| (https://i.hizliresim.com/xQVS8x.jpg) | BAYDAR EJDEROV! Baydar Ejderov! Lasventuras'ın gizemli bir ara sokağındaki tamirhanede yaşamını sürdüren bu adam, sadece bir araba ustası değildir.Onu usta yapan şey; hayata dair tecrübeleri ve öğütleridir. Çıraklarına öğrenci demeyi tercih eder.Sıradan bir sürücü Baydar Ejderov'un öğrencisi olamaz.İlk etken, sürücünün arabasına olan bağlılığıdır.İlk öğretilen, araba sürücünün ruhudur.Araba, boş bir tablo gibidir.Sürücüsü fırça izleri ile sanat eserini ortaya çıkartır.Süper arabalar Baydar Ejderov için hurdadan farksızdır.Sürücüsünden tek bir iz bile taşımayan bu araçlar, sürücüsünün ruhu olmayı hak etmezler. Bu kültürü yaymak isteyen Baydar Ejderov için BLUDFIRE defteri "Sürücülerin temel amacı kişiselleştirdikleri araçlar ile caddelerde para ve saygınlık kazanmaktır." sözleri ile açılır. |
| BLUDFIRE - Görevimiz : Vice City O gün batımının kızıllığında Baydar Ejderov'un karşısına çıktığında ardında sadece S13'ü ile duruyordu.Baydar Ejderov Nikolai'nin içindeki cevherin farkındaydı ve onu öğrencisi olarak yanına aldı.Ona kültürü öğretti.Nikolai gün geçtikçe caddelerde iz bırakıyor ve saygınlık kazanıyordu.23 yaşına girdiğinde önüne bir teklif geldi.Mafya büyük bir soygunda Nikolai'den sürücülük yapmasını istedi.Las Venturas'da bir Casino soygunu.Bu işte hızlı ve yetenekli bir sürücüye ihtiyaçları olduğunu söyledi.Nikolai teklifi kabul etti, paraya ihtiyacı vardı.Soygun iki araba değişikliği ile planlandı.Para transferi sırasında banka aracını çalıp daha sonra Casino'dan paraları banka aracına yüklediler.Otopark çıkışında banka aracındaki paralar Nikolai'in sürücüsü olduğu araca aktarıldı.İşlerin ters gittiği yükselen alarm sesleri ile anlaşıldı.Nikolai dikiz aynasına göz attığında bunun bir soygundan çok mafya hesaplaşması olduğunu anladı.Arkasındakileri atlattı ve parasını almak için malikaneye girdi.Soygundan kazandığı paralar ile Vice City'de kendine bir tamirhane açtı. Nikolai'in Vice City macerası böyle başladı. |
(https://i.hizliresim.com/yEwBVA.png) | Yarış ve Modifiye Kültürü Sokak yarışları arabalar kadar eski tarihe sahiptir.Her ülkenin farklı bir araba kültürü, her arabanın farklı bir sahnede doğuşu vardırAmerika'da 2.Dünya savaşından sonra drag yarışları ve uzun yol koşuları sokaklar için model olmaya başlamıştır.Diğer taraftan Japonya'da yankılanan egsoz sesleri , benzersiz olan kendi araba kültürünü oluşturdu."Azerbaycan Harikası" olarak adlandırılan makineler , mekaniklerin elinde tam bir canavara dönüşmüştür.Dağ yollarında yapılan driftlerde , son hız yarışlarında , otobanlardaki kovalamacalarda baş rolde sürücü vardır.Sürücü bazen sadece arabayı süren değil , yaptıkları ile arabayı bir sanat eseri haline getiren kişidir.Yaptığı makineler ile bütünleşmiş olan bu kişiler, Azerbaycan yarış kültürünün altındaki imzanın sahipleridir. Bludfire yarış çetesi , bu kültürün temeli üzerine kurulmuştur.Kullanılan makineler , sürücülerin kendi ellerinde bir cavanara dönüşmüş , modifiyeli makinelerdir.Bu ekipte kesinlikle süper araba göremessiniz.Süper arabalar, fabrikalarda üretildiği gibi kullanılan , üzerinde sürücüsünün bir izi olmayan , hissiz hurda yığınları olarak görülür. |
Düzenlenen yarışlar belirli rotalarda yapılır.Drag , drift , chasing gibi yarış türlerinde daha önceden belirlenen sürücüler sokaklarda ismini yükseltmek ve yarış sonundaki parayı kazanmak için yarışırlar.Yarış zamanı ve yeri bazen ansızın gelen bir SMS , bazen de bir gazete haberinin içine gizli bir halde sürücülere iletilir.Yarışcıların bu bilgileri gizli tutması esastır.Her sürücünün kendine göre bir totemi vardır.Kimi bir zar ile şansını dener, kimi uğurlu giysisini giyer,kimi sevgilisinden bir şans öpücüğünü kapar.Yarışları başlatmak için farklı yöntemler vardır.Bunlardan en bilinenleri 3 korna ve yarışı başlatan kişinin bir bez parçasını veya şapkayı başlangıç ağacı gibi kollarını iki yana açarak , geri sayımdan sonra kollarını indirmesidir. Her rotanın kendine özgü kuralları vardır.Bu kurallar dışına çıkılırsa yarış iptal edilebilir, kural ihlali yapan kişi yarışlardan bir süreliğine veya tamamen uzaklaştırabilir.Yarışlar bahse açık veya kapalı olabilir, bahse açık olursa oranlar yarışı düzenleyen kişi tarafından belirlenir ve bahisler kişilere açık hale getirilir. Bludfire çetesinde kazandığınız her yarış size yüklü miktarda paranın dışında araçlarınızda taşıyacağınız stickerlar da sunabilir. | (https://i.hizliresim.com/yYJ9As.gif) |
(https://i.pinimg.com/564x/4f/73/8b/4f738b4cb4941b9393f05bbee6f3c18e.jpg) | BLUDFIRE Sürücüsü Olmak Yasadışı sokak yarışçılarını birbirine bağlayan iki temel unsur vardır. Birincisi, hesaba katılması gereken bir güç olduğunuzu kanıtlamak. Başka bir deyişle, kanıtınız performansınızdır. Hatta daha fazla önemli olan, doğru toplayıcıyı üretmek için kaputun altında doğru ekipmana sahip olmak ve diğer yarışçıları yenmek için hıza sahip olmaktır. Bu modifikasyonlar yarışçılar için kişisel bir meydan okumadır, çünkü kaputun altında güce sahip olmanın çok daha derin bir anlamı vardır. Kanıtı performansta olduğu için, iyi performans sağlamak için uygun modifikasyonlar yapabilmelisiniz ve bununla saygı kazanırsınız. Bazı performans değişiklikleri örnekleri arasında motora eklenen süper şarjörler, mikroçipler, egzoz boruları ve NOS bulunur. Bunların tümü, araç performansını artırmak ve modifikasyonları kendileri yapan yarışçılara özgüven sağlamak için eklenir.Performans parçaları ve özel bileşenlerle bir motorun yapımı, sokak yarışçıları için bir sanat eseridir. Boya fırçası kullanamazlar, ya da bir tuval üzerinde çalışmasa da her yarışçı, sanki Leonardo Da Vinci veya Pablo Picasso tarafından yaratılmış gibi saygı gerektiren bir sanat eseri yaratmaya çalışır. Bir yarışçının, yasal hızlara meydan okumaktan korkmadığını ve arabayı saatte 160km/h aşabilen hızlarda kontrol edecek kadar yetenekli olduğunu göstermesi gerekir. Yasal hızların çoğu bölgede saatte 100km/h hızla zirveye çıktığı için, saatte 160km/h aşılması ciddi bir suçtur. Bunun bilinmesi, mücadeleyi daha heyecan verici hale getirir ve kanunu çiğnemekten korkmayan yarışçıya daha fazla güvenilirlik sağlar. Ancak hızlı araç kullanabilmek ve arabayı saatte 160km/h aşabilen hızlarda kontrol edebilecek kadar yetenekli olmak yarışı kazanmak için sadece küçük bir faktördür... |