Vice Roleplay
Diğer => Genel Sohbet => Arşiv => Konuyu başlatan: et yiyen çiçek - 11.07.2021 21:34
-
Bildiğiniz üzere son 1 haftadır fazlaca hile, oluşum şikayeti var, bu şikayetler genelde birliklerin savaş sonrası patlak veriyor sayfalarca savunma oluyor.
Bunun nedeni sizce ne olabilir? Gereğinden fazla şikayet nasıl engellenebilir?
Dipnot: Buradaki amacım herhangi bir birliği işaret etmek değil. Çoğu birlik yetkilisini tanımam etmem, çoğuyla konuşmuşluğum bile yok.
-
tek yaşanılan sorunun açılan şikayete alakası olmayan +9445565498746548765146574897464165749 kişinin ileti atması, bence. ek olarak en büyük sorun toksiklik
-
Empati yapamamak, her olaya tek taraflı müdavim olmak Aslında bir "taraf" olmaya çalışmak.
İnsanlar neden kendi oluşumundaki arkadaşlarının hatasını görmezden gelir ki? Neden herkes yıkıcı, yapıcı değil?
Drama, kavga ve seviyesiz tartışmalardan hoşnut oluyoruz.
-
insanların şikayetlerde birbirine racon kesmesi laf sokması izlenilecek keyifli şeyler arasından biri, hem daha iyi tanıyorsunuz kim bir şikayete savunma yapamayacak kadar şey diye...
-
Bunun sorunu apaçık ortada diye düşünüyorum, insanlar oyunda yaşadığı şeyleri gerçek hayatına yansıtıp birbirilerine kinleniyorlar.
Şikayetlere baktığım zaman ise konu ile alakası olmayan kişiler tarafından +9894987 tane ileti var. Bu durum admin açısından işi zorlaştırıyor, sonuçlanma süresi ayrıyeten uzuyor. Bunun için güzel bir cezalandırma sistemi gelirse bir daha konu dışında olan kişilerden ileti atılacağını düşünmüyorum.
-
Yenilme fobisi. Yenilmeyi ya da karakterine rolde zarar gelmesini hazmedememek olabiliyor bazen. Bu nedenle de karşı tarafın açığını aramaya başlıyorsunuz haliyle de. İşte bu yüzden illegal rollerde bulunmuyorum, genelde toksik insanı çok oluyor.
-
Herkesin birbirine düşmesi, empati yapılmaması ve sürekli "bana şikayet açıldıysa bende o birlikte birisine yine şikayet açayım da altta kalmayalım" mevzusuna döndüğünü görüyorum. Hoş değil.
-
tek yaşanılan sorunun açılan şikayete alakası olmayan +9445565498746548765146574897464165749 kişinin ileti atması, bence. ek olarak en büyük sorun toksiklik
+91231312031231 kişi değil, adam ilk rol yapmaya başladığı günden anlatmaya başlıyor, bunu yapanlara direkt bir işlem atsanız bir şeyler değişir bence.
-
Oyuncular birbirine anlayış göstermesi gerekli. Bu işin üstesinden sadece anlayış ile gelebiliriz. Oyuncular kendi birliğinden olmayan birine rol içi/dışı düşman olarak görmesi, öyle görmeyenlere aktarması bu olaylara barut ve ateş gibi oluyor. Kısacası oyuncuların geneline anlayışlı olmasını, empati kurmasını aşılamalıyız.
-
Şikayetlerin özellikle savaş döneminde çoğalmasının nedeni açık ortada ve üstte yazılmış. Kimse altta kalmak istemiyor. Savaş esnasında geriye düşen taraf oyun dışı yollarla tekrar öne çıkmaya çalışıp kendince sebepler yaratarak şikayetlere başvuruyor. Çünkü şikayetlerinden herhangi birisi bile kabul olsa "bize ihlal yaptınız ve bu yolla önümüze geçtiniz" tarzında bir argüman üretebilecekler. Şikayet alan üstün taraf ise yine şikayet açarak karşılık veriyor. Çünkü onların da olası bir cezalandırma durumunda "tek hatalı taraf biz değiliz, siz de hata yaptınız" demeye ihtiyacı var.
Şikayetlerde milyar tane iletinin oluşmasına da şikayet kültüründen, mantığından haberdar olunmaması neden oluyor. Şöyle ki, açılan şikayetleri şikayetçi taraf veya savunmacı taraf incelemez. Yönetici inceler. Bu yüzden şikayet açıyorsak yalnızca olayı anlatmalı ve nerelerde ihlal gördüğümüzü açıklamalıyız. Savunma yapıyorsak yine olayı kendi gözümüzden anlatmalı ve neyi neden yaptığımızı açıklamalıyız. Gidip şikayet açtığımız kişiye "sen beni nasıl buldun" dersek, o gelip "sen beni niye vurdun" diye sorarsa doğal olarak konu amacından sapar ve ikili münakaşaya girer. Malum bir kere başlayan münakaşanın da sonu gelmez.
Şikayetlerin açılmasına getirilebilecek bir önlem yok, buna oyuncu doğası sebep oluyor. Bence en baba önlem bile getirilse şikayet savaşları devam edecek. Savunmaların uzaması konusunda da aslında kendi önlemimizi alıp sakin kalırsak bir problem yaşamayız. Yine de şikayetler için ufak bir kural/yaptırım düzenlemesi (şikayetlerin amacından sapması gibi durumlarda direkt reddedilmesi gibi) ile savunmaların tartışmaya dönmesi engellenebilir.
-
"Hoşgörüde deniz gibi ol, kusur örtmede gece gibi ol."
İhlali yapan da, mağduru da bunun bir oyun olduğunu sürekli unutuyor. Polis rolü yaparken aslında şikayet etmeniz gereken milyonlarca ihlalle karşılaşıyorsunuz bir günde. Bazı durumlarda tatlı dilli bir uyarı, arkadaşça bir konuşma konuyu çözmede yeterli oluyor.
-
Kaybetmeninde bir rol olduğunu unutup kinlenen veya kazanıp kaybeden tarafın bütün rol zevkini vampir gibi emen insanlar oldukça sanırım oluşum şikayetleri azalmayacak. Birini vurup kaçırdınız, rolünüzü yaptıysanız salın abi, sınır 4 saat diye 4 saat boyunca tutup işkence etmeniz, sürekli olarak düşürmeniz, dövüp sövmeniz ve aşağılamanız fazlasıyla saçma.
Hile içinse bir taraf sizden iyiyse iyidir, kendinizi geliştirmek her zaman için daha sağlıklı. Hile açıp milletin oyun zevkini batırmaya gerek yok.
-
düşünmek gerek
-
anlayışsızlık, iq, ego
-
Bazı arkadaşlar bunun 17 yıllık basit bir oyun olduğunu unutuyorlar maalesef.
-
Yenilme fobisi. Yenilmeyi ya da karakterine rolde zarar gelmesini hazmedememek olabiliyor bazen. Bu nedenle de karşı tarafın açığını aramaya başlıyorsunuz haliyle de. İşte bu yüzden illegal rollerde bulunmuyorum, genelde toksik insanı çok oluyor.
Problemin açık ara en güzel cevabı bu, bende yazacaktımta arkadaş belirtmiş güzelde belirtmiş.
-
8-9 sayfalık şikayetler bulunmaya devam ettikçe kimse bunun bir oyun olduğunu anlamayacak
-
Yenilme fobisi. Yenilmeyi ya da karakterine rolde zarar gelmesini hazmedememek olabiliyor bazen. Bu nedenle de karşı tarafın açığını aramaya başlıyorsunuz haliyle de. İşte bu yüzden illegal rollerde bulunmuyorum, genelde toksik insanı çok oluyor.
-
düşünmek gerek