
-
Açlık - susuzluk sistemi ile çok güzel olur, birde eve alışveriş sistemi gelebilir su ve yemek alıp dolaba koyabiliriz. Destekliyorum
-
Açlık - susuzluk sistemi ile çok güzel olur, birde eve alışveriş sistemi gelebilir su ve yemek alıp dolaba koyabiliriz. Destekliyorum
Açlık susuzluk sistemi de olabilir ufkunuzu geniş tutun dediğimizde "yoğğ artığğ" yapanlar vardı, görüyorum ki ufku geniş insanlar oluşmaya başlamış.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
Madem öyle, Silahla yara aldığımızda, tedavi olmadan yemek yiyerek canımız artmasın. Bence en güzel çözüm budur.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
Madem öyle, Silahla yara aldığımızda, tedavi olmadan yemek yiyerek canımız artmasın. Bence en güzel çözüm budur.
Bu geçerli bir çözüm olabilir, peki ya yaralanmayan kişiler? Canı 5-10hp ile kurtaran kişilerin önüne geçmemiz pek mümkün değil bana kalırsa. Çünkü hastaneye gitmeden/rol yapmadan can yenilemek isteyen tezgah da kullanır İdleStack'e de gider. Ama senin önerin hoşuma gitti.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
Son paydayı boyunca çatışan&brawl'a giren yani hasar alan herkes yeni payday alana kadar evlerden HP dolduramaz, relog atsa da bu değişmez kayıt altında tutulur. Payday olayı olmazsa son 5-10 dakika da olabilir.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
Son paydayı boyunca çatışan&brawl'a giren yani hasar alan herkes yeni payday alana kadar evlerden HP dolduramaz, relog atsa da bu değişmez kayıt altında tutulur. Payday olayı olmazsa son 5-10 dakika da olabilir.
Payday olayı biraz mantıksız sebebi ise atıyorum çatışma başında kişinin payday almasına 5 dakikası kalır, çatışma sırasında payday alır ve gidip canını yeniler.
Bunun yerine dediğin gibi bir kişi hasar aldıktan sonra 10 dakika içerisinde hiçbir şekilde canını dolduramasın. (relog atsa bile)
-
açlık sistemiyle birlikte böyle bir şey gelirse hoş olabilir, aksine sadece can doldurmak için kullanılacaktır
:sampanya:
-
Açlık ve susuzluk sistemini desteklemiyorum, rolü yapılmayan bir sistem. Kimse rolünü yapmaz.
Evlerde bahsedilen menüden yemek yiyebiliriz, böylelikle canımı artabilir. Kötüye kullanım amaçlı ise, hatta direkt genel bir sistem de olabilir. Bir kişi silah ile yaralandığında 5 dakika boyunca hiçbir şekilde herhangi bir yerden can yükseltemesin.
-
Açlık ve susuzluk sistemini desteklemiyorum, rolü yapılmayan bir sistem. Kimse rolünü yapmaz.
Evlerde bahsedilen menüden yemek yiyebiliriz, böylelikle canımı artabilir. Kötüye kullanım amaçlı ise, hatta direkt genel bir sistem de olabilir. Bir kişi silah ile yaralandığında 5 dakika boyunca hiçbir şekilde herhangi bir yerden can yükseltemesin.
-
Desteklemiyorum, gun rp sırasında evlere kaçıp yemek yiyerek canlarını doldurabilirler.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
/ev komutuna eklenmesi yerine marketlerden veya Pizza Stack'den yemek alırken "Eve al." seçeneği çıkabilir. Ev envanterine bu yemekler düşebilir ve oradan erişilebilir. Böylelikle hem marketten alışveriş yapılmış olur hem de hızlıca yemek yiyerek can doldurma savaş/çatışma için kullanılma biraz da olsa düşürülebilir.
-
Ev fonksiyonları için değişiklik yapılabilir. Kenarda dursun, ev geliştirme için ilk akla gelecek önerilerden.
Bu konuda tek endişemiz savaş/çatışma için HP istasyonu gibi kullanılabilecek olması, bunun için ek öneri verebilecek kişiler için konu açık.
Açlık susuzluk rolsel bir tabanı olmayan bir sistem, ilerleyen süreçte sadece sistemsel ihtiyaç gidermek için rol yapılmadan kullanılıyor.
/ev komutuna eklenmesi yerine marketlerden veya Pizza Stack'den yemek alırken "Eve al." seçeneği çıkabilir. Ev envanterine bu yemekler düşebilir ve oradan erişilebilir. Böylelikle hem marketten alışveriş yapılmış olur hem de hızlıca yemek yiyerek can doldurma savaş/çatışma için kullanılma biraz da olsa düşürülebilir.
Yinede evi HP istasyonu olarak kullanabilirler.