Vice Roleplay

Sunucu Bilgileri => Oyun Modu Geliştirme => AR-GE => Sistemler => Reddedilenler => Konuyu başlatan: Aureus - 23.05.2021 18:19

Başlık: Emniyet kemeri
Gönderen: Aureus - 23.05.2021 18:19
Kısaca olayı anlatıyorum. Emniyet kemeri sistemi eski bir sunucu barındırıyordu, bana kalırsa mantıklı bir sistem ve sunucumuzda da görmek isteriz.
İşleyiş şöyle ki, emniyet kemerini mesela "/arac emniyet" yazarak aktif hale getiriyoruz(keybind atanabilir sunucu içerisinde araca binildiğinde "2"ye basarak emniyet kemerini takması gibi) ve emniyet kemeri takılıyor. Komudu yazdıktan sonra kafamızın üstünde /ame gibi bir yazı çıkabilir örneğin " *Sonny Damico emniyet kemerini çekiştirip takar. " vesaire. Bu sistem peki ne işe yarayacak? Bu sistem emniyet kemeri takılmadığı zamanlarda oyuncunun bir yere çarpmasıyla hem canını düşürecek hemde bir sarsıntı efekti getirecek. Bu da her önüne gelen yere çarpan, CR yapmaktan kaçınmayan arkadaşlara bir engel olması açısından ve realistik bir sistem olacağından gelmesi gerektiğini düşünüyorum ayriyetten emniyet kemerini taktığımızda canımızın azalmaması fakat uyuşturucu sistemindeki gibi sarsıntı efektinin kısıtlı bir süreliğine devreye girmesinin taraftarıyım.

Düşüncelerinizi yorum altında belirtebilirsiniz, eğer AR-GE hakkında bir düşünceniz yoksa fakat desteklemek istiyorsanız emoji bırakabilirsiniz, herkese iyi forumlar.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: Dmitri - 23.05.2021 18:24
Sonunda sistemlerin gerekliliğini anlayan oyuncuların sesi çıkmaya başladı forumda. Rolle yapılabilir diyenler gelmeden tüm desteğimi sunuyorum.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: chikobyte - 23.05.2021 18:43
Başkanımın güzel düşüncelerine katılıyorum. Eklemek istediğim bir şey de hız limitleri, haritadaki bölgelerde limitlendirmeler olabilir. Limiti aşan oyuncuların araç gösterge hudunun yanına minik bir uyarı gelebilir.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: Tyriss - 23.05.2021 18:57
 :o Sarsıntılık efekti sanırım karakterin alkol alırken gelen sarhoşluk efektiyle yapılıyor bir yere çarpıldığında bu efekt biraz daha uzun sürebilir 10 saniye gibi, araç kullanımı zorlaşmalı. Destek
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: VictoryTR - 23.05.2021 19:40
Başkanım gerçekten çok düşünceli, destekliyorum.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: bhadmoney - 23.05.2021 20:08
destekliyorum
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: AllMighty - 24.05.2021 02:12
"/do sarsıldım" görmek istemiyoruz, kaza anında fps düşüşlerinde çoğu kez pm bölmek zorunda kalıyorum, böylelikle hiçbirine gerek kalmayacak. tam destek  :vice:
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: AkaBlooper - 24.05.2021 16:01
Destekliyorum :o
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: humeyni - 24.05.2021 17:05
mta sistemi, gereksiz
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: BRİTİSH JARGONU - 25.05.2021 02:27
Daha önce de emniyet kemeri ile ilgili bir kaç arge açılmıştı, reddedildi mi bilmiyorum fakat bunu desteklemiyorum. Şahsen ben bunu rolsel olarak yapabiliyorum, kaza rollerinde araçların çarpışma şiddetine göre rolümü şekillendiriyorum. Karşı tarafta şimdiye kadar buna hep uyum sağladı, gerekli bir sistem değil bence.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: Aureus - 27.05.2021 22:30
mta sistemi, gereksiz
MTA sistemi diye her sistemi elimizin tersiyle iterek bir kenara atmamız gerekiyor. Gereksiz bile olsa düzgün bir dille neden gereksiz olduğunu yazmamız, AR-GE'nin gelişimi açısından daha doğru bir yol olacaktır.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: Jaeger - 28.05.2021 10:28
mta sistemi, gereksiz
Mta sistemi diye her sistemi geri tepersek sistem kalmaz. Bence mantıklı bir sistem, hoş durur. Destekliyorum.
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: YDincer - 28.05.2021 11:41
Destekliyorum gerekli bir sistem evet MTA'dan geliyor diye sistemi itemeyiz
Başlık: Ynt: Emniyet kemeri
Gönderen: yutoalpha the polak - 11.07.2021 20:15
Bağlantı veya fps sorunu yaşayanları sık sık sistemsel bayılma sonucu mağdur edebilecek bir sistem. Şimdilik düşünmüyoruz.