Şehrin ilk özel hastanesi!
Battaglia Healthcare Center, 2020 yılının mayıs ayında Luciano Battaglia, Chucky Battaglia ve Carlo Bruno'nun girişimleriyle kurulmuş şehrin ilk özel hastanesi. Kalite, hizmet ve inovasyon temasıyla yola koyulup bu doğrultuda çalışmaya başlamıştır. Toplam yatak sayısı ve hizmet kapasitesi düşük sayılarda ancak hizmet standartları bölgenin en üst seviyesindedir. İyi bir hizmet arıyor, gerçek bir çözüm arıyorsanız bizi tercih edin!Misyonumuz!
İnsanın en önemli değeri ve düşkünlüğünden biri olan SAĞLIK'a, bilimsel yöntemlerle ve kapsayıcı kalite anlayışı ile sınır tanımadan sunmak ve hastalarımızın gereken tedaviyi almasını sağlamak.Bize nasıl ulaşabilirsiniz?
Eğer bize ulaşmak isterseniz, iyi dileklerinizi veya şikayetlerinizi yollamak istiyorsanız
Çevrimiçi Geri Bildirim Formumuzu doldurun veya
Hasta Ziyaretçi Raporu Formunu Hasta İlişkilerine e-posta veya faks ile yollayarak bizleri sizlere daha iyi bir kalite vermemiz için görüşlerinizi bildirin.
Hasta Ziyaretçi Raporu Formu İngilizce'ye ek olarak aşağıdaki dillerde de mevcuttur: Saatlerimiz Pazartesi - Cuma 09:00 - 20:30 saatleri arasındadır. Hafta sonları ve tatil günlerinde lütfen
712-0-923 numaralı telefondan hastane operatörünü arayarak hemşirelik amirine başvurun.
© 2002 - 2020. © 2002 - 2020. The Kettering of The University of Florida. Çalışanlarımıza ve hastalarımıza önem verdiğimiz için Battaglia Healthcare Center olarak hem kendi önemseyişimiz hem de Florida Employee Rights tarafından olması ve uygulanması gereken saygı değerlerinin içerisinde kalarak hastanemizin kendi prensiplerini ve değerlerini güzel Vice Şehri halkına sunmaktan keyif duymaktayız.
Hastalarımız için olan haklar İnsan Hakları Evrensel Beyannamesi'ne göre hazırlanmıştır.
Vice Şehri, hasta haklarını önemli görüp ek olarak katı kanunlarla güvence altına almıştır.Çalışanlarımıza Karşı:- Çalışanlarımızın canına kasten verilecek veya verilmeye teşebbüs edilecek olan her davranışa Battaglia Verdant Bluffs Healthcare Center ve Yönetim Kurulu olarak gerekli bir şikayet oluşturacağımızı ve çalışanımızın mağduriyeti sebebiyle şikayetçi olmasa bile kurumumuz içinde olan davranıştan dolayı şikayetçi olup, gerekli cezasını çekmesi için her şey yapabileceğimizi belirtiriz.
- Çalışanlarımız için yemekhaneden en sağlıklı ve en hijyenik yiyeceklerin sunulup, iş ortamındayken aç kalmamalarını ve ihtiyaçlarının giderilmesi için kurum olarak yapabileceğimiz her şeyi yapacağımızı belirtiriz.
- Çalışanımızın tüm sağlık ve diğer sigortalarının kurumumuz tarafından karşılanıp, gündelik hayatta olan haklarını koruyacağımızı da belirtiriz.

Hastalarımıza Karşı:- Hastalarımız hizmetten genel olarak faydalanma hakkına sahiptir.Her hastamız ırk, dil, din, cinsiyet, felsefi inanç, ekonomik ve sosyal durumları dikkate alınmadan adil ve eşit hizmet alma hakkı vardır.
- Hastalarımız bilgi ve bilgilendirme hakkına sahiptir.Hastalarımızın sağlık hizmetinin ve imkânının ne olduğunu öğrenme ve sağlık durumu ile ilgili her türlü bilgiyi sözlü veyahut yazılı şekilde isteme hakkı vardır.
- Güvenli hizmet alma hakkına sahiptir.Hastalarımızın sağlık hizmetini güven duyabilecekleri bir ortamda almaya hakkı vardır.
- Mahremiyet hakkına tüm hastalarımız sahiptir.Hastaların gizliliğe uygun bir ortamda her türlü sağlık hizmetini almaya hakları vardır.
- Reddetme, durdurma ve rıza hakkına tüm hastalarımız sahiptir.Hastalarımız tedavilerini istediği gibi reddebilir, durdurulmasını isteyebilir ve tıbbi müdahalelerde
- Müracaat, şikâyet ve dava hakkına tüm hastalarımız sahiptir. Hastalarımızın, haklarının, ihlali hâlinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikâyet ve dava haklarını kullanmaya hakkı vardır.
- Ziyaretçi ve refakatçi bulundurma hakkına tüm hastalarımız sahiptir. Belirlenen şartlarca, hastalarımız ziyaretçiyi kabul etme hakkı vardır. Hekimlerimizin uygun görmesi hâlinde hastalarımızın refakatçi bulundurmaya hakkı vardır.

