İlk defa bir Touge yarışına şahit oldum. Birbirinden farklı sürüş stiline sahip kişilerin kimin kimden daha iyi sürüp üstün olduğunu görebilmek ve bunu yaparak kendini profesyonel bir yarışçı olarak yetiştiren, yetiştirmek isteyenler için mükemmel bir yoldu.
Touji'nin yan koltuğundan tüm olanlara şahit olmak apayrı bir histi. Diğerleri eski drift teknikleriyle -1990'larda drift teknikleri günümüze göre daha farklıydı, antik tekniği kullananlar hala fazlaydı.- yarışırken Touji'nin grip teknikleri hem onun lastiklerinin ömrünü uzatıyor hem uzun süren yarışlar için daha iyi performans gösterebilmesini sağlıyordu.
Yarıştan sonra ise beni kendi ekibiyle tanıştırdı, her ekibin kendine özel bir ismi olur normalde değil mi? Heh, bu grup öyle değil. Ekibin isminin ne olduğunu sorduğumda birkaç üyeden "Özel bir isim yok.", "LESAMURAI adına yarışıyoruz." gibi tepkiler aldım. Touji'ye dönüp baktığımda ise bana her şeyi açıklayacağını, anın tadını çıkar gibi cümleler kuruyordu. Pek kafama takmadım ve onun dediği gibi anın tadını çıkarmaya çalıştım. |   .Bu işlere başlayalı 2 yıl geçtikten sonra ise farklı ülkelerde iş yapmaya başladım, genel olarak Import/Export işleriyle ilgilenirken bir yandan da kaput altı ve gövde üzerine de modifiye parçaları satıyordum. Bu işler sayesinde Kael ile Kanada'nın soğuk ve sert havasında tanıştım, kendisi fazla özgüvenli olmamasına rağmen işleri organize etmekte ve yol göstermede olağanüstü bir yeteneği olduğunu söylemem gerek. Kendisi ile Import/Export işlerini güzel bir şekilde ilerlettik. Teslimat görevlerinde kendisini görevlendiren kişi bendim. Kendisi aynı zamanda Kanada'da bulunan LESAMURAI organizasyonunun yarış ekibinin en önemli ve en iyi olduğu zamanda liderliğini yaptı. Yıllar ilerledikçe Kanada'da yapmam gereken bir görev kalmadı ve oradan İngiltere'ye geçtim.
İngiltere'de ise yıllık tatilimi yaz aylarında kullanırken aynı zamanda hala Import/Export işlerine devam etmekteydim, o sıralar fotoğrafçılıkla ilgilenen Miles belirli araçların detaylı fotoğraflarını benim için çekiyordu. Arada sırada çenesinin düşüklüğü tuttuğunda kendisininde bu işlerle ilgilendiği dile getirirdi. Fotoğrafını çekeceği arabaları detaylıca inceler ve kendisine göre analizini çıkarırdı. Mekanik bilgisi ve deneyimi çok fazla olan birisiydi, mekanikleri bilirsiniz. Genelde sıkıcı, konuşmayı sevmeyen tipler olurlar, Miles mı? Hah! Tam tersi. Uzun zamandır aynı kültürden olan birisiyle sohbet etmekten bu kadar keyif almamıştım. Sürüşü de deneyim ve bilgeliği ile desteklenince durdurulamaz bir güç olduğu da ayrı bir gerçek. Ülkede bulunduğum süre boyunca en yakın arkadaşım Miles'idi. İngiltere'de görevimi tamamladıktan sonra ise oklar yeni hedefe döndü.
Kısa bir süre boyunca Rusya'ya gitmem gerekti, Rusçam hiç olmadığından genelde oradaki ekibin yardımı ile onların etrafında takılarak işlerimi yürüttüm. Orada da "Nico" lakaplı birisi ile tanıştım, bu soğuk cehennemin bulunduğu yerde antrenman yapmak pek mantıklı bir şey değil fakat kendinizi geliştirmede yardımcı oluyor, inanın bana. Nico'nun işlerini ve hiyerarşisini düzene soktuktan sonra kendi payımı aldıktan sonra asıl görevime doğru ilerledim.
Yeni hedefim organizasyonun yüksek rütbelileri tarafından uygulama üzerinden belirlendi, Almanya. Bulunduğum şehir ise Bavyera'ydı. Alman mühendisliğine hayran olduğumu belirtmek isterim, ürettikleri arabalarda konfor ile performansı en iyi birleştiren otomotiv grupları genelde bu ülkeden çıkıyor. Her neyse, kompleks bir ülkede disiplin sertliğinden dolayı adapte olmam zor olmadı. Uzun bir süre Kanada ve İngiltere gibi ülkelerde bulunduktan sonra tuhaf gelse de bir problem yaşanmamıştı. Orada yeni insanlarla tanışıp hayatta yeni bir düzen oluşturmaya başladığımı düşünüyordum. Alman insanlarını bilirsiniz, dakiklik gibi özellikleri bulunuyor genelinde. Bu özellikleri sayesinde işleri problemsiz bir şekilde götürmeye devam ediyordum. Bu şehirde işlerimi yürütürken yanımda çalışan ve bu işlere meraklı olan bir kadın vardı, Penny. Kendisi bu işlerle ilgilenmeyi sevse bile tutkusunu direksiyon başında buldu. Kendisi ile yakınlığımızdan dolayı işleri birlikte yürütüyor, birbirimizden gizlediğimiz herhangi bir olay olmuyordu. Bundan dolayı da yakınlaşmamız fazla uzun sürmedi. Almanya'da yaklaşık bir yıl yaşadıktan sonra yolumuz Florida, Vice'ye döndü.

Bir süre boyunca -yaklaşık 1 yıl.- Amerika'da kalıp hem dilini, hem yaşam şartlarını öğrenmiş oldum. Penny ile birlikte kalacaktım fakat öncelikle Japonya Kanagawa'ya, evime dönüp gerekli hazırlıkları yapmam gerekiyordu ve öyle de yaptım. Amerika benim için çok büyük ve uzun soluklu bir yolculuk gibi geliyor. Bana Amerika'da neler yapmam gerektiğini ve sıfırdan nasıl başlayabileceğimi gösteren organizasyon içinde saygın insanlar oldu, kulaklarımı açtım ve dinledim. En sonunda ise organizasyonda benim üstüm olan abime yani Touji ile iletişime geçtim. Gereken her elementi birer birer ayarlamamda yardımcı oldu. Bulunduğum bölgeden Kael ile başlamak üzere Penny'e kadar herkesi aradım ve bir ekip toplamam gerektiğini söyledim. Kabul edenler de oldu etmeyenlerde. En sonunda ise telefonu kapattım yavaşça hazırlanmaya başladım, yola çıktım ve yüklü miktar parayla Vice'ye uçmak üzere uçağıma bindim.
« Son Düzenleme: 02.05.2022 01:53 shinji »
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Hey, hey! Hah, daldın sanırsam. Pekala, hikaye sadece orada sona ermiyor. Hadi, yola çıkıyoruz. O sırada sana anlatmaya başlayayım. Ben mi? Ah, kendimi tanıtmadım. Benim hatam. Adım Kael Smith, Kanada'da dünyaya geldim. Annemi küçük yaşlarımda trafik kazasında kaybettim, babam beni tek başına yetiştirdi. Lise hayatımın başlarına kadar tek arkadaşım amcam oldu, çevremdeki diğer insanlara kıyasla pek sıcak kanlı değildim, bu huyum da küçüklüğümde yalnız kalmama sebep oldu. Babam sakin bir hayat yaşayıp odağını işine verse de, -vergi memurluğu yapıyordu- amcam daha özgür ruhlu biriydi. Hayatının büyük bir kısmını Amerika'da geçirdiği için ona arada sırada Kanada'lı olduğunu hatırlatmam gerekiyordu. Oturduğumuz bölge ABD sınırlarına gitmeye müsait olduğu için sık sık Ottawa'dan Toronto'ya, daha sonra da sınır kapılarından geçip Detroit'e giderdik. Amcam Dean Smith, '01 model Corvette C5 sürüyordu, sık sık direksiyon başına geçmem için bazı ucuz bahaneler söyleyip, benim sürmemi istiyordu. Kanada'nın genelde kar tutan yollarında bu aracı sürerken zorlansam da, Amerika kısımlarında -Detroit, Kansas- oversteer tekniğini kullanmakta pek zorluk çekmedim. Lise üçe geçtiğimde Dean'in aracında ilk yarışıma girdim, akşam saatlerinde alkolü fazla kaçırdığı için erkenden uyuyakalmıştı, C5'in anahtarlarını kapıp otelin otoparkından ayrıldım, Detroit'te gece saatlerinin vazgeçilmezlerinden olan genel olarak gençlerin bulunduğu drag yarışlarından biriydi bu. Rakibim siyah renkli '02 Camaro SS sürüyordu, kafasından başlayıp beline doğru ilerleyen garip bir dövmesi vardı. Amcamın bana sık sık anlattığı şeyleri uygulayarak, vites geçişlerine dikkat ederek yarışı kazandım. Pek zorlanmış ya da keyif almış gibi hissetmedim, drag yarışları anlamsız geliyordu. Sadece düz yolda gitmek ilgi çekici değildi, yine de bu olayın ardından sürdüğüm C5'i ne kadar sevdiğimi fark ettim. Amcam durmadan aracın üzerinde çalışıyordu, hatta bir hafta sonu ben okula gitmek için evden ayrılırken onu tam yola çıkacağı sırada onu yakaladım, bana bir işi olduğunu ve tekrardan Detroit'e, oradan da Florida taraflarına gidip eski tamirci dostlarıyla görüşeceğini söyledi. Mekanik olarak fazla tecrübesi yoktu, ama zamanında bu "dostlarına" oldukça fazla para gömdü. Birkaç haftalık serüveni bittiğinde ve eve geldiğinde aracın dış görünüşü pek farklı değildi, fakat aracı tekrardan sürdüğümde bu aniden gelen sürüş rahatlığının sebebini sordum, süspansiyonlar ile ilgili birkaç laf edip beni garajından kovdu. Dean sabit bir işte çalışmıyordu, bu paranın nereden geldiği benim için hep bir merak konusuydu. Sonunda liseyi bitirdim, 2012 yılında biriktirdiğim paralar ile ilk aracımı aldım. Daha önceden gemi olarak hitap edilen Amerikan araçları ile istemsizce içli dışlı olsamda, ilk seçeneceğim bir Impreza almaktı. Aracı ilk Dean ve yarışlar sayesinde edindiğim arkadaşlarıma gösterdiğimde alay ettiler, fakat içten içe doğru kararı verdiğimi hissediyordum. Impreza'yı sık sık uğradığım üç şehirde bulabildiğim ve yerliler tarafından kullanılan tüm rotalarda denedim, Kanada'nın buzlu yollarında Impreza'dan daha iyi bir araç olamayacağına kendimi inandırmıştım, fakat amcamın yanından ayrılmayıp Blobeye'ımı bir drag yarışında test etme şansını yakaladım, AWD sistemi sayesinde rakibime yakın bir sonuç alsam bile çoğu zaman kazanmam için yeterli olmadı, Dean bunu zamanla fark edip benle ortak çalışmaya başladı.
Üyesi olduğu ekibe beni de dahil etmek için çeşitli kişiler ile görüştü, ve en sonuda bende onlardan biri oldum. Sanırım azmimi sonunda gördü, en iyilerden olmasam bile ortalama üstü bir sürücüydüm, fakat sürüşten iyi yaptığım bir şey varsa o da yarışçıları bir araya getirmekti.
Bu üç bölgede yaptığımız yarışlar genelde yasaldı, yasa dışı yarışlara katılmak için insanların cesaretlendirilmeye ihtiyacı olduğunda ve bu yarışlar için mekan ayarlama konusu açıldığında gözler bana dönüyordu. Amcam da geri kalmayıp, çeşitli Vette modellerini sokaklarda deneyerek bana katıldı. Arada bir kendi araçlarımızı kenara bırakıp test etmemiz için bize sağlanan bu araçlar ile yarışlaya katıldığımız da oluyordu. Lise hayatımı sonlandırdıktan sonra geçen yıllarım tamamen yasa dışı yarışlarda yarışmak, yarışmaktan daha çok organize etmek ile geçti. Oldukça uzun süren ve elime bolca paradan başka bir şey getirmeyen aktivitelerimi amcam direktifinde LESAMURAI adına yarışan ekibi adına yapmaya başladım. Ottawa'da ekip adına yaptığım işleri yapmaya devam ettim, oturttuğum düzen işliyordu, tek derdim Impreza'yı sokakta yarışmaya daha uygun hala getirmekti -vites geçişlerini dengelemek ilk hedefim oldu- bunu da hallettikten sonra Reiji ile tanıştım. Kendisi Japon'ya dan buraya gelmiş, rekabeti seven ve bizler gibi kendi bölgesinde LESAMURAI adına yarışan bir yarışçıydı. Onun Import ve export işlerine elimden geldiğince yardım ettim, beraber geçirdiğimiz zamanlar sona erdiğinde de bana Avrupa'da geçecek olan uzun yolcuğundan bahsetti, Reiji Kanada'dan ayrıldıktan birkaç ay sonra organizasyonun uygulamasından yeni bir görev aldım. Ayrıca, organizasyona katıldıktan sonra çeşitli Impreza modellerini deneme şansını yakaladım. Hawkeye, bugeye gibi klasik STI'ların yanında Impreza P1 gibi nadir bulunan modelleri test ettim. | |
Florida taraflarına gitmem, bir süre boyunca bölgeyi gözetlemem ve orada oluşacak LESAMURAI ekibinin temel ihtiyaçlarını -mekan vs.- karşılamam istendi, bu çarğıdan birkaç gün sonra da Reiji de beni arayıp Amerika'da yapacağımız aksiyonlar hakkında beni bilgilendirdi.
Kanada'daki işlerimi bırakıp çantalarımı paralarım ile doldurum, Impreza'm ile Amerika'nın kuzeyinden, güneyine doğru uzun bir yolculuğa çıktım. Yarışarak, bulunduğum bölgenin tadını çıkartarak istikametime iki haftada ulaştım, Florida'ya ulaşıp Vice şehrine geldiğimde alışmam pek zor olmadı, geçirdiğim bir-iki hafta içinde rotaların bir kısmını ve yarış konusunda sözü geçen insanları/ekipleri tanıdım.
Görünüşe göre şehirde işlerini oldukça iyi yürütmeyi başarabilmiş yaklaşık üç ekip vardı. Gece saatlerinde Casper Livingston adlı bir herifin düzenlediği, San Fierro'nun güzelim sokaklarını inleten birkaç toplu yarışa katıldım. Yarışlardan birkaçını kazandıktan sonra sık sık konuşmaya başladık, bana kendi ekibinden bahsetti, 666 denilen ve genelde gençlerden oluşan ekibin liderliğini üstleniyordu. Fakat tanışmamızın ardından bir ay içinde ekibi dağıldı ve yarış işlerini aynı benim Ottawa'da önceden yaptığım gibi, tek başına ilerletmeye koyuldu. Bu fırsatı kaçırmamam gerektiğini düşünerek organizasyonda üstümde bulunan birkaç kişiye telefon ile ulaştım, son olarak Dean ile görüştükten sonra Casper'ı ve dağılan ekibinden yanında kalanları Amerika'da sağlam adımlar atmak üzere LESAMURAI bünyesine kattım. | |
Daha sonra diğer görevlerime kafa yormaya başladım, Casper'ın bu şehirdeki bağlantıları sayesinde Verdant Bluffs'ta önceliğimiz olan garajımızı açtık. Önceden Detroit, Toronto ve Ottawa arasında en büyük ve en işlevli garajımız Toronto'nun güneyinde bulunuyordu, fakat Vice'ta elde ettiğimiz mekan onun ışığını çoktan söndürmüştü. Bu olaylar ile uğraşırken, Impreza ile yaptığım test sürüşlerinden birinde dayanıksız olmasıyla bilinen, Impreza modellerinin rakibi Lan-Evo'lara karşı en büyük dezavantajı olan EJ motoru bakımlarıma rağmen dayanamadı ve contalarıma veda etmek zorunda kaldım. Bu olayı sır gibi saklayıp aracımı güvenli bir yere çektikten sonra, tüm bu olaylardan önce yola çıkmadan çağrısını aldığım Reiji'yi beklemeye koyuldum. Evet, geldik. Burası son durak. Az önce bahsettiğim garaj burası, şu anda Amerika'daki neredeyse tüm LESAMURAI organizasyon üyelerinin faaliyet gösteren kesimi burada bulunuyor. Onları gün içinde tamirhaneyi ziyat ederek görebilir, sohbet edebilirsiniz.
« Son Düzenleme: 02.05.2022 01:53 shinji »
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
OOCSelamlar, birlik hakkında her şeyden önce alımlara değinmenin faydalı olacağını düşünüyorum. Ekip olarak OOC alımlara sıcak bakmıyoruz, IC olarak tamirhanemize gelip ya da ekibin bir parçası olan karakterler ile sosyal rol yaparak sizi birliğe almamıza sebep olabilecek rol ortamlarına giriş yapabilirisiniz. Birliğe katılmanız pek güç değil, rol seviyenizin mükemmel olmasına tabii ki gerek yok. Buradaki amacımız olabildiğince eğlenmek ve tanıtımımızda yarışçı rollerini elimizden geldiğince iyi bir şekilde yansıtmak. Rollere katılırken içinizde herhangi bir şüphe olmasına gerek yok, yeni kişiler ile tanışmak için can atıyoruz. Konsepte değinmek gerekirse de, çeşitli suç gruplarından oluşan bir organizasyonun yarış koluyuz. Rollerimiz ve IC faaliyetlerimizi mafya/yarışçı (ağırlıklı olarak yarışçı) konseptlerini harmanlayarak devam ettirmeyi planlıyoruz. Tabii ki birliğe katıldığınız anda daha derinlerde bulunan mafya kolunda söz hakkına sahip olmuyorsunuz, birlikte yükselmeye çalıştığınız zamanların %90'ını yarış kültürü rolleri etkileyecek.

« Son Düzenleme: 02.05.2022 01:53 shinji »
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
« Son Düzenleme: 03.05.2022 01:37 shinji »
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
100 tepkisini veren kullanıcı(lar): ARIZALI06, | rllyrïch, |
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Geldi, geldi. Başlayalım...
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Mükemmel tepkisini veren kullanıcı(lar): wrcwannabe, |
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
pattttlamaya gelddiiiik 
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
baba aç yolu 
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
Tepki yok
|