Vice Roleplay
Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Reddedilenler => Konuyu başlatan: Sydres - 30.05.2021 03:01
-
Sunucudaki büyük eksiklerden birisi olarak hastalık sistemini görüyorum şu an için,
Oyunda ilaç sektöründe rol yapan şirketler mevcut ancak hiç bir olayları yok sadece rol bu konuyla ilgili şirketlere daha fazla rol olanağı, daha fazla kişiye istihdam gibi şeyler ekleyecektir hastalık sisteminin sunucuya gelmesi durumunda çünkü hastalık sisteminin gelmesi aynı zamanda eczacılık / ilaç sektörünün gelmesi anlamına geliyor.
Hastalık sisteminden kastım kesinlikle ota boka hasta olmak değildir tamamen scripted bir şekilde hastalık olur örneğin;
Kondomsuz ERP = AIDS
Random bir şekilde olması oyuncuları oyundan bunaltacaktır, olsa bile çok düşük şanslar ile olmalı sunucudaki aktif geçirdiğin 30 saat'de bir grip olabilmelisin en fazla.
Daha fazlası oyuncuları oyundan soğutacaktır.
Eklenmesi durumunda bahsettiğim gibi hem daha fazla istihdam ve rollere detaylar ekleyecektir.
-
Uzun uzun düşünülmesi ve geliştirilmesi gereken bir sistem. Oyuncuları bunaltmadan yapılması biraz zor gibi ama farklılık katabilir, güzel görüntüler çıkabilir.
-
Duş sistemi önerisi vardı ,belli aralıklarla duş almayan kişinin ve bu insanlarla takılmanın hastalık riskini artırması vb olabilir : ) Yine daha önce çok defa kurşun yiyen insanların ara ara enfeksiyon kapmaları vb de olabilir.
-
Destekliyorum fakat o örneğe göre değil. Grip vs. gelirse hoş olabilir ama dediğin örnek gelirse gereksiz bir şey olur. Hiç o tür rollere kalkışmayanlar o tür bir hastalığa kapılıyor düşünsene. Mantıksız. Düzenlenip getirilebilir ama.
-
Farklılık her zaman iyidir, destek
-
Doktorlarda en azından boş boş dolanmazlar, destek
-
Yeniliklere açığız destek.
-
@Democrituss hapşuruk sistemi?
-
:garip: :-\
Ne gerek var?
-
:garip: :-\
Ne gerek var?
-
Saçma ve gereksiz, rol ile yapılabilir. Desteklemiyorum.
-
:garip: :-\
Ne gerek var?
Bunu yazan iki kişinin de aynı çetede olması ne gerek olduğunu gösteriyor gibi.
-
:garip: :-\
Ne gerek var?
Bunu yazan iki kişinin de aynı çetede olması ne gerek olduğunu gösteriyor gibi.
Aynı çete değil, oluşum. Ne gerek sence? Bence güzel bir silah hasarları falan. Saçma erp aids sistemlerine ne gerek var? Lol.
Hem @Lordusbackinbusiness oglusumun benim fikirlerimi desteklemesi kadar normal bir şey yok. ;) ::)
-
:garip: :-\
Ne gerek var?
Bunu yazan iki kişinin de aynı çetede olması ne gerek olduğunu gösteriyor gibi.
Lol, saçma sistem aids sistemi falan ne gerek var? Rolsel zaten bunun rolünü yapanlar var, bir kaç sunucudan saçma sistemler görüp arge açmak bana pek mantıklı gelmedi. Desteklemiyorum.
Aynı şekil, @nevzvt benim oğluşum ben onu o beni hep destekler. Normal. :garip:
-
:garip: :-\
Ne gerek var?
Bunu yazan iki kişinin de aynı çetede olması ne gerek olduğunu gösteriyor gibi.
Lol, saçma sistem aids sistemi falan ne gerek var? Rolsel zaten bunun rolünü yapanlar var, bir kaç sunucudan saçma sistemler görüp arge açmak bana pek mantıklı gelmedi. Desteklemiyorum.
Aynı şekil, @nevzvt benim oğluşum ben onu o beni hep destekler. Normal. :garip:
Anlıyorum ar-ge konusu açılan bütün sistemi verdiğim tek bir örnek ile yargılamak tabii ki sizlere yakışan bir hareket olsa gerek.
-
"/do" ve "/me" ile hasta rolü yapabilirsiniz. Bu sayede hastalığı da siz belirlersiniz ve istediğiniz gibi rol yapabilirsiniz. Bu sayede doktorlara da aradabir rol çıkarabilirsiniz.
(bkz: Sebastian Arbesbach'ın iktidarsız olması)
-
Hastalık tam olarak böyle değil ama insanları MD'ye iten bir hastalık sistemi gerekli. Büyük ihtimalle buna itiraz alınacak ama bir çatışma rolünde vurulan taraf maksimum 48 saat(Ağır silahlar tarafından yaralanan oyuncular için) boyunca maksimum HP'si düşmeli(PD dahil, PD için süre 24 saate çekilebilir), hastanede rolleri yaptıkça şekillendirilen kişilere göre bu süre azalacak. Kişinin tedavi rolü yapıldıktan sonra 48 saat yerini 12 saate alacak. Tedavi yapan kişi tekrar muayene için çağıracak bu süre yine düşüş gösterecek ya da bitecek. Böylece sözde kalmayan muayene rolü devam edecek. Hafif yaralanma tek seferde iyileştirilebilir. Ancak sıradan hastalıkların gelmesi mantıklı değil, rastgele insanlar hasta olmuyor maalesef gerçek hayatta.
Ağır yaralanma da maksimum can 1/4'e düşebilir, orta yaralanma da 1/2, hafif yaralanma da 3/4'e düşebilir. MD tarafından tedavi oldukça maksimum can değeri artar.
Ağır silahlar için 48 saat, orta dereceli silahlar için 24 saat, hafif silahlar için 12 saat olabilir değişkenlik gösterir bunlar tabi.
Bu şekilde zorlanma yapılmadığı sürece sunucuda 2000 kişi oynuyorsa hasta, yaralanma rolü yapan sayısı 50 kişiyi geçmez maalesef.
Bu roller robotlaşır, MD komutu kullansak gitsek mantığa dönebilir. Ama MD için bu olmayacaktır. MD'ler yaptığı rolden zevk alıp daha çok birliğine tutulacaktır. Zaten bitse de gitsek mantığındaki bir insanın sunucuda uzun süre barınabileceğine de inanmıyorum, ondan dolayı ne düşündüklerinin çokta önemi yok. Roller sistemler tarafından desteklenmedikçe bu tarz rolleri yapan oyuncu sayısı az olacaktır.
Bu olayın PD'ye de dedektif büroya rol çıkartma fırsatı doğacak vurulan her kişi MD tarafından(Hastaneye gelirse) PD'ye bildirilecek.
-
Hastalık tam olarak böyle değil ama insanları MD'ye iten bir hastalık sistemi gerekli. Büyük ihtimalle buna itiraz alınacak ama bir çatışma rolünde vurulan taraf maksimum 48 saat(Ağır silahlar tarafından yaralanan oyuncular için) boyunca maksimum HP'si düşmeli(PD dahil, PD için süre 24 saate çekilebilir), hastanede rolleri yaptıkça şekillendirilen kişilere göre bu süre azalacak. Kişinin tedavi rolü yapıldıktan sonra 48 saat yerini 12 saate alacak. Tedavi yapan kişi tekrar muayene için çağıracak bu süre yine düşüş gösterecek ya da bitecek. Böylece sözde kalmayan muayene rolü devam edecek. Hafif yaralanma tek seferde iyileştirilebilir. Ancak sıradan hastalıkların gelmesi mantıklı değil, rastgele insanlar hasta olmuyor maalesef gerçek hayatta.
Ağır yaralanma da maksimum can 1/4'e düşebilir, orta yaralanma da 1/2, hafif yaralanma da 3/4'e düşebilir. MD tarafından tedavi oldukça maksimum can değeri artar.
Ağır silahlar için 48 saat, orta dereceli silahlar için 24 saat, hafif silahlar için 12 saat olabilir değişkenlik gösterir bunlar tabi.
Bu şekilde zorlanma yapılmadığı sürece sunucuda 2000 kişi oynuyorsa hasta, yaralanma rolü yapan sayısı 50 kişiyi geçmez maalesef.
Bu roller robotlaşır, MD komutu kullansak gitsek mantığa dönebilir. Ama MD için bu olmayacaktır. MD'ler yaptığı rolden zevk alıp daha çok birliğine tutulacaktır. Zaten bitse de gitsek mantığındaki bir insanın sunucuda uzun süre barınabileceğine de inanmıyorum, ondan dolayı ne düşündüklerinin çokta önemi yok. Roller sistemler tarafından desteklenmedikçe bu tarz rolleri yapan oyuncu sayısı az olacaktır.
Bu olayın PD'ye de dedektif büroya rol çıkartma fırsatı doğacak vurulan her kişi MD tarafından(Hastaneye gelirse) PD'ye bildirilecek.
Detaylı yorumun için teşekkürler ben fikri ortaya attım geliştirmesi size kalmış.
-
@Democrituss hapşuruk sistemi?
destelliyorum. özellikle hapsuruk sistemi de gelmeli bu hastalıkla birlikte. rastgele zaman aralıklarında aniden hapsuruk gelicek(ileride aşerjik reaks. eklenebilir) /hapsuruktut ve /hapsur yazacagiz. hapsururken bazen hapsuruk kacacak ve bu da karakterimizim canını sıkacağından canımız -5 ile -10 arasında düsücek. Hastalık sistemiyle birlikte bu da gelebilir.
-
Güncel.
-
Hastalık tam olarak böyle değil ama insanları MD'ye iten bir hastalık sistemi gerekli. Büyük ihtimalle buna itiraz alınacak ama bir çatışma rolünde vurulan taraf maksimum 48 saat(Ağır silahlar tarafından yaralanan oyuncular için) boyunca maksimum HP'si düşmeli(PD dahil, PD için süre 24 saate çekilebilir), hastanede rolleri yaptıkça şekillendirilen kişilere göre bu süre azalacak. Kişinin tedavi rolü yapıldıktan sonra 48 saat yerini 12 saate alacak. Tedavi yapan kişi tekrar muayene için çağıracak bu süre yine düşüş gösterecek ya da bitecek. Böylece sözde kalmayan muayene rolü devam edecek. Hafif yaralanma tek seferde iyileştirilebilir. Ancak sıradan hastalıkların gelmesi mantıklı değil, rastgele insanlar hasta olmuyor maalesef gerçek hayatta.
Ağır yaralanma da maksimum can 1/4'e düşebilir, orta yaralanma da 1/2, hafif yaralanma da 3/4'e düşebilir. MD tarafından tedavi oldukça maksimum can değeri artar.
Ağır silahlar için 48 saat, orta dereceli silahlar için 24 saat, hafif silahlar için 12 saat olabilir değişkenlik gösterir bunlar tabi.
Bu şekilde zorlanma yapılmadığı sürece sunucuda 2000 kişi oynuyorsa hasta, yaralanma rolü yapan sayısı 50 kişiyi geçmez maalesef.
Bu roller robotlaşır, MD komutu kullansak gitsek mantığa dönebilir. Ama MD için bu olmayacaktır. MD'ler yaptığı rolden zevk alıp daha çok birliğine tutulacaktır. Zaten bitse de gitsek mantığındaki bir insanın sunucuda uzun süre barınabileceğine de inanmıyorum, ondan dolayı ne düşündüklerinin çokta önemi yok. Roller sistemler tarafından desteklenmedikçe bu tarz rolleri yapan oyuncu sayısı az olacaktır.
Bu olayın PD'ye de dedektif büroya rol çıkartma fırsatı doğacak vurulan her kişi MD tarafından(Hastaneye gelirse) PD'ye bildirilecek.
Çok güzel anlatmışsın, artı destek
-
"/do" ve "/me" ile hasta rolü yapabilirsiniz. Bu sayede hastalığı da siz belirlersiniz ve istediğiniz gibi rol yapabilirsiniz. Bu sayede doktorlara da aradabir rol çıkarabilirsiniz.
(bkz: Sebastian Arbesbach'ın iktidarsız olması)
-
@Democrituss hapşuruk sistemi?
destelliyorum. özellikle hapsuruk sistemi de gelmeli bu hastalıkla birlikte. rastgele zaman aralıklarında aniden hapsuruk gelicek(ileride aşerjik reaks. eklenebilir) /hapsuruktut ve /hapsur yazacagiz. hapsururken bazen hapsuruk kacacak ve bu da karakterimizim canını sıkacağından canımız -5 ile -10 arasında düsücek. Hastalık sistemiyle birlikte bu da gelebilir.
görüyorum ve arttırıyorum, eğer hapşuruk sistemi gelirse gaz kaçırma sisteminin gelmek zorunda olduğunu düşünüyorum. hapşuruk sisteminin geldiği yerde gaz kaçırma sistemi olmazsa olmaz, balla kaymak neyse, hapşuruk sistemi ile gaz kaçırma sistemi odur. oyunda roldeyken gazımız geldiğinde /gazcikar komutuyla ister çıkaralım ya da /gazinitut komutuyla tutalım. çok uzun süre gazımızı tutarsak karakter kısa vadede karın ağrısı çekip canını kaybedebilir, uzun vadede basur veya bağırsak kanseri tarzı hastalıklar kapabilir. tabii bunlar gelirse basur ve bağırsak kanseri hastalıklarının sistemlerinin de gelmesi gerekiyor. ayrıca karakter fasulye yerse gün içerisinde gazının gelmesi sıklaştırılabilir. @Democrituss
-
Pek gerek yok gibi, gerekli görmedim açıkçası.
-
Düşünmüyoruz.